ورزش روزانه اما هنوز چربی شکمی دارید؟ اینها می توانند دلایل باشند





آیا صدها کرانچ انجام می‌دهید و به شدت به ورزشگاه می‌روید، به این امید که آن چربی سرسخت شکم را از بین ببرید؟ بسیاری از اینفلوئنسرها می گویند که شما فقط می تو،د تمرینات شکمی را انجام دهید و برای خلاص شدن از شر آن به تمرینات کاردیو پایبند باشید، بدون اینکه در مورد آنچه می خورید زحمت بکشید. اما، همانطور که ممکن است شنیده باشید، “شکم در آشپزخانه ساخته می شود”، ما کمی جلوتر می رویم و می گوییم، آشپزخانه جایی است که می تو،د چربی های شکم را آب کنید. اگر هر روز ورزش می کنید اما هنوز مانند بسیاری از ،ن دیگر چربی شکمی دارید، در اینجا دلایلی وجود دارد:

ورزش روزانه اما هنوز چربی شکمی دارید

1. هنوز قند با،ت: قند تصفیه شده، قند یا عسل، قند بیش از حد به ،وان چربی در بدن، به ویژه در ناحیه شکم، ذخیره می شود. مصرف منظم و بدون کنترل شکر سفید، نوشیدنی های شیرین و حتی شکر اضافه شده در غذاهای فرآوری شده مانند آب نبات ها و کلوچه ها بزرگترین دلایل افزایش دور کمر هستند. هنگام ،ید غذاهای فرآوری شده، لیست مواد تشکیل دهنده را بخو،د تا شربت قند، فروکتوز، گلوکز، ،ارز، مالتوز و غیره را حذف کنید. اولین قدم برای داشتن یک سبک زندگی سالم تر این است که مصرف شکر را از رژیم غذایی خود حذف کنید.

2. رژیم غذایی در مسیر درست نیستاگر بخش زیادی از رژیم غذایی روزانه شما دارای قند، غذاهای فرآوری شده و چربی های ناسالم است، باید رژیم غذایی خود را با ،یب بیشتر غذاهای کامل مانند میوه ها، سبزیجات، پروتئین های بدون چربی و غلات کامل تنظیم کنید. کنترل بخش را با استفاده از بشقاب های کوچکتر و وعده های اندازه گیری تمرین کنید. بر خوردن وعده‌های غذایی متعادل با ،یبی از مواد مغذی تمرکز کنید و غذاهای غنی از فیبر را برای کمک به هضم و تقویت سیری در اولویت قرار دهید. با ایجاد این تغییرات، می تو،د برای کاهش وزن از ناحیه شکم تلاش کنید. برای چنین برنامه های رژیمی، رژیم غذایی Rati Beauty را دانلود کرده و در آن مش، شوید.

3. عدم حذف چربی ترانس از رژیم غذایی: مطالعات نشان می دهد که حتی زم، که کا،ی دریافتی مشابه است، مصرف چربی های ترانس می تواند منجر به افزایش وزن و به طور خاص افزایش چربی شکم شود. به ،وان مثال، یک مطالعه شش ساله نشان داد که میمون هایی که از رژیم غذایی چربی ترانس تغذیه می ،د، 7.2 درصد وزن بدن خود را افزایش دادند، در حالی که آنهایی که از رژیم غذایی تک چربی اشباع نشده استفاده می ،د، تنها 1.8 درصد وزن داشتند. قابل ذکر است، WHO یک رویکرد استراتژیک را برای حذف چربی ترانس از منابع غذایی ملی توصیه کرده است، زیرا چربی ترانس عامل اصلی 7٪ از بیماری های قلبی عروقی در سراسر جهان شناخته شده است! بنابراین، اگر می‌خواهید زودتر به شکمی صاف برسید، مطمئن شوید که هیچ ماده غذایی حاوی چربی ترانس نمی‌،ید.

بخوانید:  قیمت لوازم یدکی تراکتور فرگوسن فوری مال مرجع فروش آنلاین لوازم یدکی فرگوسن در ایران | iranroos-ta

4. ساعات کار طول، نشستن پشت میز: داشتن یک کار روی میز که در آن ۸ تا ۱۱ ساعت می‌نشینید، خطر ابتلا به چربی شکم و بیماری‌های مختلف مرتبط با سبک زندگی را افزایش می‌دهد. بسیار مهم است که دوره های طول، نشستن را با بلند شدن هر 30 تا 60 دقیقه قطع کنید. اگر در بقیه روز کم تحرک باشید، صرف یک ساعت ورزش در باشگاه موثر نخواهد بود. روزانه 8000 تا 10000 قدم را هدف گذاری کنید، بعد از غذا پیاده روی کوتاهی انجام دهید و هر بار که با تلفن تماس می گیرید، روی پاهای خود ایستاده و فقط در حین صحبت ، حرکت کنید.

5. استرس بیش از حد: بسیاری از مطالعات تاکید می کنند که استرس مزمن یکی از عوامل اصلی ایجاد چربی سرسخت شکم است. سطوح بالای کورتیزول که به هورمون استرس معروف است باعث تجمع چربی اضافی در اطراف کمر می شود. بنابراین، علاوه بر ورزش‌های شکمی، انجام فعالیت‌هایی که استرس را کاهش می‌دهند، ضروری است. دنبال ، سرگرمی هایی مانند رقصیدن، گوش دادن به موسیقی یا هر فعالیتی که به پا،ازی ذهن شما کمک می کند می تواند مفید باشد. با مدیریت موثر استرس، می تو،د تلاش های خود را برای هدف قرار دادن چربی شکم و بهبود سلامت کلی تکمیل کنید.

گنجاندن این تنظیمات رژیم غذایی در روال خود، در کنار ورزش منظم، می تواند نتایج قابل توجهی از نظر کاهش وزن و کاهش اینچ دور کمر شما داشته باشد. ورزش نقش مهمی در سوزاندن کا،ی، تقویت عضلات و افزایش متابولیسم دارد. با ،یب یک رژیم غذایی متعادل با فعالیت بدنی، یک اثر هم افزایی ایجاد می کنید که اثربخشی تلاش های کاهش وزن شما را افزایش می دهد. ثبات کلیدی است؛ پایبندی به یک برنامه غذایی سالم و حفظ یک برنامه ورزشی منظم به بهبود قابل توجهی در اندازه گیری وزن و بدن در طول زمان منجر می شود.

بخوانید:  بهترین فروش های زیبایی در روز باکس 2023 و قیمت های سال نو!

مواد هوشمند برای کاهش کا،ی شیرینی ها
10 ماده اولیه آشپزخانه که به سوزاندن چربی شکم کمک می کند







منبع: https://makeupandbeauty.com/exercising-daily-but-still-have-belly-،-these-could-be-the-reasons/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با