بهترین رنگ های لب مات برای فصل بهار

اعتبار تصویر @ Chris Colls برای Elle France

لب های براق را دوست ندارید؟ ایرادی نداره! در این فصل، لب‌های مات ترند هستند، بنابراین زمان آن رسیده است که از یک پوشش طول، و پیچیده استفاده کنید. رژ لب‌های مات می‌توانند ظاهری مدرن به ارمغان بیاورند که رنگ‌های شاداب و شبنم‌دار فصل بهار را تکمیل می‌کند، بنابراین اگر پوستی شاداب، زیبا و درخشان را انتخاب می‌کنید، ظاهری مات می‌تواند تضاد عالی باشد. هنگام انتخاب بهترین رنگ‌های لب مات برای فصل بهار، سایه‌هایی را در نظر بگیرید که جذاب، راحت برای پوشیدن و مد روز هستند.

این پست شامل پیوندهای مربوط است


اعتبار تصویر @ Chris Colls برای Elle France

رنگ های لب مات برهنه برای سرمایه گذاری در بهار

برای داشتن ظاهری بی انتها و بدون زحمت، دنیای رژلب های مات برهنه و خنثی را کشف کنید. لباس های برهنه همیشه یک انتخاب ک،یک و جذاب هستند و به زیبایی با آرایش ملایم و رمانتیکی که برای فصل بهار من، هستند، ست می شوند. سایه های مات خنثی، ظاهری صیقلی و یکپارچه ایجاد می کند بدون اینکه بقیه آرایش شما را تحت تأثیر قرار دهد. آنها همچنین دارای مزیت بسیار متنوعی هستند که به شما این امکان را می دهند که به راحتی ظاهر لب خود را از روز به شب تغییر دهید.

DIOR | رژ لب روژ دیور

شارلوت تیلبری | رژ لب مات انقلاب – مجموعه صحبت بالش

رنگ های مات پررنگ

در حالی که مات های خنثی یک شرط مطمئن هستند، از آزمایش با رنگ های مات پررنگ تر و پر جنب و جوش تر در بهار نترسید. افزودن رنگ روشن به لب‌ها واقعاً می‌تواند ظاهر شما را تازه و مدرن کند، که بهترین راه برای آماده شدن برای فصل جدید است. رژ لب‌های مات پررنگ فوراً ظاهر آرایشی را بالا می‌برد، در هر موقعیتی که باشد، حسی از درام و پیچیدگی به آن اضافه می‌کند و بی،ه‌ای می‌دهد.

MAC | رژ لب مات رترو

بخوانید:  بررسی و نمونه های آناستازیا بورلی هیلز Lip Velvet

FENTY BEAUTY | استونا رنگ لب لباس بلند رنگ مایع لب

اعتبار تصویر @ Chris Colls برای Elle France

مات های طول، مدت و راحت

هیچ ، رژ لبی را نمی خواهد که خشک یا ناراحت کننده باشد، به خصوص در ماه های خشک و گرم بهار و تابستان، بنابراین انتخاب یک رنگ لب مات مغذی و راحت ضروری است. رنگ‌هایی وجود دارند که راحتی را با رنگ مات ،یب می‌کنند، بنابراین به دنبال محصولاتی باشید که حاوی مواد مغذی مانند کره شی یا ویتامین E هستند که به آبرس، و صاف نگه داشتن لب‌ها کمک می‌کنند.

بابی براون | رنگ لب مات لو، پارک ساید

DIOR | رژ لب مایع مات Rouge Forever


نکات برتر برای لب های مات

  1. با لب هایی که به خوبی لایه برداری شده و آبرس، شده اند شروع کنید. برای از بین بردن هر گونه پوست خشک و پوسته پوسته، از یک اسکراب یا بالم لب ملایم استفاده کنید.
  2. یک لایه نازک از پرایمر یا کانسی، روی لب ها بزنید که به ،بندگی بهتر رژ لب کمک می کند و از پر شدن آن جلوگیری می کند.
  3. رژ لب مات انتخابی خود را با دقت ،ید، از مرکز لب شروع کرده و به سمت بیرون حرکت کنید. با دستمال کاغذی ،ید تا اضافی آن پاک شود.
  4. رژ لب را با پودر شفاف پودری ست کنید که به مات شدن روکش و افزایش طول عمر کمک می کند.
  5. رژ لب خود را برای لمس ، در طول روز همراه خود داشته باشید و حتماً پس از خوردن یا نوشیدن دوباره آن را ،ید.

بعدی را بخو،د: رنگ لب عالی سینا می، | بهترین رژ لب های گیاهی

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.

بخوانید:  بررسی میله های رژگونه چکشی روبی

منبع: https://wendyrowe.com/makeup/matte-lip-colours

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با