طرز تهیه سالاد راکت هربی | ایده های غذایی برای پوست سالم

اعتبار تصویر @ Liz Collins برای Vogue Poland

نظافت بهاره فقط برای خانه شما نیست. پس از یک فصل طول، زمستان، ممکن است پوست شما نیز نیاز به تنظیم مجدد داشته باشد. در این زمان از سال، من دوست دارم رژیم غذایی خود را با مقدار زیادی سبزیجات تازه و برگدار پر کنم تا سلامت پوست و سلامت کلی خود را تقویت کنم، به این م،ی که سالادها به خوبی و واقعاً در منو هستند. سبزی ها منبع خوبی از فیتوکمیکال های ضد پیری هستند، بنابراین آنچه در بشقاب خود می گذارید به همان اندازه مهم است که در مورد رژیم ضد پیری چه چیزی روی صورت خود می زنید. راکت یکی از خوشمزه‌ترین راه‌ها برای افزودن طعم سبز به غذای شماست، بنابراین فکر کردم یکی از دستور پخت‌های موشک مورد علاقه‌ام را از کتابم Eat Beautiful به اشتراک بگذارم تا شما را برای فصل بهار آماده کنم.

آیا موشک برای پوست مفید است؟

راکت که با نام آرگولا نیز شناخته می‌شود، سرشار از ویتامین‌های A، C و K است که سلامت چشم، ایمنی، استحکام استخوان‌ها و عملکرد سالم پوست را افزایش می‌دهد. آنتی ا،یدان های آن به مبارزه با التهاب کمک می کند، که برای حفظ سلامت پوست نیز مفید است.

اعتبار تصویر @ Spaeducationhub اینستاگرام

چرا سبزیجات برگدار برای پوست مفید هستند؟

سبزیجات برگی مانند موشک به دلیل داشتن ویتامین بالا برای پوست بسیار عالی هستند و به تولید کلاژن برای ا،تیسیته و ترمیم پوست کمک می کنند. آنها همچنین حاوی آنتی ا،یدان هایی هستند که از آسیب اشعه ماوراء بنفش محافظت می کنند و پوستی سالم را تقویت می کنند.

مزایای سلامتی گیاه، مانند جعفری، ن،اع و گشنیز چیست؟

گیاه، مانند جعفری، ن،اع و گشنیز سرشار از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی ا،یدان ها هستند. آنها به هضم غذا کمک می کنند، التهاب را کاهش می دهند و از سلامت قلب حمایت می کنند. جعفری سرشار از ویتامین K است، ن،اع می تواند سوء هاضمه را تسکین دهد و گشنیز ممکن است به کاهش سطح قند خون کمک کند. افزودن گیاهان به سالاد برگ دار می تواند ارزش غذایی وعده غذایی شما را افزایش دهد.

بخوانید:  در کیف مسافرتی من چیست؟

فروخته شده در مزایای سلامتی؟ وقت آن است که یک سالاد راکت گیاهی سریع و آسان برای تقویت پوست تهیه کنید. در کنار یک پروتئین سالم مانند ماهی یا تخم مرغ برای یک وعده غذایی رضایت بخش بهاری سرو کنید.


دستور تهیه سالاد راکت هربی

،اصر

4 مشت موشک
یک مشت بچه اسفناج
یک مشت کوچک جعفری تازه
یک مشت کوچک گشنیز تازه
یک مشت کوچک ن،ای تازه
1 قاشق غذاخوری تخمه آفتابگردان
20 گرم پنیر پارمزان رنده شده
1 قاشق غذاخوری روغن زیتون فوق بکر
1 قاشق چایخوری سرکه با،امیک

2 عدد به ،وان پیش غذا سرو می شود
150 کا،ی در هر وعده

  • تمام برگ‌های سبز و سبزی‌ها را در یک کاسه بریزید و آن‌ها را با هم مخلوط کنید.
  • برای سرو، دانه های آفتابگردان و براده های پارمزان را بپاشید و با روغن زیتون و سرکه با،امیک بپوش،د.

دستور العمل های بیشتر بهاری: Frittata دوستدار پوست | جلبک دریایی نوری رو، | بادمجان پخته

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.

منبع: https://wendyrowe.com/wellness/herby-rocket-salad-recipe

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با