جشن 30 سالگی جین ایردیل

لوگوی جشن 30 ساله jane iredale

سی سال پیش، ک،ی برگزار می‌کردم و می‌پرسیدم که چند نفر از شرکت‌کنندگان بر،ب‌های مواد را می‌خوانند. من خوش شانس بودم اگر از 50 نفر دو دست به سمت بالا شلیک می شد. هیچ یک از حاضران نمی دانستند که روزانه چه چیزی را روی بزرگترین عضو بدن خود می گذارند. اکنون فرق کرده است، مصرف کنندگان بیشتر به زیبایی تمیز اهمیت می دهند و از برندهای آرایش تمیز بیشتر آگاه هستند.

من همیشه به چیزهایی که در بدنم می‌گذارم و روی بدنم می‌گذارم علاقه داشته‌ام، بنابراین طبیعی بود که وقتی تصمیم گرفتم دنیای سرگرمی را ، کنم و امکان ایجاد یک زیرسازی غیر کومدوژنیک را که برای پوست مفید است، بررسی کنم. . در دوران 25 ساله‌ام به ،وان کارگردان، تهیه‌کننده و نویسنده در تلویزیون و فیلم، چندین بازیگر و مدل را دیدم که برای حفظ سلامت پوست خود تلاش می‌،د – صبح، ظهر و شب با انواع آرایش بمباران شدند. به یاد دارم که یک نماینده برجسته در نیویورک به من گفت که هرگز مدلی با پوست بد استخدام نمی کند. که در من تاثیر گذاشت. بنابراین پوست بد روی عزت نفس و شغل تاثیر می گذارد. اینجا فرصتی برای بهبود زندگی ،ن است.و این قرار بود شعار من شود و هنوز هم هست.

شروع کردیم با پایگاه شگفت انگیز (به این دلیل نامیده می شود که هر بار که آن را روی ،ی می گذاشتم، او می گفت حیرت آور!). Amazing Base یک زیرسازی غیر کومدون زا، کانسی، و ضد آفتاب بود. این پودر پایه معدنی بدون تالک، مواد نگهدارنده مصنوعی و رنگ فرموله شده است. همچنین پوشش فوق‌العاده‌ای (پوست همچنان شبیه پوست به نظر می‌رسد) و محافظت در برابر آفتاب با طیف وسیعی که به لطف ا،ید روی پوست را تسکین می‌دهد. به علاوه، متخصصان پوست و جراحان پ،تیک این آرایش معدنی را دوست داشتند!

بخوانید:  آرایشی که من عاشق این بهار هستم

آرایش شگفت انگیز با مواد معدنی پایه

طولی نکشید که بیمارانشان می‌پرسیدند که آیا محصولات دیگری برای همراهی با فونداسیون معدنی داریم؟ یکی از جراحان پ،تیک درخواست یکی از بیمارانش را مطرح کرد و گفت: «هرگز فکر نمی‌کردم در کنار چاقوی چاقویم رژلب هم داشته باشم.» کم کم شروع کردیم، چند مداد، رژ لب، یک کانسی، زیر چشم و بعد بزرگ شد. تصمیم گرفتیم مواد معدنی را فشار دهیم. این آسان نبود، اما PurePressed Base یک موفقیت فوری بود و از آن زمان تاکنون پرفروش ترین کتاب ما بوده است. اکنون در 26 رنگ فرموله شده و در سراسر جهان در دسترس است.

رشد بین المللی برند آرایش تمیز ما برای من م،ادار بوده است. این ایده که ما می‌تو،م به ،ن از هر قومیت دسترسی داشته باشیم و عزت نفس آنها را بهبود ببخشیم، به من احساس رضایت می‌دهد و برای تحقق بخشیدن به زندگی، مطمئناً یکی از رضایت‌بخش‌ترین احساسات است.

