فروش اقساطی خودرو های سایپا با شرایط ویژه نمایندگی سایپا | kamapress

فروش اقساطی خودرو های سایپا با شرایط ویژه نمایندگی سایپا | kamapress

نام این خودرو برگرفته از کلمه Rainbow می­باشد و محبوب­ ترین رنگ کوییک آر سفید-قرمز است. استفاده از این ترکیب رنگ در بخش­ هایی چون سقف، قاب آینه­ ها، سپر و درون ماشین می­باشد. علاوه بر قابلیت فروش اقساطی کوییک R، ظاهر جذاب و متفاوت دیگر عامل جذب مشتری است.

  • البته در نظر داشته باشید که کمپانی شرایطی برای فروش قسطی ندارد و اگر با محدودیت مالی و مشکل تامین اعتبار مواجه هستید، لازم است له فکر خرید از بازار آزاد و مجموعه‌هایی باشید که طرح‌های فروش اقساطی سایپا ارائه می‌دهند.
  • همچنین اگر رمز عبورتان را فراموش کرده اید، گزینه «بازیابی رمز عبور» را بزنید.
  • فروش سایپا از دیگر خدمات سایا خودرو می باشد که به صورت تحویل به لحظه انجام میپذیرد.
  • پراید، خودرویی نام آشنا در میان ایرانیان که نخستین بار توسط شرکت کیاموتورز کره جنوبی تولید شد.
  • شیشه‌های برقی، سیستم ABS و EBD و سیستم تهویه و خنک‌کننده نیز از سایر تجهیزات این اتومبیل شرکت سایپا به شمار می‌روند.

شایان ذکر است که در سایت کیان خودرو خریدار می­تواند مهلت پرداخت اقساط را از 12 ماه تا 36 ماه، خود تعیین نماید. خودروهای دیگنیتی، فیدلیتی پرستیژ و فیدلیتی 5 نفره و 7 نفره، از جمله اتومبیل های کمپانی بهمن موتور هستند که نام آن ها در طرح خرید خودرو اقساطی با شرایط مناسب توسط این مجموعه به چشم می خورد. همچنین اگر به دنبال خرید ماشین قسطی هستید، حداکثر توان مالی خود برای پرداخت اقساط را در نظر داشته­ باشید. 18- در صورت ثبت نام بیش از ظرفیت تعیین شده برای خودروهای تحویلی در این طرح، پس از پایان ثبت نام اولیه و پس از صحت سنجی اطلاعات ثبت شده و با حضور مراجع نظارتی، قرعه کشی به تفکیک هر خودرو، جهت انتخاب متقاضیان نهایی برگزار می شود. 6- متقاضی ثبت نام سایپا، طی 48 ماه گذشته نباید ثبت نام یا صدور فاکتور خودرو نزد شرکت های سایپا و ایران خودرو داشته باشد. در جدول زیر، جدیدترین قیمت محصولات سایپا در سال 1399 را براساس دعوتنامه های صادر شده برای مشتریان این شرکت، مشاهده می کنید.

بخوانید:  فروش با قیمت عمده دستگاه هیدروفیشیال اسمارت آیس بلو

فروش اقساطی کوییک R اتوماتیک

ایتی سایپا در سال جدید شرایط ویژه ای را برای هموطنان خود فراهم کرده است تا در سریع ترین زمان ممکن خودروی خود را خریداری کنند و تحویل بگیرند. در شراط تحویل فوری 1402 شرکت ایتی سایپا شما می توانید انواع خودرو های شرکت سایپا از جمله خودرو های وارداتی و منتاژ شده ی سایپا از جمله سراتو، مگان، ال نود و … را با بهترین شرایط خریداری کنید و در سریع ترین زمان ممکن خودرو خود را تحویل بگیرید. ایتی سایپا نمایندگی شرکت خودروسازی سایپا با توجه به افزایش روزافزون قیمت خودرو های داخلی و خارجی ، زمینه ی خرید خودرو به صورت قسطی را برای شما هم میهنان عزیز فراهم می‌کند. اما مراکز معتبر خرید اقساطی سایپا برای خریداران، شرایطی مشخص و منصفانه را فراهم می‌کنند. این شرایط به منظور اطمینان حاصل کردن از توانایی خریدار در پرداخت اقساط و همچنین حفظ حقوق آن‌ها است. اولاً خریدار باید توانایی پرداخت مبلغ اولیه پیش پرداخت را داشته باشد.

معایب خرید اقساطی خودرو

خودرو ریو (محصولی از شرکت کیا موتورز) نیز برای اولین بار توسط سایپا وارد خط تولید داخل شد. یک سال پس از آن کارخانه‌ای در سوریه با نام سیویکو برای تولید انواع پراید در سوریه احداث شد. هم‌چنین سایپا در سال ۹۰ خط تولید محصولات خود را در سودان فروش اقساطی سایپا تحویل فوری نیز راه‌اندازی کرد.

همچنین خرید اقساطی سایپا دیگر راهکار ما به دوستداران این شرکت خودروسازی می­باشد. بنابراین خرید هر خودرویی بسته به نظر شماست پیشنها میکنیم که برای خرید اتومبیل مورد علاقه خود به کیان خودرو مراجعه بفرمایید. خالی از لطف نیست که در اینجا یادآوری کنیم که کیان خودرو با فروش اقساطی خودرو با اقساط 36 ماهه سال 1401 یاری رسان مشتریان عزیز است. فروش اقساطی سایپا با شرایط منعطف توسط مجموعۀ دنیای خودرو به متقاضیان ارائه داده می شود. کمپانی خودروسازی سایپا در طول فعالیت حرفه ای خود توانسته اند موفق به طراحی و ساخت مدل های متنوعی خودروی ملی گردند که در جایگاه خود، طرفداران بسیاری دارند.

بخوانید:  قیمت بشقاب و انواع پیش دستی کاغذی تولیدی یکبار مصرف | ایران کاپ