نقد و بررسی: لکه های مرطوب کننده لب فتیش رنگ میلانی

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/milani-color-fetish-hydrating-lip-stains-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=The+Best+Drugstore+Lip+Stains%3F+Milani+Color+Fetish+Hydrating+Lip+Stains+Review&url=https://slashedbeauty.com/milani-color-fetish-hydrating-lip-stains-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=The Best Drugstore Lip Stains%3F Milani Color Fetish Hydrating Lip Stains Review&،y=https://slashedbeauty.com/milani-color-fetish-hydrating-lip-stains-review/">پست الکترونیک

لکه های لب یکی از محصولات آرایشی است که برای من بسیار مورد توجه یا از دست رفته است … و بیشتر آنها هستند از دست دادن. به سختی می توان یکی را پیدا کرد که تمام جعبه ها را علامت بزند، اما لکه های مرطوب کننده لب جدید Milani Color Fetish برای من بسیار عالی است.

لوله لکه لب فتیش رنگ میل، در کنار هم روی روشویی |  بررسی و نمونه |  زیبایی بریده بریده

در این خط جدید شش رنگ وجود دارد که عمدتاً صورتی و قرمز با تن متوسط ​​هستند. این فرمول بدون ظلم و گیاهخواری است، حاوی اسید هیالورونیک و اسکوالان مشتق شده از گیاه است و ادعا می کند تا 8 ساعت سایش، آبرس، و راحتی دارد.

قوام بین بافت ژل و ، است. خیلی سبکه و اصلا ،بنده نیست

دست در دست گرفتن لوله باز لکه لب آبرسان فتیش رنگ میل، |  بررسی و نمونه |  زیبایی بریده بریده

برای اعمال، پیشنهاد می کنم در لایه های نازک کار کنید و رنگ را تقویت کنید. لکه های مرطوب کننده لب رنگ فتیش در واقع خیلی سریع لکه می شوند. نکته من این است که مقدار اضافی محصول را دوباره داخل لوله پاک کنید و ابتدا یک لایه نازک نازک ،ید تا محل قرار دادن رنگ را کنترل کنید. سپس با لایه دوم برای پرداخت رنگ بیشتر وارد آن شوید. دو لایه این محصول تقریباً همان رنگ رژ لب مایع را به شما می دهد.

نمونه لکه های مرطوب کننده لب فتیش رنگ میل، روی لب |  زیبایی بریده بریده

سایه ها:
1. رز برخاسته
2. ذهنیت ارغو،
3. بری گاز گرفته
4. Pink About It
5. مامی ماهون
6. آن آتش است

در بالا من 2 لایه از هر سایه را بررسی کردم بدون لکه زدن هنگامی که رنگ ها را بدون لکه رها می کنید، این پوشش غنی و براق را به دست می آورید. با این حال، لکه ، باعث می‌شود که رنگ سریع‌تر روی لب‌ها قرار بگیرد و کمتر مستعد انتقال آن در ساعات اولیه استفاده شود.

بخوانید:  شرکت آسانسور امیدیار طراح و مجری آسانسور و پله برقی

شما نکن می خواهید با این محصول لب های خود را خط بکشید. با توجه به ماهیت نازک فرمول، اگر از خط لب طبیعی خود خارج شوید، همانطور که در ع، زیر مشاهده می کنید، تمایل به پر شدن دارد. پیشنهاد می کنم در صورت نیاز آستر را با مداد بپوش،د، اما این محصول را فقط روی لب های خود متمرکز کنید. من دوباره آن را آزمایش کردم که کاملاً در خطوط طبیعی لبم باقی بماند و هیچ پری نداشت.

قبل و بعد از 8 ساعت: لکه فتیش رنگ آبرسان میل، در آن

در بالا لکه مرطوب کننده لب فتیش رنگ میل، را نشان می دهد آن آتش است قبل و بعد از 8 ساعت استفاده دست پایین، این یکدست ترین لکه لبی است که تا به حال پوشیده ام. معمولاً لکه‌های لب روی من بسیار تکه‌تکه محو می‌شوند، اما این لکه‌ها هنوز هم بعد از دو وعده غذایی و نوشیدن یک نوشیدنی در طول روز حدود 90 درصد از لب‌هایم را رنگی می‌پوشانند. می بینید که لب بالایی به سمت ،مت داخلی محو شده است، اما کنتراست آن به اندازه سایر لکه هایی که من امتحان کرده ام نیست. پر شدن به خاطر من روی آستر تصادفی بود.

پس از 8 ساعت، رنگ باقی می ماند، اما با سرعت بیشتری شروع به محو شدن می کند. مانند هر لکه لب، لایه برداری قبل از استفاده همیشه بهترین ایده برای به دست آوردن یکنواخت ترین و ماندگارترین رنگ است.

لکه های مرطوب کننده لب فتیش رنگ میل، کنار هم روی سنگ مرمر |  زیبایی بریده بریده

علاوه بر رنگ، راحتی به لطف ،یبات آبرسان نیز ماندگار است. من معمولا یک معتاد بالم لب هستم و باید چندین بار در طول روز از آن استفاده کنم. با این حال، من آن اصرار را هنگام پوشیدن اینها تا 7-8 ساعت احساس نکردم. هرگز احساس نمی کردم که لب هایم کم آب به نظر می رسد یا احساس سفت شدن می کنم.

بخوانید:  آیا می توانید هنگام تلاش برای کاهش وزن چیپس بخورید؟

اگر می خواهید چیزی سبک تر از رژ لب مایع داشته باشید که نیازی به استفاده مجدد در طول روز نداشته باشید، لکه های لب فتیش رنگ میل، قطعا ارزش امتحان ، را دارد.

– میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/milani-color-fetish-hydrating-lip-stains-review/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با