آیا کاهش وزن می تواند چهره شما را جذاب تر کند؟





برای بسیاری از افراد، چشم‌انداز پوشاندن لباس‌های سایز کوچک‌تر انگیزه بیشتری برای کاهش وزن است تا تصور اینکه انجام این کار می‌تواند از حملات قلبی و بسیاری از بیماری‌های مرتبط با سبک زندگی جلوگیری کند. اما افرادی که به هر دلیلی وزن کم می‌کنند متوجه می‌شوند که از دست دادن چربی اضافی نیز تغییرات زیادی در چهره‌شان ایجاد می‌کند! مهمترین نکته کاهش وزن افزایش قابل توجه اعتماد به نفس است، زیرا مردم اغلب احساس بهتری نسبت به خود دارند. اما آیا با کاهش وزن زیاد چهره شما جذاب تر می شود؟ بیایید دریابیم:

آیا کاهش وزن چهره را جذاب تر می کند؟

مطالعات نشان می‌دهد که افراد باید بین ۶ تا ۹ کیلوگرم وزن کم کنند قبل از اینکه دیگران متوجه تغییر شوند. اما پس از آن می تو،د تغییراتی را در صورت تنها با 4 کیلوگرم کاهش چربی مشاهده کنید. با فرض اینکه با یک رژیم غذایی سالم و مغذی وزن کم کنید، بافت مو و پوست شما نیز بهبود می یابد. برنامه های رژیم غذایی Rati Beauty با این رویکرد طراحی شده است و هدف آن بهبود بافت مو و پوست نیز هست. برای دسترسی به همه برنامه های سفارشی ما، در رژیم غذایی زیبایی راتی مش، شوید. همچنین بخو،د: “9 نکته تخصصی کاهش وزن که واقعا کار می کند.”

جالب اینجاست که مطالعه انجام شده توسط محققان نشان می دهد که کاهش وزن حدود 6.3 کیلوگرم برای ،ن و 8.2 کیلوگرم برای مردان، چهره شرکت کنندگان در مطالعه را جذاب تر کرده است. در اینجا برخی از دلایلی که ممکن است این اتفاق بیفتد آورده شده است. همچنین بخو،د: “10 نکته کاهش وزن که می تو،د برای همیشه به آن پایبند باشید.”

1. کاهش وزن می تواند به شما کمک کند تا از شر دو چانه خلاص شوید، که اساساً ناشی از رسوب چربی اضافی در ناحیه چانه و گردن است. از دست دادن این چربی می تواند به خلاص شدن از شر دو چانه به طور کامل کمک کند.

بخوانید:  هتل مارلیک تهران ، تجربه اقامتی بی نظیر در هتل 3 ستاره مجله گردشگری های هتل روزرو هتل داخلی و خارجی | ariabooking

2. از دست دادن چاقی صورت همراه با ورزش می تواند به شما کمک کند خط فک را آشکار کنید و ویژگی های صورت را واضح تر کنید.

3. کاهش وزن همراه با ورزش منظم، حتی با پیاده روی، می تواند گردش خون را در صورت افزایش دهد و درخشندگی فوق العاده ای به پوست بدهد.

4. احتباس آب، نفخ و التهاب می تواند باعث پف صورت شود، اما با کاهش وزن، التهاب برطرف می شود و کاهش مصرف نمک و شکر همراه با رژیم غذایی غنی از مواد مغذی می تواند به خلاص شدن از احتباس آب و التهاب کمک کند. .

به طور خلاصه، بهترین چیز در مورد کاهش وزن فقط به تغییرات فیزیکی محدود نمی شود، مزایای شگفت انگیزی برای سلامت کلی دارد و به طور قابل توجهی خطر ابتلا به بیماری های تهدید کننده زندگی را کاهش می دهد. و اوه، آیا اشاره کردیم، تحقیقات همچنین نشان می دهد که تنها با 10 درصد کاهش چربی بدن، تقریباً می تو،د با ،وپف خداحافظی کنید!

10 نکته کاهش وزن که می تو،د برای همیشه به آن پایبند باشید
9 نکته تخصصی کاهش وزن که در واقع کار می کنند







منبع: https://makeupandbeauty.com/can-losing-weight-make-attractive/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با