نقد و بررسی: کرم برنزه کننده گونه بوسه میلانی

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/milani-cheek-kiss-cream-bronzer-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=Worth+the+Hype%3F+Milani+Cheek+Kiss+Cream+Bronzer+Review&url=https://slashedbeauty.com/milani-cheek-kiss-cream-bronzer-review/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=Worth the Hype%3F Milani Cheek Kiss Cream Bronzer Review&،y=https://slashedbeauty.com/milani-cheek-kiss-cream-bronzer-review/">پست الکترونیک

من می توانم روی دستم حساب کنم که چه تعداد ، برنزه کننده داروخانه را دوست دارم… در مجموع شاید چهار. من در مورد بافت و طیف رنگ بسیار حساس هستم، زیرا می‌خواهم بدون بهم ریختن فونداسیون من ،یب شود و نمی‌خواهم نارنجی باشم. آیا آن است خیلی زیاد بپرسم؟ بنابراین وقتی ، برنزه کننده ، بوسه گونه میل، جدید شروع به ویروسی شدن کرد، عصبی بودم اما مشتاق امتحان ، آنها بودم.

، برنزه کننده گونه بوسه میل، باز روی سطح مرمر |  بررسی و نمونه |  زیبایی بریده بریده
سایه های L تا R: هی عزیزم، ریختن چای، فصل تند، لحظه موکا

من اعتراف می کنم، من در محدوده سایه کمی تحت فشار هستم. من دوست دارم که سایه عمیق و غنی را داریم لحظه موکا، اما دو سایه می، واقعاً گرم است- تقریبا نارنجی – روی من وقتی صحبت از برنزه‌ها می‌شود، معمولاً سایه‌های «متوسط» را می‌بینم که بیشتر به من می‌آیند، اما در این مورد هی عزیزم تنها موردی است که واقعا برای من قابل اجرا است.

نمونه برنزه ، بوسه گونه میل، روی پوست های متوسط ​​روشن |  زیبایی بریده بریده

من می خواهم به این نکته اشاره کنم که اینها را می فهمم برنز کننده ها، و آنها برای ایجاد ظاهری گرمتر و آفتابی تر هستند. (در طول سال‌ها، تمایز بین برنزه‌ها و کانتورها از بین رفته است و کلمات اغلب به جای هم در بر،ب‌های آرایش استفاده می‌شوند. جای تاسف است، زیرا آنها اه، متفاوتی را دنبال می‌کنند.) فکر می‌کنم مشکل برای من این واقعیت است که سایه‌های Liquid Contour میل، همچنین لاغر گرم بنابراین شخصاً کمی ناامید شدم از اینکه ما بیشتر از آن استفاده کردیم.

من فقط احساس می کنم حتی اگر هدفم یک پوست گرم باشد، ریختن چای بیش از حد نارنجی است و فصل تند برای رنگ پوست روشن/متوسط ​​و خنثی من خیلی تیره است.

بخوانید:  اولین نکته رنگ کرم پودر است
برنزهای ، بوسه گونه میل، با برس صاف کننده صورت میل، F220 روی یک روشویی مرمری روی هم چیده شده و باز شده است.  |  نقد ، برنزه کننده گونه بوسه میل، |  زیبایی بریده بریده

خوب، نکات مثبت: چیزی که من در مورد این ، برنز کننده دوست دارم بافت آن است. خیلی نرم و ،ی است اما چرب نیست. این فرمول حاوی روغن رز بلغاری، تخم هندوانه و دانه انار است و همچنین حاوی پودرهای کروی در ابعاد میکرو است که به تیرگی پوست کمک می کند. قوام نازک تری دارد، بنابراین مخلوط ، آن فوق العاده آسان است – به جرات می توانم بگویم حتی بیشتر از دیگر برنزهای ،ی من!؟ این به راحتی بدون اینکه فونداسیون شما را از جای خود بیرون بکشد، ،یب می شود، که بسیار بزرگ است، بزرگ به علاوه در کتاب من

، برنزه کننده Cheek Kiss ، رنگدانه‌ای فوق‌العاده دارد، بنابراین می‌توانم ببینم این فشرده برای شما ماندگاری طول، دارد. با این حال، با یک دست سبک و ،یب، می تو،د آن را کاملاً طبیعی تر جلوه دهید. شما کمی زمان دارید تا به روکش مات نرم خود برسد، که واقعا صاف به نظر می رسد.

قبل و بعد از استفاده از ، برنز کننده گونه بوسه میل، در هی عسل |  نقد ، برنزه کننده گونه بوسه میل، |  زیبایی بریده بریده
پوشیدن هی عزیزم

بالا استفاده کردم هی عزیزم روی پیش،، گونه ها، خط فک و بینی من. به طور کلی، من واقعاً از نتایج و تعریفی که به چهره من اضافه کرد بسیار خوشحال بودم. من آن را فقط کمی لایه لایه کردم (از آنجایی که این روشن ترین سایه است) و به خوبی بدون اینکه ظاهری شبیه به آن پیدا کند، ساخته شد.

همچنین متوجه شدم که با آرایش های دیگرم، مانند ، پودر و رژگونه ،، به خوبی بازی می کند، بدون اینکه گل آلود شود. من از برس صاف کننده صورت میل، (F220) استفاده کردم که نرم و متراکم است و برای ،یب نرم فرمول های ، من، است. همچنین برای رژگونه ، بوسه گونه میل، آنها یک انتخاب عالی است. من معمولاً برس را می زنم بسیار به آرامی وارد برنز کننده (یادتان باشد، فوق العاده رنگدانه شده است!)، سپس به پوست من بزنید تا استفاده شود. گاهی اوقات من از اسفنج زیرساز خود برای ،یب بیشتر در صورت نیاز استفاده می کنم.

بخوانید:  هدیه تعطیلات کلینیک - وبلاگ داروهای لندن

وقتی روی فونداسیون پوشیده می‌شود، حتی بدون استفاده از پودر یا اسپری سفت‌کننده، در تمام روز ماندگاری دارد. من همچنین متوجه هیچ مشکلی در مورد پوست حساس و مستعد آکنه خود نشده ام.

به طور خلاصه، میل، این فرمول برنزه کننده ، را ناخن کرد، در این شکی نیست. من شخصاً دوست دارم برای تطبیق پذیری بیشتر، سایه های سردتر/خنثی را در این فرمول ببینم!

می‌تو،د ، برنزه کننده‌های ، بوسه میل، را در Ulta و آمازون (جایی که ارزان‌تر هستند) پیدا کنید.

– میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/milani-cheek-kiss-cream-bronzer-review/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با