چیزهایی که در سال 2024 منتظر آنها هستم

شما در نظرسنجی دوشنبه گیر نکرده اید

بیشتر و بیشتر متوجه می شوم که به گذشته محدود نیستم و می توانم فعالانه انتخاب کنم که هر زمان که بخواهم خودم را دوباره اختراع کنم! الان مثل همیشه زمان خوبی است.

با توجه به این نکته، اینها مواردی هستند که من مشتاقانه منتظر استقبال از آنها در سال جدید هستم. 🙂

1. شروع کار جدید

مدتی است که من یکی با دوره پرداخت قابل پیش بینی دارم! من واقعا مشتاقانه منتظر یک چک حقوق ثابت و ساعت های تعیین شده هستم.

می دانم که ممکن است خسته کننده به نظر برسد، اما من در جایی هستم که ثبات شغلی واقعاً عجیب و غریب به نظر می رسد. این یک آرامش است که دیگر آن وزن ذهنی را تحمل نمی کنم، و به آرامی اما مطمئناً هر روز کمی قوی تر می شوم.

2. تغییر روال تن، اندام

تقریباً سه سال است که به لطف همه‌گیری همه‌گیر، هر روز در اتاق خوابم با یک ویدیوی تن، اندام در یوتیوب تمرین می‌کنم.

با این حال تابستان گذشته اتفاقی افتاد. مثل یک سوئیچ بود و من دیگر انگیزه ای برای انجام آن پیدا نکردم.

بله، ورزش ، به تنهایی در سحر برای راحتی و صرفه جویی در پول عالی است (بدون هزینه باشگاه، بله)، اما اکنون آ،ین کاری که می‌خواهم انجام دهم این است که خودم جلوی صفحه نمایش ورزش کنم.

من تصمیم گرفته‌ام در سال جدید یک باشگاه ورزشی پیدا کنم و به آن بپیوندم، در حالت ایده‌آل باشگاهی با مراقبت از کودکان، بنابراین می‌توانم کانر را در حین تمرین با خودم ببرم، و زم، که برنامه کاری خود را بهتر کنترل کنم، من تمام ک، ها را می گذرانم، به خصوص ک، هایی که برای من جدید هستند. زومبا، وزنه برداری، یوگا. تا زم، که من را به حرکت وادار کند، من آنجا هستم.

بخوانید:  آکادمی هنرهای زیبای پنسیلوانیا

3. پذیرفتن یک روال روزانه جدید

به زودی باید برنامه روزانه‌ام را تغییر دهم تا با روال جدید تطبیق دهم، و حتی چیزهای به ظاهر کوچک، مانند درست ، ناهار کانر در شب قبل از رفتن به رختخواب به جای انجام آن صبح‌ها قبل از رفتن به مدرسه، تغییر خواهند کرد.

آیا در مورد اینکه چگونه و چه زم، زم، برای نوشتن پیدا کنم نگران هستم؟ و وقتی مدرسه در تابستان تمام می شود، چگونه می توانم مراقبت از کانر را انجام دهم؟ اوه خدای من، بله.

اما می‌دانم که خانواده‌ها در نهایت آن را حل می‌کنند، و ما نیز خواهیم کرد.

4. ساخت کمد لباس جدید

خیلی متفاوت خواهد بود که برای بیرون رفتن از دنیا لباس من، بپوشم، زیرا راستش را بخواهید، بعد از تولد کانر، عادت کردم که روی همه چیز لکه های خشک شده غذای کودک داشته باشم و از سوراخ های گاه و بیگاه شلوارم یا اصلاً اذیت نشم. پیراهن روده بر شدن از خنده!

من زم، که در سنین نوجو،، 20 و 30 سالگی بودم، عاشق مد سرگرم کننده و ظالمانه بودم، اما اکنون، به جای اینکه مرزها را کنار بزنم یا برجسته باشم، فقط می‌خواهم ظاهری شیک و هماهنگ داشته باشم و هیچ حفره‌ای در هیچ چیزی نداشته باشم. به جرات می توانم بگویم که ،ید دوباره برای چیزهایی مانند شلوار کار سرگرم کننده بوده است؟

5. تکامل اه، نوشتن من

اکنون که من مسیر کپی‌رایتینگ را مانند چند سال گذشته دنبال نمی‌کنم، متفاوت خواهند بود. چیزی در نوشته‌های من به نظر می‌رسد که در حال تکامل است، مطمئناً و به روشی خوب. اینکه بتوانم فقط به این دلیل که می خواهم بنویسم، نه به این دلیل که امرار معاش من به آن بستگی دارد، یک تغییر ذهنی بزرگ است. از بسیاری جهات بسیار آزاد است. نمی دانم چگونه آن را توضیح دهم، اما این تغییر باعث شده احساس سبکی بیشتری داشته باشم. شادتر.

بخوانید:  پالت سایه چشم چشم نواز - وبلاگ چیزهای کوچک

در سال 2024 منتظر چه چیزی هستید؟

به هر حال، امروز در این پنجشنبه بار، در نور کال به شما فکر می کنم. امیدوارم همه چیز خوب باشد و شما سالم باشید. انگار همه اطرافیانم دارند چیزی می گیرند!

امروز می‌خواهم اگر کانر بخواهد، در یک پیست سرپوشیده به اسکیت روی یخ بروم. یا ممکن است فقط در آنجا بم،م، کتاب بخو،م، کلوچه بپزیم و یک مهم، رقص در اتاق او داشته باشیم. 🙂

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/things-im-looking-forward-to-in-2024/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با