آستر بالدار SOFT SMUDGE

آستر بال همیشه انجام خط چشم بالدار برایم سخت بوده است. اما اخیراً با چند تکنیک بازی می کنم و این قطعا یکی از ساده ترین تکنیک هایی است که امتحان کرده ام. من عاشق انجام این کار برای شب ملاقات هستم!

را شارلوت تیلبری گربه فلیک (از جانب نوردستروم) ضد ، است و می تواند به ،وان یک آستر مایع سنتی استفاده شود یا می تو،د آن را مانند من نرم کنید. همچنین ضد آب است، بنابراین در تمام طول روز به شما لباس می دهد.

آنچه من استفاده کردم:

1. BOBBI BROWN INTENSIVE SERUM SKIN Foundation

غرق. از آنجایی که من از یک داروی جدید آکنه استفاده می کنم (در ادامه در مورد آن بیشتر توضیح خواهیم داد) پوست من در سمت خشک است. این بنیاد بهشتی است پوششی متوسط ​​به شما می دهد و بدون اینکه چرب به نظر برسند، پوست شما را شبنم نگه می دارد. من آن را برای روزها دوست دارم که می خواهم بیشتر آرایش کنم. من در سایه “عاج سرد” هستم. نوردستروم را نیز حمل می کند کانسی، سرم فشرده که هنوز امتحان نکرده ام اما در لیست من است. من چیزهای عالی می شنوم.

2. کیت کانسی، ،ی

این یک محصول جدیدتر برای من است و من در ابتدا مجذوب کامپکت 2 در 1 شدم. من واقعا این را با این برس. این پودر واقعاً خوب است، بنابراین احساس سنگینی نمی کند و باعث خشکی زیر چشم شما نمی شود. من سایه “عاج” را می پوشم.

3. CHANEL SOLIEL TAN DEEP BRONZE

من از این مورد علاقه فرقه در سایه استفاده می کنم عمیق برای کانتورینگ این رنگ زیبا است که در استخوان گونه، بینی و خط فک تعاریف ایجاد می کند. من از a استفاده می کنم قلم مو (بسیاری از برس هایی که من استفاده می کنم در آن پست یافت می شوند) برای استفاده و سپس با یک اسفنج زیبایی ،یب کنید.

بخوانید:  17 سازمان دهنده آرایش و ایده های ذخیره سازی برای علاقه مندان به آرایش

4. BOBBI BROWN X ULLA JOHNSON EYESHADOW STICK

اینها بهترین سایه های ،ی هستند. تمام روز می پوشند و چروک نمی شوند! من از سایه “اپال/صورتی طلایی” استفاده می کنم.

5. پرایمر مژه + ریمل مژه و ابرو

من از این استفاده کرده ام پرایمر مژه برای سال ها و آن را به خوبی با جفت ریمل مژه Idole. این ،یب بهترین IMO است.

6. BLUSH مات NUDESTIX NUDIES

می دانم که با نودستی، مانند یک رکورد ش،ته به نظر می رسم، اما به من اعتماد کنید. فرمول آنها بسیار ،ی است و به خوبی روی پوست شما می پوشد. می تو،د به ،وان رژگونه یا رژ لب نیز استفاده کنید. من در سایه “برهنه پشت” هستم.

7. DIOR SHOW BROW STYLER

این واقعاً راحت است زیرا هرگز مجبور نیستید مداد را تیز کنید (برای انداختن در کیف لوازم آرایش کیفتان عالی است). برای ایجاد ابروهای کامل، ضربات ریز و مو مانند می کشد. من در سایه “قهوه ای تیره جه،” هستم.

8. خط چشم سفید برای گوشه داخلی

من برای پیدا ، یک آستر سفید برای خط آبی که تمام روز روشن می ماند و در واقع سفید و روشن به نظر می رسید، مشکل داشتم. خط چشم تام فورد در «دود سفید» برای من یک پیروزی بزرگ بود. این به چشمان من کمک می کند که بیدارتر، روشن تر و آرام تر به نظر برسند. این یکی را به شدت توصیه می کنیم!

9. لاینر بال قهوه ای FELINE FLICK

اگر دریافت کنید خبرنامه برش ماهانه، احتمالاً از دیدن این شگفت زده نمی شوید. من عاشق این آستر برای بال آسان هستم. همانطور که در بالا ذکر کردم، می تو،د از آن مانند یک آستر مایع سنتی استفاده کنید یا روی آن قرار دهید برس جزئیات و آن را لکه دار کنید

بخوانید:  آرایشی ساده، ماندگار و زیبا با رژ لب مدادی

10. LIPLINER

من سایه “Hot Gossip” را می پوشم. من دوست دارم تمام لب هایم را بکشم، سپس یک رژ لب بژ روشن تر بزنم. من متوجه شدم که این کمک می کند رژ لب من در طول روز طول، تر بماند.

11. رژ لب

من سایه “ایده آلیست” را می پوشم و بژ واقعاً خنثی با ته رنگ هلویی است. فوق العاده آبرسان است و لب های شما را خشک نمی کند. برای پوشیدن طول، تر از ترفند آستری که در بالا ذکر کردم استفاده کنید.

12. DIOR FOREVER COUTOUR LUMINIZER

این هایلایت پودری واقعا آن را پاپ می کند. من سایه “03 Pearlescent Glow” را می پوشم.

آستر بال قهوه ایآستر بال لکه دار


این پست با مشارکت Nordstrom ایجاد شده است. همه نظرات و انتخاب ها متعلق به من است.




منبع: https://www.theteacherdiva.com/2021/08/soft-smudge-winged-liner.html