من مطمئن هستم که برند در این مسیر ادامه خواهد داد. ما همیشه به دلیل نوآوری خود در صنعت زیبایی پاک شناخته شده‌ایم و همچنان که محصولاتی را با استفاده از مواد تازه ایجاد شده توسعه می‌دهیم، ادامه خواهد یافت. انتخاب مواد در حال حاضر بسیار بزرگتر از زم، است که ما برای اولین بار شروع کردیم و زیبایی تمیز نسبتا ناشناخته بود. اکنون، آزمایشگاه ها به رشد نوآوری خود ادامه می دهند و به طور فزاینده ای نسبت به تأثیرات زیست محیطی و پایداری آگاه می شوند. آنها همچنین فهمیدند که ما واقعاً می‌تو،م سلامت پوست را با مراقبت از پوست و آرایش پشت سر هم تقویت کنیم. ضد آفتاب یک مثال کامل است. این کارا نیست که ابتدا ضد آفتاب بزنید و سپس آن را با مراقبت از پوست و آرایش لایه برداری کنید. داشتن ضد آفتاب که درآرایش به این م،ی است که آ،ین لایه‌ای است که روی آن قرار می‌دهیم و بنابراین نگهداری آن راحت‌تر است. مدت زیادی طول کشید تا این پیام را برسانم!

بخوانید:  استخدام رشته صنایع فلزی در اهواز ای استخدام | brassonline

من اکنون به بخش زیبایی تمیز صنعت نگاه می کنم و از اندازه آن شگفت زده می شوم. نوآوری زیبایی پاک نه تنها به ،ن بلکه به محیط زیست و حیوانات نیز کمک می کند. “بدون آزمایش حیو،” به یکی از مهمترین ادعاهایی تبدیل شده است که مصرف کنندگان به دنبال آن هستند. من می دانم که ما تأثیر قابل توجهی روی آن داشته ایم، و این به من کمک می کند که شب ها بخوابم.

علاقه من به چیزهایی که در بدن خود می گذاریم و روی بدنمان می گذاریم جزء عشق من به باغب، بود. من عاشق سبزیجات تازه، میوه، گل برای سفره هستم. رنگ‌ها و رایحه‌ها به شدت بر خط آرایش ما تأثیر گذاشته و رنگ‌های گل زیادی در رژگونه و رژ لب‌های ما قرار گرفته‌اند. مجموعه بهار امسال یک نمونه کامل است – “آماده برای شکوفایی”. دو عدد سه تایی سایه چشم PurePressed زیبا، پیچ امین ال،هو گل وحشی; دو سایه از رژگونه خالص PurePressed، گلبرگ مخملی و شکوفا شدن، و مورد علاقه من برای همیشه هلو لکه لب و گونه فقط بوسیده. راستش من می پوشم برای همیشه هلو یا برای همیشه قرمزهر روز زندگی من! همراه با PurePressed Base در کهرباو باد مس PurePressed Blush، من یک سه نفر دارم که هرگز من را ناامید نمی کنند.

مجموعه آرایش بهاره jane iredale

30 سال! وای! چه تغییراتی دیده ایم مصرف‌کنندگان بر،ب‌های مواد تشکیل دهنده را می‌خوانند، شرکت‌ها را مسئول می‌دانند، و مارک‌هایی را که روی حیوانات آزمایش می‌کنند رد می‌کنند. شفافیت کلیدی است. ما اولین برند لوازم آرایشی بودیم که مواد تشکیل دهنده آن را در وب سایت خود لیست کردیم و اکنون رایج شده است. ما بخشی از جنبشی بوده ایم که ،ن را توانمند کرده و از آنها محافظت کرده است. ما به این افتخار می کنیم. ما از اینکه بخشی از آن بوده ایم سپاسگزاریم.

بخوانید:  مادربرد بررسی، خرید و قیمت مادربرد فروش ویژه مقداد آی تی

از شما برای 30 سال وفاداری، برای حمایت و بازخورد شما سپاسگزاریم. موفقیت این برند یک تلاش مش، بوده است و با کمک شما حداقل تا 30 سال دیگر ادامه خواهد داشت.

جین آیردیل

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/cele،ting-30-years-of-jane-iredale