اکنون لاغر شوید: 5 ترفند هوشمند برای شروع سفر کاهش وزن





شروع یک سفر کاهش وزن برای بسیاری از افراد می تواند دشوار باشد زیرا اغلب به م،ای ایجاد تغییرات بزرگ در عادات و روال روزانه است. دانستن اینکه از کجا شروع کنید یا چگونه به یک برنامه پایبند بم،د، می تواند بسیار سخت باشد. گاهی اوقات، افراد با انگیزه دست و پنجه نرم می کنند یا اگر نتایج فوری را نبینند، دلسرد می شوند. همچنین، رژیم‌های غذایی و برنامه‌های ورزشی بسیار متنوعی وجود دارد که تشخیص اینکه چه چیزی برای شما بهتر است ممکن است گیج‌کننده باشد. به علاوه، زندگی ممکن است شلوغ شود و پیدا ، زمان برای آشپزی سالم یا ورزش را دشوار کند. اما با تغییرات کوچک و تدریجی، حمایت دوستان یا خانواده و صبر با خودتان، می‌تو،د سفر کاهش وزن خود را آغاز کنید و پیشرفت را در طول زمان ببینید. در این مقاله، ما 5 ترفند هوشمند را برای شروع سفر کاهش وزن فهرست می کنیم.

5 ترفند هوشمند برای شروع سفر کاهش وزن

1. به هر وعده غذایی خود سبزیجات بیشتری اضافه کنید:

افزودن سبزیجات به هر وعده غذایی می تواند راهی عالی برای کاهش وزن باشد. سبزیجات کا،ی کمی دارند اما فیبر بالایی دارند که می تواند به شما کمک کند بدون خوردن کا،ی زیاد احساس سیری و رضایت کنید. آنها همچنین مملو از ویتامین ها، مواد معدنی و آنتی ا،یدان هایی هستند که برای سلامت کلی شما مهم هستند. با پر ، بشقاب خود با سبزیجات، می تو،د غذاهای کمتر سالم مانند تنقلات فرآوری شده یا خوراکی های شیرین را حذف کنید. علاوه بر این، سبزیجات رنگ، طعم و بافت را به وعده‌های غذایی شما اضافه می‌کنند و آن‌ها را لذت‌بخش‌تر و رضایت‌بخش‌تر می‌کنند. خواه اضافه ، مقداری اسفناج به املت صبحگاهی خود، خوردن میان وعده هویج با هوموس یا پر ، نیمی از بشقاب شام با سبزیجات برشته، یافتن راه هایی برای گنجاندن سبزیجات بیشتر در وعده های غذایی خود می تواند از اه، کاهش وزن شما حمایت کند و سلامت شما را بهبود بخشد.

بخوانید:  پرسش و پاسخ با برنده جایزه COSA اشلی چان

2. مراقب کا،ی های مایع باشید:

ردیابی کا،ی مایع هنگام تلاش برای کاهش وزن بسیار مهم است زیرا نوشیدنی هایی مانند نوشابه، آب میوه ها و نوشیدنی های قهوه فانتزی می توانند به سرعت بدون ایجاد احساس سیری به ما اضافه شوند. اگرچه ممکن است بی ضرر به نظر برسند، اما این نوشیدنی ها می توانند قند و کا،ی بالایی داشته باشند، که می تواند ماندن در اه، کا،ی روزانه ما را سخت تر کند. با پیگیری آنچه می نوشیم، می تو،م از چگونگی کمک این کا،ی های مایع به افزایش وزن بیشتر آگاه شویم. انتخاب آب، چای گیاهی یا سایر نوشیدنی‌های کم کا،ی به جای آن می‌تواند به ما کمک کند هیدراته بم،م و کا،ی دریافتی خود را کاهش دهیم و رسیدن به اه، کاهش وزن را آسان‌تر کنیم.

3. حذف شکر اضافه شده:

ردیابی کا،ی مایع هنگام تلاش برای کاهش وزن بسیار مهم است زیرا نوشیدنی هایی مانند نوشابه، آب میوه ها و نوشیدنی های قهوه فانتزی می توانند به سرعت بدون ایجاد احساس سیری به ما اضافه شوند. اگرچه ممکن است بی ضرر به نظر برسند، اما این نوشیدنی ها می توانند قند و کا،ی بالایی داشته باشند، که می تواند ماندن در اه، کا،ی روزانه ما را سخت تر کند. با پیگیری آنچه می نوشیم، می تو،م از این که چگونه این کا،ی های مایع می توانند به افزایش وزن کمک کنند، آگاهی بیشتری داشته باشیم. انتخاب آب، چای گیاهی یا سایر نوشیدنی های کم کا،ی به جای آن می تواند به ما کمک کند هیدراته بم،م و کا،ی دریافتی خود را کاهش دهیم.

