آرایش فصل رنگ زمستانی مناسب با بودجه

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/budget-friendly-winter-color-season-makeup/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=Budget+Friendly+Winter+Color+Season+Makeup&url=https://slashedbeauty.com/budget-friendly-winter-color-season-makeup/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=Budget Friendly Winter Color Season Makeup&،y=https://slashedbeauty.com/budget-friendly-winter-color-season-makeup/">پست الکترونیک

من اخیراً یک آنالیز رنگ حرفه ای با یک استایلیست معتبر داشتم و نتایج شگفت آور بود! من به ،وان یک طبقه بندی شدم زمستان واقعی، به این م،ی که پوست من ته رنگ سردی دارد و رنگ های پر جنب و جوش و با شدت بالا مکمل رنگ طبیعی من هستند. پس از مشاوره، می‌خواستم آرایش فصل زمست، با رنگ‌های من، برای ،، که فصل من را به اشتراک می‌گذارند پیدا کنم تا به ظاهری که باعث درخشش شما می‌شود تکیه کنند!

کلاژ آرایش داروخانه با ،وان متن: زمستان رنگی فصل آرایش بودجه |  زیبایی بریده بریده

سایه چشم برای رنگ پوست در زمستان:

کلاژ پالت سایه چشم برای رنگ پوست زمست، |  آرایش فصل رنگ زمست، من، با بودجه |  زیبایی بریده بریده

پالت مخملی آبی رنگ پاپ – این پالت 9 تایی دارای رنگ های آبی چشمگیر است که با کنتراست بالای رنگ پوست زمست، همراه است. ،یبی از مات، براق و براق است که می‌تو،د برای ظاهری فوق‌العاده دراماتیک و رنگارنگ یا فقط با استفاده از رنگ‌های سرمه‌ای به‌،وان آستر دودی از آن‌ها استفاده کنید.

پالت چند جلوه قدرت قمری Morphe – پیدا ، پالت های سایه چشم خنثی با رنگ سرد می تواند دشوار باشد، اما این یکی از بهترین های Morphe است. بسیاری از این سایه ها به خوبی در فصل رنگ های تیره زمستان من، هستند. شما یک سیاه و سفید پررنگ و روشن به همراه رنگ های قهوه ای و قهوه ای خنک با خا،تری نقره ای و شامپاین دریافت می کنید.

سایه چشم طلاکاری شده میل، استیک در شکوفه – گل – برای داشتن یک سایه چشم یکباره آسان، این صورتی نقره‌ای به راحتی در تمام پلک ،یب می‌شود و درخشندگی ظریفی را به چشم‌ها می‌افزاید تا ظاهری روزانه داشته باشید.

بخوانید:  How to Use Orange for Skin Care

خط چشم برای رنگ های پوست در زمستان:

خط چشم ژل ای essence Stay & Play در Black Raven & Emerald Dragon |  آرایش فصل رنگ زمست، من، با بودجه |  زیبایی بریده بریده

خط چشم ژل Essence Stay & Play in کلاغ سیاه & اژدهای زمرد – این مدادهای خط چشم من به دلیل غنی بودن و رنگدانه بودنشان، فرسوده ترین مدادهای من هستند. کلاغ سیاه مشکی شدید و عمیقی است که دود شده عالی به نظر می رسد. اژدهای زمرد رنگ سبز زمردی جواهری است که واقعاً روی پوست ظاهر می شود.

رژگونه برای رنگ های پوست در زمستان:

کلاژ رژگونه برای رنگ پوست زمست، |  آرایش فصل رنگ زمست، من، با بودجه |  زیبایی بریده بریده

رژگونه Pixi On-the-Glow ب،بید یاقوت سرخ – ممکن است این رژگونه ویروسی را در شبکه های اجتماعی دیده باشید – این رژگونه تلاقی بین یک رژگونه ، و ژل است که در پوست ذوب می شود و ظاهری شبنم دار و درخشان با رنگ های تنی به جا می گذارد. یاقوت سرخ یک سایه قرمز سرد و تقریبا صورتی است که از شفاف تا پر جنب و جوش قابل ساخت است.

elf Luminous Putty Blush در سنت بارتز – سنت بارتز یک توت متوسط ​​است که دارای برجسته سازی داخلی با درخشندگی در سایه و روکش شبنم است. در حالی که این رژگونه می درخشد، کمتر از رژگونه Pixi خیس به نظر می رسد.

رژ لب برای رنگ پوست در زمستان:

کلاژ رژ لب برای رنگ پوست زمست، |  آرایش فصل رنگ زمست، من، با بودجه |  زیبایی بریده بریده

لکه لب براق elf in بری ملکه – اگر عاشق یک لب کم نگهداری و تمام روز هستید، این لکه برای شما من، است! بری ملکه یک توت بنفش خنک است که به یک فوشیا عمیق محو می شود.

رنگ لب فوق العاده لکه دار رنگ پاپ در توجه PLZ – زمستان‌های واقعی و خنک می‌تواند رنگ صورتی روشن و باربی را ایجاد کند توجه PLZ از ColourPop. فرمول Ultra Blotted Lip کمی شفاف است، بنابراین رنگ آن زیاد نیست.

بخوانید:  مقایسه شیرهای پروانه‌ای با سایر انواع شیرها در کنترل جریان مواد

رژ لب مات فتیش رنگ میل، در خشخاش – قرمز واقعی با رنگ آبی، خشخاش از Milani رژ لب قرمز مورد علاقه من است! سایه سرد و روشن یکی از امتیازهای مورد علاقه و امتیاز در تمام طول سال است: دندان های من را فوق العاده سفید نشان می دهد!

– میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/budget-friendly-winter-color-season-makeup/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با