در کیف لوازم آرایش من چیست؟ بهار 2024

آیا دوست دارید کیف آرایش بهاری من را بررسی کنید؟ چرا این صدای ،یف است؟ آیا فقط من هستم؟ این همان چیزی است که زم، اتفاق می‌افتد که من روزها را صرف ویرایش محتوا به تنهایی بدون هیچ مکالمه عاقلانه بزرگسالان می‌کنم…

باید بد،د که من به ندرت ظاهر آرایشم را با توجه به فصل تغییر می دهم. اگر در اینجا منتظر رنگ های من، بهار هستید، آماده شوید که به شدت ناامید شوید. هیچ سایه لب پاستلی یا سایه چشم در رنگ های آبی تخم مرغی کوچک و زرد نرگس وجود نخواهد داشت. من در زمستان با آن رنگ‌ها من، نیستم، پس چرا اکنون ناگهان خوب به نظر می‌رسند؟ رنگ‌های قرمز و ،مایی آتشینی که در مجموعه‌های آرایش پاییزی ظاهر می‌شوند، همزمان با چرخاندن برگ‌ها و روشن شدن آتش‌ها ظاهر می‌شوند: آنها طوری به نظر می‌رسند که انگار به می،وماتوز مبتلا شده‌ام. فرقی نمی کند چه فصلی باشد.

بنابراین هیچ تغییر رنگ واقعی در اینجا وجود ندارد. من می دانم که ما قرار است “با آرایش خوش بگذر،م” و “با سایه ها بازی کنیم” و “شما هرگز نمی د،د اگر آزمایش نکنید چه چیزی برای شما مفید است” اما، رک و پوست کنده، من می دانم که چه چیزی موثر است و به همین دلیل است که من آزمایش نمی کنم. دوازده سال به ،وان یک مدل لباس و سپس چهارده سال نوشتن در مورد زیبایی (با کمی متقاطع) به این م،ی است که تقریباً هر آرایشی روی صورتم نقش بسته است. آیا لازم است با یک پالت رنگ های اصلی صحبت کنم تا بفهمم از پوشیدن آستر بالدار در ،یت سبز متنفرم؟ نه من نمیکنم. منظورم این است که هر کدام برای خود – و برخی افراد عشق یک آستر بالدار به رنگ ،یت سبز – اما من می‌توانم بگویم که ا،ریت قریب به اتفاق ،ن بالغ فقط می‌خواهند چهره‌شان کمی شاداب‌تر، بیدارتر و به‌طور حاشیه‌ای جذاب‌تر از چهره‌ای باشد که طبیعت با محبت به آن‌ها هدیه داده است.

اطلاعات آگهی: بدون محتوای پولی یا حمایت شده. پست حاوی نمونه های مطبوعاتی است که بدون اجباری برای بازبینی ارسال می شوند و هر پیوند وابسته با علامت * مشخص می شود.

و به همین دلیل است که دوستان، خلاصه کلی کیف آرایش من به ندرت تغییر می کند. ترفندهایی در آن وجود دارد – اکتشافات جدید و شگفت‌انگیزی در محصولات به وجود می‌آیند، پیشرفت‌هایی در فرمول‌ها اتفاق می‌افتد که شرکت‌های جیلت از رتبه‌های برتر آن‌ها مورد علاقه هستند و من همیشه در حال یادگیری ترفندها و تکنیک‌های کاربردی بهتر هستم – اما در مورد ظاهر نهایی؟ من هرگز به طور ناگه، شروع به تکان دادن یک “چشم لکه روغن” برای اجرای مدرسه نمی کنم.

بخوانید:  لب خنثی روزمره من | The Teacher Diva: یک وبلاگ مد دالاس که شامل زیبایی و سبک زندگی است

بنابراین. ترفندهای این فصل چیست؟ اکتشافات جدید و شگفت انگیز محصول چیست؟ ادامه مطلب یا، اگر می‌خواهید از تار رد شوید و مستقیماً به غوغای بیست دقیقه‌ای چت معمولی و برنامه آرایش بی‌درنگ برسید، به پایین صفحه بروید و روی «پخش» در صفحه ویدیو کلیک کنید.