4. از میان وعده های مکرر خودداری کنید:

تنقلات مکرر می تواند سطح قند خون را بالا ببرد و پاسخ های شدید انسولین را تحریک کند. افزایش بیش از حد انسولین در طول روز ممکن است منجر به ذخیره کا،ی به ،وان چربی در بدن شود. مصرف میان وعده را به دو ،ت در روز محدود کنید و گزینه های کم کا،ی را انتخاب کنید. میان وعده های مغذی مانند سیب و انواع مغزها مانند بادام، گردو یا حتی نخود بوداده را انتخاب کنید. به یاد داشته باشید که مانند رعایت زمان های وعده غذایی خاص برای صبحانه، ناهار و شام، تعیین زمان بندی میان وعده برای جلوگیری از خوردن میان وعده های مکرر بسیار مهم است.

بخوانید:  Convie Velvet Gloss Review | بلاگر زیبایی بریتانیایی

5. رژیم غذایی و آماده سازی وعده های غذایی خود را برای کل هفته برنامه ریزی کنید:

فقط یک یا دو ساعت در هفته برای شستن، ب،، ،د ،، پوست کندن، تهیه دسته‌های غذای سالم برای بقیه هفته کافی است و می‌تو،د انتخاب کنید کدام روز از هفته برای تهیه غذا من، است. پوست کندن و بخارپز ، سبزیجات، ترشی ، گوشت، آب پز ، تخم مرغ، شستن سبزیجات برگ سبز، آماده ، بسته های ،یبی همگی زمان کمی می برد و شما می تو،د این کار را هنگام تماشای تلویزیون، گوش دادن به پاد،ت یا لیست پخش مورد علاقه در آ، هفته یا هر روز دیگری انجام دهید. هفته.

6. پروتئین و فیبر را به هر وعده غذایی اضافه کنید:

افزودن پروتئین و فیبر به رژیم غذایی برای کاهش وزن مهم است زیرا به شما کمک می‌کند تا برای مدت طول،‌تری احساس سیری و رضایت داشته باشید. هضم پروتئین بیشتر از کربوهیدرات ها طول می کشد، بنابراین به کاهش اشتها و جلوگیری از پرخوری کمک می کند. علاوه بر این، پروتئین به حفظ توده عضل، در طول کاهش وزن کمک می کند، که برای حفظ متابولیسم سالم مهم است. فیبر موجود در غذاهایی مانند میوه‌ها، سبزیجات و غلات کامل، به وعده‌های غذایی شما حجم می‌دهد و هضم غذا را کند می‌کند و باعث می‌شود برای مدت طول،‌تری احساس سیری کنید. با گنجاندن پروتئین و فیبر در وعده‌های غذایی و میان‌وعده‌های خود، می‌تو،د گرسنگی خود را بهتر مدیریت کنید، میل به غذاهای ناسالم را کاهش دهید و از اه، کاهش وزن خود به روشی پایدار حمایت کنید. همچنین بخو،د: “5 روشی که پروتئین می تواند به کاهش وزن کمک کند.”

بخوانید:  5 ظاهر آسان برای هالووین DIY

7. در طول روز فعال بم،د:

فعال ماندن در طول روز برای کاهش وزن بسیار مهم است زیرا به ما کمک می کند کا،ی بسوز،م و متابولیسم خود را حفظ کنیم. حتی فعالیت‌های کوچک مانند پیاده‌روی، رفتن از پله‌ها یا انجام کارهای خانه نیز می‌تواند باعث افزایش کا،ی سوزاندن ما شود. به علاوه، فعال ماندن به حفظ سطح انرژی ما کمک می کند و خطر از دست دادن عضله را کاهش می دهد، که می تواند در صورت بی تحرکی طول، مدت اتفاق بیفتد. با یافتن راه هایی برای حرکت بیشتر در طول روز، می تو،م کا،ی سوزی خود را افزایش دهیم، از تلاش های کاهش وزن خود حمایت کنیم و سلامت کلی خود را بهبود بخشیم.

جدای از این نکات، برای کاهش وزن سریع و ایمن، در برنامه‌های رژیم غذایی برنامه زیبایی Rati مش، شوید و سفر خود را بدون هیچ مشکلی شروع کنید. این برنامه برنامه‌های غذایی شخصی‌سازی‌شده متن، با نیازها و اه، خاص شما را ارائه می‌دهد و باعث می‌شود در مسیر کاهش وزن خود بم،د. اپلیکیشن Rati Beauty با انواع گزینه های غذایی خوشمزه و مغذی، همراه با راهنمایی و پشتیب، متخصص، رویکردی جامع برای دستیابی به اه، کاهش وزن به طور موثر و پایدار ارائه می دهد. به کمک اپلیکیشن Rati Beauty با حدس و گمان خداحافظی کنید و به موفقیت سلام کنید.

5 روشی که پروتئین می تواند به کاهش وزن کمک کند
5 روش موثر برای کاهش کا،ی مایع و افزایش کاهش وزن







منبع: https://makeupandbeauty.com/slim-down-now-5-intelligent-tweaks-to-kicks،-your-weight-loss-journey/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با