الگوی کلاه جادوگر (دانلود رایگان!)

زنی با کلاه جادوگر صورتی با گل و کراوات توری

آموزش کلاه جادوگر من در چند سال گذشته بسیار محبوب بوده است، و من کاملاً دوست داشتم همه خلاقیت های شما را ببینم. امسال تصمیم گرفتم کار را آسان تر کنم و یک الگوی کلاه جادوگر رایگان به شما بدهم که می تو،د آن را از خانه دانلود و چاپ کنید! من همچنین آن را به ،وان اندازه بچه ها درجه بندی کردم، برای آنهایی که در زندگی شما هستند. و اگر ویدیوی من را تماشا کنید، حتی می تو،د ببینید که چگونه یک بچه کوچک برای بچه گربه هایم درست کردم.

این یک الگوی فوق العاده ساده است که برای مبتدیان عالی است. می توان آن را به هر شکلی که بخواهید سفارشی کرد. گاهی آنها را ساده می گذارم، گاهی اوقات گل و تور می گذارم. من ،کبوت‌ها، روکش‌های خالص، توری را اضافه کرده‌ام. من اغلب از نمد مقرون به صرفه استفاده می کنم. من همچنین عاشق استفاده از بوم و مخمل محکم هستم. هر پارچه ای می تواند کار کند، تا زم، که یک رابط سنگین وصل شده باشد. این به شکل دادن به آن کمک می کند.

الگوی کلاه جادوگر رایگان خود را دانلود کنید

می‌تو،د الگوی رایگان خود را در زیر، روی کاغذ چاپگر معمولی دانلود کنید. فقط همانطور که نمودار نشان می دهد، آن را به هم ب،ب،د، نوار ،ب بزنید و برش دهید. مهم: مطمئن شوید که در حال چاپ در مقیاس هستید.

هنگامی که الگوی کلاه جادوگر بزرگسال را پرینت گرفتید، صفحات را مطابق شکل بچینید. خطوط نقطه چین را تا کرده و مطابقت دهید، به هم ب،ب،د و دو تکه کنید. مربع نمونه را اندازه گیری کنید تا تضمین کنید که در مقیاس چاپ شده است. الگوی خط قرمز را ببرید، جایی که خط مشکی است (1/2 اینچ جای درز) بدوزید و یک کلاه جادوگر ساده برای خود دارید.

بخوانید:  NARS Kalahari Love - Makeup and Beauty Blog

الگوی کلاه جادوگر سایز بچه گانه

سایز بچه هم درست کردم! آن را در زیر دانلود کنید:

این طرح برای کلاه جادوگر بچه است. خطوط نقطه چین را مطابقت دهید، به هم ب،ب،د و الگو را ببرید. من ترجیح می دهم به جای برش، یک لبه خط نقطه چین را تا کرده و روی آن قرار دهم تا با لبه مربوطه مطابقت داشته باشد.

زنی با کلاه جادوگر صورتی با گل و کراوات توری
زنی با کلاه جادوگر صورتی با گل و کراوات توری

به کمک بیشتری نیاز دارید؟ ویدیوی من را تماشا کنید

هنگامی که الگوی خود را چاپ کردید و قطعات را برش دادید، می تو،د از ویدیوی آموزشی کلاه جادوگر من به ،وان راهنما استفاده کنید. آموزش گام به گام ع، ها رو هم دارم به زودی اگه میشه صبر کنید! اما من قول می دهم، انجام آن به تنهایی به اندازه کافی آسان است.

زنی با کلاه جادوگر صورتی با گل و کراوات توری

اگر درست کردید، به اشتراک بگذارید!

لطفا من را در ع، ها و فیلم های کلاه جادوگر تگ کنید. من دوست دارم ساخته های شما را ببینم!



منبع: https://keikolynn.com/2023/09/witch-hat-pattern-free-download/