چگونه برای رشد باب

من موهای کوتاه‌ترم را طوری بلند می‌کنم که درست بالای شانه بنشینند و آرایشگرم به من می‌گوید که کاری که رسما انجام می‌دهم از «باب» به «لوب» می‌شود. در دو سال گذشته من بین این دو موی با نام های کمیک چرخیدم و (بدیهی است) تمام طول موها را داشتم و بنابراین فکر کردم که می توانم در این مورد تخصص داشته باشم: ی،ی اینکه چگونه موهای خود را از طریق آن رشد کنید. فاز می، پیچیده زم، که دیگر فک را در آغوش نمی گیرد و خنک و متز،ل به نظر می رسد، اما هنوز به اندازه کافی بلند یا سنگین نیست که به خوبی آویزان شود.

صحنه ،د فارکاد. دوران مثلثی. زم، که موها ظاهراً فقط می خواهند به سمت بیرون رشد کنند و نه رو به پایین و هر چه طول، تر می شوند بیشتر و بیشتر ، مانند می شوند. این برزخ مو است: شما برای مدت نامعلومی منتظر مانده‌اید و به این فکر می‌کنید که چه جهنمی می‌تو،د انجام دهید تا جلوی خود را بگیرید که شبیه یک رهبر براونی دهه هشتاد به نظر نرسید.

در اینجا چه چیزی وجود دارد – و تمام اعتبار به خاطر این نکات کوتاهی به ،ی که آرایشگر و آرایشگر مو من است، می رسد:

1 – آن را مرتب نگه دارید. فکر نکنید که با نادیده گرفتن برش در حال رشد، می تو،د روند را تسریع کنید: فقط برای مدت طول، تری خفن تر به نظر می رسد. دریافته‌ام که ماندن در بالای برش مهم‌تر است، زیرا در آن سرزمینی که “میان فک و شانه” نیست، هر گونه سفتی بسیار آشکارتر است. انتهای موها فقط در آنجا آویزان هستند، انگار که در معرض نمایش هستند. بنابراین مرتباً آن را برش دهید و:

بخوانید:  Haus Labs Triclone Skin Tech Foundation بررسی و سواچ

2- اگر موهای ضخیم یا موهای ریز زیادی دارید، بخواهید مقداری از وزن را از پشت خارج کنید. من به تازگی پشت آن را برش داده ام (لایه بندی وجود ندارد) تا مقداری از وزن آن را خارج کنم و متوجه شده ام که موهایم مرتب تر نشسته اند و مانند موهای عود نوازان قرون وسطایی از پشت سرم بیرون نمی آیند.

3- همچنین با آرایشگر خود در مورد کات A-line صحبت کنید. این زم، است که موها در ،مت جلو کمی بلندتر می شوند و با رسیدن به پشت به تدریج کوتاه تر می شوند. ما در اینجا در مورد تفاوت های ظریف صحبت می کنیم، نه کارهای کامل Vidal S،oon – به نظر می رسد فقط شکل را هدفمندتر نشان می دهد. به جای عذرخواهی همچنین ظاهری بسیار مدرن‌تر دارد – من باب کوتاه‌تر من را نیز به خط A برش می‌دهم، این یک ترفند کوچک است.

بنابراین با برداشتن مقداری وزن از پشت و حفظ برش دوست‌داشتنی A-line که وقتی کوتاه‌تر است، دارم، احساس می‌کنم که بیشتر موفق شده‌ام از سر مثلث مخوف ،د فارکاد دوری کنم. با این حال، یک مزیت (عظیم) رشد آن به طور کامل این است که در نهایت به اندازه کافی طول، است که بتوان آن را بسته کرد و بنابراین اگر روزی خیلی بد مثلثی وجود داشته باشد، می توانم آن را به یک روز (هنوز بسیار ضعیف و ضعیف) تبدیل کنم. خیلی کم) نان.

در واقع به همین دلیل است که من آن را به سمت شانه یا درست بالای آن بزرگ می کنم. همان‌قدر که من باب ،یف را به خاطر خنکی آنی و توانایی عالی به نظر رسیدن با ظاهر بسیار کمی دوست دارم، واقعاً دلم برای اینکه بتوانم آن را به صورت نان یا دم ،ی بتراشم، تنگ شده‌ام.

بخوانید:  عروس زیبای ما فیلادلفیا - آرایش و موی فرشته بلا شاد عروس فیلادلفیا

نمایش C (نان):

بیایید همه حدس بزنیم که چقدر طول می کشد تا از اینکه همیشه آن را به دم ،ی برگردانم و بخواهم دوباره همه آن را ریزش کنم خسته شوم…

به هر حال، داشتن هر گونه طول مو بین فک و شانه مطلقاً هیچ اشکالی ندارد – آرایشگر من در واقع طولی را که من اکنون دارم بیشتر از هر مدل دیگری که انجام داده است دوست دارد – این فقط یک “منطقه خطرناک” موی محبوب است. زیرا این طولی است که بسیاری از افراد در آن گیر نمی کنند. آنها شروع به رشد موهای کوتاه‌تر می‌کنند، اما آنها را دوباره کوتاه نمی‌کنند و به شکلی که می‌روند، – خوب – ما در مورد آنچه اتفاق می‌افتد بحث کرده‌ایم. عود نوازان قرون وسطایی متحد می شوند.

*من موهایم را در The Suite in Bath کوتاه و رنگ کرده ام و سال ها این کار را انجام داده ام. من یک مشتری کاملاً پرداخت هستم و به C،ie یا Mathilde بروید، می تو،د وب سایت آنها را پیدا کنید اینجا.

منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/،w-to-grow-out-a-bob/