لب خنثی روزمره من | The Teacher Diva: یک وبلاگ مد دالاس که شامل زیبایی و سبک زندگی است

رژ لب اشلی رابرتسون

به‌،وان ،ی که اغلب آرایش و مراقبت از پوست را آزمایش می‌کند (حدس می‌زنم مزیت‌های این کار)، پیدا ، چیزی که خیلی دوستش دارم و همچنان به دنبال آن هستم و دوباره آن را از دیگران ،یداری می‌کنم، بسیار مهم است. ،یب لب خنثی من از این زیبایی (اینجا را بخو،د درباره برندی که در سال 2022 شروع کردم) رنگ لب امتحان شده و واقعی من است چیز دیگری مد نظر دارید. من رویکرد ملایم تری را برای آرایشم ترجیح می دهم و به نظرم این سایه ها هر ظاهری را تحسین می کنند.

آسترها طول، مدت، ،ی و آبرسان هستند. من آنها را طوری فرموله کردم که به روش های مختلف پوشیده شوند. می‌تو،د لب‌هایتان را برای پف ، کامل‌تر ترسیم کنید یا تمام رنگ‌ها را پر کنید. مردم این آسترها را به همین دلیل دوست دارند. اگر می خواهید یک محصول همه کاره در کیف زیبایی خود داشته باشید، این آیا آن است.

رژ لب ها نیز بسیار شگفت انگیز هستند. رنگ لب همیشه روشن / ساتن فینیش آبرسان است و می‌توان آن را کاملاً پوشانده یا پوش،د آیا می‌دانستید که می‌تواند به ،وان رنگ گونه نیز دو چندان شود؟

روش مورد علاقه شخصی من برای پوشیدن رنگ های لب استفاده از a اول پرپشت ، لب، سپس خطوط لب را با Form Factor در سایه “Defineو من یک ضربه تند وشدید زدن به آن اضافه خواهم کرد رنگ لب همیشه روشن در سایه “پوت”. “پوت” رنگی منحصر به فرد است و من همیشه آن را در کیف زیبایی خود قرار می دهم. صورتی کم رنگ است که می‌توان آن را روی رنگ‌های تیره‌تر یا به تنهایی پوشید. من عشق آن را برای مخلوط ، با سایه های دیگر یا قرار دادن یک ضربه در مرکز. هنگامی که در وسط اعمال می شود ظاهر پوکی کامل تری می دهد و روی سایه ما شگفت انگیز به نظر می رسد “تکانشی”.

بخوانید:  بررسی و نمونه های آناستازیا بورلی هیلز Lip Velvet

آیا چیزی را امتحان کرده اید این زیبایی هنوز؟ ، اشلی

رژ لب اشلی رابرتسونرژ لب اشلی رابرتسون

پوشیدن: THIS Beauty Form Factor Liner در Define | THIS Beauty Always On Lip Color in Pout





منبع: https://www.theteacherdiva.com/2023/09/everyday-neutral-lip.html