بلا فرشته – برنده بهترین عروسی 2024

بلا فرشته برنده می شود! هجدهمین جوایز سالانه بهترین مراسم عروسی Honor the برترین متخصصان عروسی در سراسر آمریکا.

بلا فرشته با مکان‌هایی در فیلادلفیا، PA و Cherry Hill، NJ

آرایش مو و آرایش فرشته بلا با مکان هایی در فیلادلفیا، پنسیلو،ا و همچنین Cherry Hill، نیوجرسی.

بهترین عروسی های گره 2024

The Knot با خوشحالی اعلام می کند که بلا آنجل به ،وان برنده 2024 The Knot Best of Weddings انتخاب شده است. این جایزه نشان دهنده برترین متخصصان عروسی محلی است که توسط زوج های واقعی در The Knot بررسی شده است. The Knot یک مرجع دیجیتالی برنامه ریزی عروسی و یکی از بزرگترین بازارهای فروش عروسی در ایالات متحده است.

این هجدهمین سال سالانه The Knots است. The Knot به سنت دیرینه خود در حمایت از تخصص و خدمات برجسته متخصصان عروسی محلی با The Knot Best of Weddings 2024 ادامه می دهد. به ویژه، The Knot راهنمای فروشندگان برتر عروسی در سراسر کشور است. این جایزه معتبر به فروشندگ، در The Knot تجلیل می‌کند که زوج‌ها آن‌ها را قابل اعتماد، قابل اعتماد و خدمات با کیفیت ارائه می‌کنند.

به طور خلاصه، برای تعیین برندگان، The Knot هزاران نظر کاربر را برای بیش از 200000 متخصص عروسی در بازار فروشنده خود در دسته‌های مختلف ارزیابی کرد. این شامل برنامه‌ریزان، مکان‌ها، نوازندگان، گل‌فروشان، عکاسان، تهیه‌کنندگان غذا، هنرمندان آرایش مو، و آرایشگران و موارد دیگر می‌شد—تا فروشندگان برتر سال را پیدا کنید. در نتیجه، فروشندگ، که بین ۱ ژانویه ۲۰۲۳ تا ۳۱ دسامبر ۲۰۲۳ حداقل ۷ نظر در مورد The Knot با میانگین امتیاز ۴٫۵+ دریافت کرده‌اند، جایزه The Knot Best of Weddings را دریافت ،د. علاوه بر این، این برندگان نشان دهنده متخصصان برتر عروسی هستند که به بهترین وجه آنچه را که برای زوج ها در سفر برنامه ریزی عروسی مهم است تجسم می دهند.

البته بلا آنجل مفت، به دریافت این جایزه باورن،ی است. ما مطمئناً موافقیم، ما بهترین تیم و با استعدادترین هنرمندان را داریم. خیلی ممنون از عروس های شگفت انگیز ما، ما بدون شما نمی توانستیم این کار را انجام دهیم. ما واقعاً عاشق کاری هستیم که انجام می دهیم.

بخوانید:  خرید مبل؛ فروش مبلمان با بهترین قیمت و شرایط عالی مونیکا چوب

ویکتوریا دی پیترو، مالک

برای اطلاعات بیشتر در مورد فرشته بلا لطفا از ما در گره دیدن کنید.

برای اطلاعات بیشتر در مورد The Knot Best of Weddings و برندگان امسال، لطفا از اینجا دیدن کنید.

منبع: https://bella-angel.com/bella-angel-winner-of-the-knot-best-of-weddings-2024/