ترفندهای کیف آرایش برای بهار 2024

شاید بهتر باشد با ذکر مواردی که اصلاح نشده اند شروع کنم. من همیشه فکر می‌کنم که اگر محصولی ماه‌ها (یا سال‌ها!) در کیف لوازم آرایش من بماند، حتی سزاوارتر از چیزهای جدید است که به آن اشاره کنم. در این مورد ما Lancome خوب قدیمی داریم Teint Idole Care & Glow* (بررسی کامل اینجا) که اکنون پایه شماره یک من است. پوشش متوسط، روکشی تازه و درخشندگی است فقط در آنجا. این یک شبنم قابل مشاهده نیست که به نظر می رسد در لمس لغزنده باشد (مثلاً مانند مرطوب کننده رنگی NARS یا بنیاد سرم ILIA) بلکه یک فرد بالغ و پیچیده است. je ne sais quoi.

با این حال، حتی بیشتر از Lancome استفاده شده است رنگ برهنه کوین اوکوین*. (من از سایه ST04 استفاده می کنم اما می توانم با ST03 نیز از بین بروم.) این پایه پوستی اصلی من برای هر روزی است که به شکل یا فرمی جلوی دوربین نباشم. (اگر قرار است در فیلم حضور داشته باشم، پوشش بیشتر ایمن تر است، زیرا هرگز نمی دانم پوست در نور کم، یا در نور روشن در فضای باز چگونه به نظر می رسد، و پوشش بالاتر به این م،ی است که در هر شرایط نوری، ظاهر خوبی دارد. )

Stripped Nude Tint، به نظر من، بی نقص آرایشی برای هر،ی است که می خواهد یک راه حل کامل و پیچیده تمام کننده پوست را داشته باشد. این پوشش و درخشش یک مرطوب کننده رنگی را دارد اما پوشش بی عیب و تار یک فونداسیون را دارد. توصیف آن سخت است، اما گویی حجابی از جادوگری اضافی را بر لایه‌ای از پوششی که ایجاد می‌کند پرتاب می‌کند. اگر لک داشتید باز هم ظاهر می‌شد و اگر دایره‌های تیره داشتید همچنان به کانسی، نیاز دارید، اما اثر کلی این است که پوست از نظر رنگ یکپارچه به نظر می‌رسد و عیوب نرم می‌شوند.

من واقعاً، واقعاً باید یک بررسی پایه مستقل در این مورد انجام دهم، اینطور نیست؟ به آن خواهد رسید. تیز. می تو،د آن را در Space NK پیدا کنید اینجا*.

بخوانید:  NARS Kalahari Love - Makeup and Beauty Blog

موارد مورد علاقه قدیمی تحت پوشش: بیایید به ترفندهای جدید برسیم.

اخیراً مشغول بازی با پودر معجزه S، (اینجا* آنلاین): یک ، پودر (من از مدیوم لایت استفاده می کنم) که در لمس تقریباً ،ی به نظر می رسد و به سادگی در پوست ذوب می شود. الف می دهد به طور انبوه پایان درخشان استفاده از آن روی T-Zone واقعاً بیش از حد است، و من از مناطقی با خطوط ریز و منافذ بزرگ اجتناب می‌کنم (زیرا آنها را برجسته می‌کند) اما به‌،وان یک پودر تکمیل کننده/تنظیم کننده روی مرطوب‌کننده‌های رنگی یا ،‌های CC یا موارد دیگر استفاده می‌شود. آیا شما آن را دارید عالی. پوشش اضافی و دوز بزرگ درخشش – و هر محصول پایه بیش از حد شبنم‌دار زیر آن بدون کاهش درخشش در جای خود قرار می‌گیرد.

سپس چند اکتشاف اقتصادی: رژگونه کامو در صورتی هلویی از لوازم آرایشی جن (7 پوند) اینجا*) و ​​سایه چشم ، Colorstay Revlon. به طور خاص در سایه های پرالین و کارامل (آنها را به صورت آنلاین پیدا کنید اینجا*) اما همه آنها بافت بسیار ظریفی دارند که به زیبایی روی درپوش ها می لغزد، به راحتی ،یب می شود و سپس تا زم، که لازم است در جای خود باقی می ماند. به این ویدیو نگاهی بیندازید تا ببینید در زندگی واقعی چگونه به نظر می‌رسد – حتی اگر سر کار هستید و نمی‌تو،د صدا را روشن کنید، فقط آن را اسکن کنید و نگاهی بیندازید. این یک ،ید مقرون به صرفه است!

