رنگ سال: آرایش هلویی فاز

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/color-of-the-year-peach-fuzz-makeup/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=Color+of+the+Year%3A+Peach+Fuzz+Makeup&url=https://slashedbeauty.com/color-of-the-year-peach-fuzz-makeup/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=Color of the Year%3A Peach Fuzz Makeup&،y=https://slashedbeauty.com/color-of-the-year-peach-fuzz-makeup/">پست الکترونیک

طبق گفته پنتون، رنگ سال 2024 رسماً هلویی است. این به ،وان یک رنگ هلویی گرم و ملایم مخملی توصیف می شود و در آرایش ظاهری کاملاً زرق و برق دار است!

کلاژ محصولات آرایشی داروخانه هلو با ،وان "رنگ سال: آرایش هلو Fuzz Drugstore" |  زیبایی بریده بریده

آرایش هلویی همیشه مورد توجه من برای فصل بهار و تابستان بوده است، به خصوص. در اینجا برخی از برترین آرایش‌های Peach Fuzz من از داروخانه وجود دارد تا سایه «آن» امسال را در ظاهر شما بگنجاند!

1. پالت سایه چشم ColorPop Peach Out

پالت سایه چشم ColourPop Peach Out |  رنگ سال: آرایش هلویی فاز |  زیبایی بریده بریده

این پالت 9 سایه بهترین انتخاب برای یک سایه چشم هلویی واقعی است. سایه بالا سمت راست، گال پال، تقریباً مطابقت دارد در حالی که بقیه پالت رنگ های هلویی را با رنگ های طلایی و قهوه ای تحسین می کند.

2. elf Camo Liquid Blush in هلو کامل

رژگونه مایع elf Camo در هلو پرفکت |  رنگ سال: آرایش هلویی فاز |  زیبایی بریده بریده

این رژگونه مایع در صحنه جدید است، اما در حال حاضر مورد علاقه ویروسی است. ماندگاری بالایی دارد، رنگدانه فوق العاده ای دارد و با پوششی درخشان و زیبا ،یب می شود. هلو کامل یک هلوی نرم و گرم است. بررسی کامل رژگونه مایع الف کامو را بخو،د.

3. رژگونه پخته میل، در لومینوزو

رژگونه میل، پخته در لومینوسو |  رنگ سال: آرایش هلویی فاز |  زیبایی بریده بریده

یکی از رژگونه های هلویی داروخانه OG – میل، Luminoso یک هلوی براق نمادین است که به صورت شما درخشندگی تابست، می بخشد.

4. براق کننده قطره آب نبات Maybelline حلقه هلو

براق کننده قطره آب نبات Maybelline در حلقه هلو |  رنگ سال: آرایش هلویی فاز |  زیبایی بریده بریده

فرمول Lifter Gloss به دلایلی محبوب است – فوق العاده براق است و باعث می شود لب های شما کمی پرتر و بلندتر به نظر برسند و اصلاً ،بنده نیستند. بعلاوه، اسید هیالورونیک باعث می شود تا احساس آبرس، و راحتی برای پوشیدن داشته باشید. حلقه هلو از آب نبات های هلو الهام گرفته شده است.

بخوانید:  5 بهترین یافته های جدید زیبایی داروخانه در سال 2023

5. پالت سایه چشم C، Me Maybe Essence

پالت سایه چشم essence C، Me Maybe |  رنگ سال: آرایش هلویی فاز |  زیبایی بریده بریده

این مینی پالت با قیمت 4 دلار بسیار عالی است. به طور کلی تم مرج، دارد، اما شامل یک هلوی گرم سبک است که با هلو Fuzz همخو، نزدیکی دارد. با وجود اندازه اش به طرز شگفت انگیزی همه کاره است. بررسی کامل پالت های سایه چشم Essence را بخو،د.

6. رژ لب ساتن رنگ ریچ لورآل در هلو فز

L

من نمی توانستم رژ لب لورآل به همین نام را از این لیست حذف کنم! هلو فز یک هلویی متوسط ​​گرم است که رنگ آن کمی صورتی‌تر از رنگ پنتون است – آن را کمی بیشتر به رنگ لب‌های جذاب تبدیل می‌کند. فرمول کا، ریچ ساتن ،ی اما سبک است و لب ها را با امگا 3، ویتامین E و روغن آرگان تغذیه می کند.

7. Morphe 2 Quad Goals Multi-palette در هلو تازه

Morphe 2 Quad Goals Multi-palette در هلوی تازه |  رنگ سال: آرایش هلویی فاز |  زیبایی بریده بریده

یکی دیگر از محصولات آرایشی بی‌نظیر برای افزودن هلو به مجموعه شما، این چهارگوش حاوی یک ظرف سایه چشم، رژگونه، رنگ لب و بالم‌هایلایت است که در بسته‌بندی جمع و جور روی هم چیده شده‌اند. هلو تازه دارای رژگونه هلویی (که می تواند به ،وان سایه نیز دو چندان شود!) و رنگ لب هلویی، همراه با سایه و هایلایت شامپاین.

8. LA Girl Pro Conceal HD Concealer در اصلاح کننده هلو

کانسی، HD LA Girl Pro Conceal در اصلاح کننده هلو |  رنگ سال: آرایش هلویی فاز |  زیبایی بریده بریده

فراموش نکنید که هلو می تواند در روتین آرایش شما به صورت مخفیانه عمل کند و به پوشاندن حلقه های تیره کمک کند! هلو حلقه‌های تیره‌ای را که دارای رنگ آبی یا بنفش هستند در رنگ‌های پوست روشن و متوسط ​​خنثی می‌کند (اگر پوست برنزه یا عمیق‌تری دارید از رنگ نارنجی استفاده کنید!). ابتدا هلو را به آرامی مخلوط کنید، سپس ، پودر را به طور معمول برای زیر چشم های روشن تر استفاده کنید.

بخوانید:  آرایش تابستانی آسان برای پوست درخشان

آیا امسال آرایش هلو Fuzz را امتحان خواهید کرد؟

– میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/color-of-the-year-peach-fuzz-makeup/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با