بررسی میله های رژگونه چکشی روبی

(بدون دستمزد/نمونه) من عاشق روشی هستم که روبی به آرامی برند خود را می سازد – محصولات جدید هر هفته عرضه نمی شوند، زم، که خوب و آماده باشند به بازار می آیند. فکر می‌کنم از قبل می‌د،د که روبی همر یک آرایشگر است و ممکن است برخی از شما برند او Ruby & Millie را که چندین سال پیش در Boots بود به یاد بیاورید، بنابراین او با هنر آرایش غریبه نیست.

بررسی میله های رژگونه چکشی روبی

من باید دندان هایم را به هم بفشارم و آن کمی کرک را روی کم رنگ ترین رژگونه تحمل کنم – چطور به آنجا رسید! Grrr همانطور که می بینید، سه رنگ (مطمئناً مطمئناً بیشتر خواهد بود) در رنگ های برهنه، قرمز و صورتی وجود دارد.

بررسی میله های رژگونه چکشی روبی

همانطور که می بینید، سایه ها شدید هستند – نمی توانم تاکید کنم که چقدر به این محصول نیاز دارید تا کمی رنگ به گونه های شما وارد شود. می‌تو،د چوب را به گونه‌هایتان ،ید – اکیداً توصیه می‌کنم فقط یک «راه راه» ایجاد نکنید تا بعداً با هم ،یب شود، هرچند وسوسه‌انگیز است – یا برس رژگونه‌تان را روی رنگ بکشید و به پوستتان منتقل کنید. ظاهراً این فرمول در کره ساخته شده است و کره واقعاً بسیار خوب است. این به گونه ای طراحی شده است که قابل ساخت باشد، بنابراین می تو،د با مقدار کمی شروع کنید و در صورت نیاز، موارد بیشتری را اضافه کنید.

بررسی میله های رژگونه چکشی روبی

ببینید منظورم از شدت چیست؟ اینها برای پوست رنگ پریده من در حال حاضر بسیار روشن به نظر می رسند (دوباره بیمار – grr) اما می تو،د ببینید که اگر رنگ های عمیق تری داشته باشید، آن سایه های روشن تر چقدر خوب به نظر می رسند. من نمی توانم به رنگی فکر کنم که اصلاً نتواند اینها را بپوشد – این واقعیت که برای ساختنی طراحی شده است به این م،ی است که واقعاً یک محصول جه، است. از سایه برهنه برای افزودن درخشش به جای رژگونه استفاده می کنید. قیمت هر کدام 24 پوند است که می‌توانم بگویم اگر این واقعیت نبود، دوام خواهد داشت و دوام می‌آورد، زیرا شما به مقدار کمی نیاز دارید. من می توانم بگویم این یک نوع کنسانتره است. شما می تو،د آنها را اینجا پیدا کنید.

بخوانید:  مفهوم «ارز دیجیتال» به زبان ساده ارزدیجیتال | نی نی سایت

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/ruby-hammer-blush-sticks-review/