گرایش های سبک بهار 2024 | راهنمای مد کت واک

اعتبار تصویر @ Tom Munro برای L'Officiel

یک فصل جدید، مثل همیشه، به م،ای موج تازه ای از روند مد است. بنابراین، چه چیزی در دستور کار بهار 2024 است؟ از شلوارهای بلند از باند فرودگاه لویی ویتون گرفته تا رنگ‌های سفید شفاف که لباس‌های زیر را در شرکت‌هایی مانند پرادا و استلا مک‌کارتنی به نمایش می‌گذارند، در اینجا چهار روند کلیدی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید. (و مطمئن شوید که همه نگاه ها به شما است که بهار می آید.)

روند بهار 2024 چیست؟

شلوار بلند

پس از گذراندن دوره کوتاهی با دور کمر بسیار کم قد 00s، شلوارهای بلند قد در حال بازگشت هستند، همانطور که در کل،یون SS24 لویی ویتون و چرخش باری روی شلوارهای لباس کار بلند در سنت لوران دیده می شود. این روند یک گزینه پیچیده و همه کاره برای هر دو لباس رسمی و غیررسمی ارائه می دهد و آن را به انتخاب من برای لباس کار برای فصل جدید تبدیل می کند.

شورت کوتاه

چه ،ی شورت کوتاه می پوشد؟ همه، بهار 2024 بیایید! شورت‌های کوتاه با نمایش‌های برجسته در مجموعه‌های پرادا و ،چه و گابانا SS24، جزء اصلی فصل بهار هستند. این روند دارای یک زیبایی شناسی شاداب و جوان است که برای گروه های در هوای گرم من، است.

شفاف و سفید

دامن‌های شفاف و لباس‌هایی که لباس‌های سفید یا برهنه را به رخ می‌کشند، همه جا در اسک‌وال‌های SS24 دیده می‌شد. لباس‌های سفید شفاف یا قلاب‌بافی، انتخاب من،ی برای ارائه یک بی،ه در صحنه مد بهار 2024 هستند، همانطور که توسط Stella McCartney و Miu Miu در میان بسیاری دیگر به نمایش گذاشته شده است. این روند ظرافت و جذابیت اثیری را تراوش می کند، و یک پیچ و تاب مدرن را در رنگ های سفید و روشن تابست، ک،یک ارائه می دهد.

بخوانید:  چگونه برای رشد باب

چاپ رز

گل برای بهار؟ پیشگامانه. با این وجود، طرح‌های چاپ گل رز در کمد لباس‌های بهار 2024 شکوفا خواهند شد و طراح، مانند سیمون روشا، بالمین و مک کوئین از این موتیف رمانتیک در مجموعه‌های خود استفاده می‌کنند. این روند به ظاهر شما حس ،نگی و جذابیت بی انتها می بخشد و شما را در فصل عروسی نیز به خوبی می بیند.

بیشتر بخو،د: گرایش های آرایش SS24 | ناخن های برهنه برای بهار

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.

منبع: https://wendyrowe.com/style/spring-2024-trends

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با