زمانی در زندگی شما چه زمانی بود که زیاد آرایش می کردید؟

من در یک پنجشنبه معمولی در سال 2014

من می توانم به دو دوره متمایز فکر کنم. اولین مورد در دبیرستان بود، زم، که آرایش برای من تازگی داشت و در نهایت به من اجازه داده شد تا آن را در جمع بپوشم. نکته جانبی، نمی‌دانم که این فقط یک چیز سختگیرانه خانواده فیلیپینی بود یا نه، اما یک قانون نانوشته وجود داشت که می‌گفت تا زم، که از پدر و مادرم مجوز دریافت نکرده‌ام، آرایش ، را ممنوع می‌کردم، بنابراین وقتی آن را پنهان می‌کردم. من در مدرسه راهنمایی بودم.

به هر حال، من به تازگی 14 ساله شده بودم، و بالا،ه اجازه داشتم آرایش کنم، بنابراین همه چیز را وارد کردم و کل کیت و کیت را برای یک روز در مدرسه انجام دادم – ، پودر، پودر، رژگونه، سایه چشم، رژ لب و خط چشم. به دلایلی مادرم به من اجازه نمی داد ریمل بزنم. عجیب و غریب! من همه آن را دوست داشتم و از این واقعیت که می توانم در دنیای واقعی آرایش کنم لذت می بردم. با این حال، اکنون که به آن فکر می‌کنم، برای چنین جو، چیزهای زیادی در سر داشتم.

حدود 10 سال پیش، زم، که در حال نوشتن برای MBB بودم، تقریباً هر روز یک ظاهر گلم کامل انجام می‌دادم. جالب بود و در ع، ها عالی به نظر می رسید، اما کار زیادی بود. با این حال، من با علاقه به آن دوره از زندگی ام نگاه می کنم. دنگ، آن موقع می توانستم کمی سایه چشم بزنم.

چه زم، در زندگی شما آرایش زیادی داشتید؟

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

بخوانید:  آرایش تابستانی آسان برای پوست درخشان

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/just-for-fun/when-was-a-time-in-your-life-when-you-wore-a-lot-of-makeup/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با