آرایش تابستانی آسان برای پوست درخشان

تابستان برای من معمولاً به م،ای آرایش کمتر، برنز بیشتر و SPF زیاد است. و اکنون که زندگی در مرحله نوزادی و نوپا هر دو در جریان است، من مانند قبل زمان زیادی برای آماده شدن ندارم. برای من بسیار مهم است که محصولاتی را پیدا کنم که به خوبی کار کنند و صورتم را ذوب نکنند (مثل این پالت چهره همه در یک یا ، بی بی رنگی با SPF از جانب نوردستروم)

من روتینی پیدا کرده ام که برای من عالی عمل می کند و پوست تابست، درخش، را برایم به ارمغان می آورد که به شدت می خواهم به آن برسم. این ظاهر قابل تنفس است، دارای SPF است و حتی بدون فونداسیون واقعی باز هم پوشش کمی به شما می دهد. نیاز است بیشتر بگویم؟

این چیزی است که من استفاده می کنم:

1. فیلتر شارلوت تیلبری هالیوود بدون عیب و نقص

بسته به میزان برنزه شدنم سایه 2 و 4.5 می پوشم.

من سالها از این پرایمر درخشان استفاده می کنم. عاشقشم.

در گذشته وقتی «پرایمر آرایش» را می شنیدم، به چیزی سنگین، ،بنده و اصلاً قابل تنفس فکر می کردم. این فرق دارد. شما می تو،د این را به تنهایی یا مخلوط با فونداسیون خود یا به ،وان پرایمر بپوشید. من شخصاً آن را به ،وان یک پرایمر دوست دارم زیرا به صاف ، عیوب کمک می کند و یک پایه درخشان خوب برای ، پودر یا مرطوب کننده رنگی شما ایجاد می کند.

اگر می خواهید به ،وان پرایمر استفاده کنید، قبل از استفاده از ، پودر یا مرطوب کننده رنگی، بگذارید یک دقیقه بماند.

بخوانید:  در کیف لوازم آرایش من چیست؟ بهار 2024

2. JANE IREDALE GLOWTIME FULL COVERAGE BB CREAM (SPF 25)

من سایه 4 می پوشم

این سواری یا مرگ من است. من این را در هر دو بارداریم می پوشیدم و هنوز هم اغلب به آن دست پیدا می کنم. اگرچه از نظر فنی است نه یک فونداسیون، پوششی زیبا و قابل تنفس به شما می دهد که می تو،د آن را سبک یا لایه لایه بپوشید تا ظاهری پوشش کامل داشته باشید. همچنین بر پایه مواد معدنی است بنابراین پوست های حساس را از بین نمی برد. من نمی توانم این را به اندازه کافی توصیه کنم!

من از مقداری به اندازه نخود برای پوشش سبک تر استفاده می کنم.

3. پالت نگاه فوری عشق شارلوت تیلبری

من پالت زیبایی سرخ شده زیبا را می پوشم

من این را چند ماه پیش هنگامی که به Nordstrom رسید (آنها همیشه بهترین بخش زیبایی را دارند) ،یدم و آن را دوست داشتم. من معمولاً طرفدار پالت های “همه در یک” نیستم، اما به نظرم این یکی واقعاً برای پوشیدن روزمره قابل استفاده است.

من دوست دارم که برنز مات و با رنگ سردتر باشد (بیشتر آنها برای من بیش از حد نارنجی هستند) بنابراین اگر می خواهید یک سایه کانتور ظریف داشته باشید، ایده آل است. در واقع وقتی می‌خواهم کانتور عمیق‌تری ایجاد کنم، از سایه چشم قهوه‌ای تیره‌تر نیز استفاده خواهم کرد.

پودرها کره ای و قابل مخلوط شدن هستند.

4. مداد ابرو گوچی

من سایه قهوه ای روشن می پوشم

زم، که گوچی برای اولین بار برند زیبایی خود را راه اندازی کرد، من را مجذوب خود کرد. من این مداد ابرو، ریمل و چند رژ لب را ،یدم. را مداد ابرو یکی از بهترین ها است (من همین الان مداد دومم را ،یدم تا در ماشینم برای تاچ آپ بیندازم). این بیشتر یک مداد “پودری” است و کشیدن و ،یب آن را واقعا آسان می کند. به اندازه ABH یا سایر مواردی که من امتحان کرده ام خامه ای نیست. من شخصاً این را ترجیح می دهم و دوست دارم که هنگام پر ، شکاف های ابروهایم چقدر راحت اعمال شود. برای سکته های کوچک و شبیه مو، این را امتحان کنید قلم میکروبلیدینگ.

بخوانید:  پی ال سی چیست؟ آشنایی با plc و نحوه عملکرد آن دارالفنون

5. اسپری تنظیم فو، نرم ساعت شنی

یک اسپری سفت کننده خوب کلید ماندگاری آرایش است و همچنین می تواند به ،یب آرایش شما در مکان های من، کمک کند. فرقی میکنه؟ من دوست دارم صورتم را اسپری کنم، سپس اسفنج مرطوب زیبایی ام را بردارم (هیچ چیزی روی آن نیست) و کمی به پوستم فشار بیاورم. این هر خط خشن را ذوب می کند و باعث می شود همه چیز ایربراش به نظر برسد.

PS: من همچنین در مورد مه اسپری صورت بسیار حساس هستم و این یکی بسیار سبک و خوب است. پس از استفاده احساس “خیسی” نخواهید داشت. کاملا ارزشش رو داشت!

6. لب

من عاشق یک لب خنثی خوب در تمام طول سال، اما به خصوص در طول تابستان هستم. این ،یب هنوز مرا ناامید نکرده است!

آستر: شایعات داغ شارلوت تیلبری

رژ لب: MAC نصف و نیمه

براق: دیور ما،یمایزر در 013 بژ


این پست با مشارکت Nordstrom ایجاد شده است. همه نظرات و انتخاب ها متعلق به من است.




منبع: https://www.theteacherdiva.com/2021/06/easy-summer-makeup-glowy-skin.html