رژگونه هم – من قبلاً رژگونه Cargo را ارائه کرده ام اما در سایه های روشن تر. این یکی، در صورتی هلو، تقریباً شبیه یک محصول متفاوت است. من فکر می‌کنم چون می‌تو،د مقدار بیشتری از آن را اعمال کنید (فقط می‌تو،د از ذره‌ای از آن‌های روشن‌تر استفاده کنید، آنها بسیار رنگ‌دانه‌اند!) سپس بافت واقعی بیشتری را می‌بینید. پوست را تقریبا براق می کند، بسیار زیباست. مجدداً ویدیو را تماشا کنید تا آن را در عمل ببینید.

روال لب ها مثل همیشه است: خط لب با رنگی خاص فقط برای ترسیم مجدد خط لب محو شده (جه، از تفاوت ایجاد می کند، واقعاً آنها را پر می کند) و سپس چیزی نرم و لذیذ و کم رنگ برای پر ، وسط. من از S،'s Le Lipstick در Gabriella Beige Tan استفاده کرده ام (آنلاین اینجا*) روی خط معمولی Rare Beauty.

بخوانید:  10 سازمان دهنده آرایش زیبا برای خرید در آمازون

من چند تا از این آسترها در سایه های مختلف دارم، این یکی Creative نام دارد و رنگ صورتی دارد – در Space NK 15 پوند است. اینجا*. به جای نیاز به تیز کن، مک،زم باد ، دارد و آستر برای اعمال صاف است اما پس از تنظیم ماندگاری طول، دارد.

من همچنین به چوب برنزینگ از همان مارک امتیاز زیادی می دهم (آنلاین اینجا*) – از زم، که راه اندازی شد از آن استفاده کردم، که باید برای دو سال پیش عرضه شود. شاید سه؟ مطمئنا نه. به هر حال، من از سایه “Happy Sol” استفاده می کنم و فقط آن را مانند یک کودک نوپا روی صورتم می نویسم قبل از اینکه به آرامی با یک برس بزرگ به آن ضربه بزنم. اگر شما ظاهر تراشیده‌تری را دوست داشته باشید، عالی است، زیرا اگر آن را مانند یک کودک نوپا (بسیار دقیق) درست زیر استخوان‌های گونه‌ها و کناره‌های شقیقه‌ها خط بکشید، خیلی سریع به آن حالتی گذرا داده و به کانتوری آسان می‌رسید.

درست است، اکنون باید ویدیو را تماشا کنید. در غیر این صورت، تمام اتفاقی که می افتد این است که من هفت ساعت را صرف نوشتن چیزی می کنم که اساساً رونویسی کمی آراسته از آن است. شما می تو،د از طریق تاریخی به عقب برگردید چه چیزی در کیف آرایش من است پست ها و فیلم ها با کلیک ، اینجا – اگر فقط ادعای قبلی خود را تأیید کنم که ظاهر آرایش من هرگز واقعاً تغییر نمی کند. صورت من سال به سال لاغرتر و کمتر کروبی می شود…


محصولات ویژه:

هدبند ح،ونی، 3.79 پوند*: https://amzn.to/43sLiXA

Lancome Teint Idole Care & Glow، من از سایه 220C استفاده می کنم، در حال حاضر 31.60 پوند در Boots*: https://bit.ly/4aPDhiP

پودر معجزه S، در نور متوسط، 38 پوند در Cult Beauty*: https://bit.ly/3IPgcjm

برنزر زیبایی کمیاب در Happy Sol، 25 پوند*: https://bit.ly/3NA4WKI

رژگونه الف کامو در صورتی هلویی، ۷ پوند*: https://bit.ly/3xaQiE6

سایه چشم ، Revlon در کارامل، 6.99 پوند در آمازون*: https://amzn.to/3xcyqZy

Vieve Eye Wand in Coffee، 23 پوند در Cult Beauty*: https://bit.ly/4ctwRXE

ژل ابروی آناستازیا، 13 پوند در Cult Beauty*: https://bit.ly/3TNi6Y0

پالت چشم Becca در Ombré Nudes، متوقف شد

ریمل تلسکوپی L'Oréal، 6.99 پوند *: https://amzn.to/3Tt1gfZ

رژ لب گابریلا بژ برنزه، 22 پوند*: https://bit.ly/3VtfEHz

کوین آکوین رنگ برهنه را در ST04، 36 پوند در Space NK*: https://bit.ly/49acDQd

منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/whats-in-my-makeup-bag-spring-2024/