آرایش پاییزی – آرایش مو و آرایش بلا فرشته 2023 آرایش پاییزی

ترندهای آرایش پاییز برای عروس 2023

رونمایی از داغ ترین ترندهای آرایش پاییز برای عروس. همانطور که برگ ها شروع به تغییر رنگ می کنند و تردی هوا را پر می کند، وقت آن است که زیبایی پاییز را در آغوش بگیریم. با گذشت هر فصل، روند آرایش تغییر می کند. پاییز 2023 مجموعه ای لذت بخش از گرایش های آرایشی را به ارمغان می آورد که به شما احساس الهام بخشیدن و آمادگی برای آزمایش می دهد. در این مقاله، ما جذاب ترین روندهای آرایش را بررسی خواهیم کرد تا به شما کمک کند جلوتر از منحنی ها بم،د و در پاییز امسال خیره کننده به نظر برسید. ما هر ساله با صدها عروس کار می کنیم و این مقاله به ظاهر عروس پاییزی آنها کمک خواهد کرد.

آرایش عروس هندی
ع، گرفته شده توسط Morby P،tography، LLC در مرکز باغب، Fairmount Park در فیلادلفیا، PA

ترندهای آرایش پاییزی در سال 2023 همه در مورد در آغوش کشیدن چشم های جسور و رسا هستند. با سایه های غنی و عمیق مانند رنگ های آلویی، سبز و نارنجی سوخته آزمایش کنید تا ظاهری جذاب ایجاد کنید. من آنقدر عاشق پرتقال هستم که در تمام طول سال از آن استفاده می کنم. با تغییر فصل، عمق رنگدانه را تغییر می‌دهم. چشم های دودی با پیچ و تاب بسیار محبوب خواهد بود و سایه های تیره تر را با رنگی در گوشه های داخلی یا خط مژه های پایین ،یب می کند. علاوه بر این، می‌تو،د با استفاده از سایه‌های چشم متالیک یا زرق و برق، با بافت‌ها بازی کنید.

آرایش طبیعی

آرایش پاییزی

در حالی که چشم های جسور در مرکز قرار می گیرند، یک چهره طبیعی و درخشان همیشه ماندگار می شود. آرایش بدون آرایش در پاییز امسال همچنان مورد توجه است. با استفاده از فونداسیون سبک یا مرطوب کننده های رنگی، به یک پایه بی عیب و نقص دست یابید و به جای پوشاندن آن، بر افزایش زیبایی طبیعی پوست خود تمرکز کنید. لمس هایلایتر بر روی نقاط بلند صورت شما درخشندگی سالمی به شما می بخشد. در نهایت، با رنگ طبیعی ملایم رژگونه دنبال کنید تا کمی گرما به گونه‌هایتان اضافه کنید.

بخوانید:  مجموعه آرایشی DIOR تابستان 2024 - BeautyVelle

لب های خوش طعم و با رنگ توت یکی از اصلی ترین محصولات پاییز هستند و این فصل نیز از این قاعده مستثنی نیست. زغال اخته، شراب و آلو از محبوبیت خاصی برخوردار خواهند بود. مورد علاقه شخصی من Fenty Poutsicle Hydration Lip Stain است. سایه های جدید آنها را در “Gem and I” یا “Banger Berry” امتحان کنید، آنها مطمئناً آن رنگ را به شما خواهند داد. به همان اندازه مهم، این لکه ها مرطوب کننده، ماندگار و بدون ظلم هستند. البته به یاد داشته باشید که از قبل لب های خود را لایه برداری و مرطوب کنید تا به یک کاربرد صاف و بی عیب و نقص برسید.

ابروهای آراسته و مشخص در پاییز امسال همچنان بر صحنه زیبایی غالب هستند. شکل طبیعی ابروهای خود را در آغوش بگیرید و آنها را با یک مداد یا پودر نرم پر کنید تا وضوح و عمق بیشتری داشته باشید. مطمئناً شما ابروهای MADLUVV® را در رسانه های اجتماعی مشاهده کرده اید. من اینو ،یدم وسواس دارم این شامل شش شابلون، یک تمبر به رنگی که انتخاب می‌کنید و یک برس اسپولی برای ،یب است. ابروی خود را با یک شابلون مطابقت دهید و فقط آن را پر کنید. از اسپول استفاده کنید و ابروهای خود را به رنگ پیگمانته بکشید. علاوه بر این، MADLUVV یک شرکت بدون ظلم است و از هیچ گونه عطر مصنوعی، پارابن یا سولفات استفاده نمی کند.

لاینر گرافیکی

لاینر استیشن آرایش پاییزی

در نهایت، اگر به دنبال بی،ه ای هستید، خط گرافیکی روند پاییز امسال است. اشکال هندسی جسورانه و خطوط نامتعارف در سایه هایی مانند جت بلک یا متالیک بسیار مورد توجه خواهد بود. با خط چشم دو بال و خط چشم شناور یا اشکال گرافیکی فراتر از گوشه های بیرونی چشمان خود را آزمایش کنید. نکته کلیدی این است که اجازه دهید خلاقیت شما جریان یابد و از آن لذت ببرید! مورد علاقه من خط چشم ،e emphasEYES™ با وضوح بالا است. اگرچه آنها فقط مشکی، قهوه ای و برنزی را ارائه می دهند، اما واقعاً تنها رنگ هایی هستند که واقعاً به آنها نیاز دارید.

بخوانید:  ایده های سبد عید پاک برای عاشقان آرایش

نتیجه:

برای نتیجه گیری، روند آرایش پاییز 2023 ،یبی هیجان انگیز از گرایش های آرایشی را نوید می دهد که هم درام و هم زیبایی طبیعی را در بر می گیرد. چه آرایش جسورانه و چشمگیر را ترجیح دهید یا آرایش ملایم و کم رنگ، گرایشی وجود دارد که متن، با هر سبک و من،تی باشد. از چشم‌های دراماتیک و رنگ‌های طبیعی گرفته تا لب‌های توت‌دار، ابروهای بی‌نظیر و خط‌های گرافیکی، ترندهای این فصل امکانات بی‌شماری را برای ابراز وجود ارائه می‌دهند. رنگ ها و بافت های پاییزی را در آغوش بگیرید و اجازه دهید آرایش شما منع، کننده شخصیت و خلاقیت منحصر به فرد شما باشد

منبع: https://bella-angel.com/2023-fall-makeup/