بهترین آرایش ضد عرق داروخانه که حتی رطوبت آن را خراب نمی کند

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/best-sweat-proof-drugstore-makeup-that-even-humidity-wont-ruin/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/intent/tweet?text=Best+Sweat+Proof+Drugstore+Makeup+that+Even+Humidity+Won%E2%80%99t+Ruin&url=https://slashedbeauty.com/best-sweat-proof-drugstore-makeup-that-even-humidity-wont-ruin/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=Best Sweat Proof Drugstore Makeup that Even Humidity Won%E2%80%99t Ruin&،y=https://slashedbeauty.com/best-sweat-proof-drugstore-makeup-that-even-humidity-wont-ruin/">پست الکترونیک

پیشنهادات به روز شده در سال 2024.

،ومی ندارد که عرق دشمن اصلی آرایش شما باشد! این مواد آرایشی در داروخانه ها می توانند در گرم ترین و طول، ترین روزها خود را حفظ کنند. من شخصاً هر یک از این محصولات را در طول تابستان های سه رقمی ، وگاس و همچنین در سفرهایی به آب و هوای مرطوب – اخیراً به نیواورلئان – آزمایش کرده ام. نه تنها آنها آ،، اما آنها خوب نگاه کن انجام آن

محصول کلاژ و پولاروید میراندا در حال لبخند زدن به دوربین با تابش آفتاب بر صورتش با متن نوشته شده: "آرایش من در رطوبت ج، زنده می ماند." |  آرایش ضد عرق داروخانه |  زیبایی بریده بریده

پرایمر صورت Drugstore Proof Sweat Proof Face Primer

elf-power-grip-primer-tube

پرایمر elf Power Grip طول، ترین پرایمر صورت است که من تا به حال استفاده کرده ام و واقعا ، پودر شما را می سازد. چوب. کمی احساس ،بندگی دارد، روی فونداسیون شما می‌،بد و آن را در تمام طول روز در جای خود نگه می‌دارد. علاوه بر این واقعیت که آرایش من چند ساعت پس از پوشیدن (و عرق ،) تازه به نظر می رسد، این پرایمر همچنین مانع از نشستن محصول در خطوط ظریف من می شود.

بهترین پایه های ضد عرق داروخانه

من دو مورد مورد علاقه داروخانه های آزمایش شده و ضد عرق دارم که در جشنواره های موسیقی، در تعطیلات در آب و هوای مرطوب، و حتی در طول تمرینات شدید (برای علم!) آزمایش شده اند.

فونداسیون جدید لورآل خطاناپذیر

جام مقدس من برای سالها، پایه Infallible Fresh Wear می تواند مقاومت کند زیاد. علیرغم پوشانندگی کامل و پوشیدن طول، مدت، فوق العاده سبک و قابل تنفس با روکش طبیعی است. تست سایش من را در TikTok تماشا کنید.

بخوانید:  با محصول جدید لب مورد علاقه خود آشنا شوید: رژ لب کرم مرطوب کننده ColorLux

مایبلین فوق العاده ماندگار 24 ساعته رنگ پوست

این رنگ پوست مورد علاقه جدید من برای آرایشی تازه در روزهای عرق ، است. پوششی متوسط ​​و کامل با روکش طبیعی پوست ایجاد می کند و در پوست های معمولی تا خشک بهترین احساس را دارد. از طریق تعریق، آن را اجرا نمی کند و یا تکه تکه نمی شود. به نظر من بعد از مرطوب کننده بدون پرایمر بهترین کار را می کند. بررسی کامل من برای ع، های قبل و بعد را بررسی کنید.

بهترین ژل ابروی داروخانه ضد عرق

پزشکان فرمول کره ژل لیفت ابرو برزیلی

من تعداد زیادی ژل ابرو را آزمایش کرده ام و این برای من است طلایی ژل لیفت ابرو برزیلی Physicians Formula Butter ممکن است لقمه‌ای باشد، اما بدون اینکه ابروهای شما سفت یا بیش از حد براق به نظر برسد، محکم می‌شود. من همچنین مانند سایر محصولات نگهدارنده قوی، پوسته پوسته شدن را با این ژل تجربه نمی کنم.

بهترین آرایش چشم داروخانه ضد عرق

آرایش چشم نیز در روزهای گرم به ویژه در معرض ذوب شدن یا انتقال است، اما اینها تکان نمی‌خورند.

پرایمر سایه چشم میل،

من پلک های نسبتاً چرب دارم و پرایمر سایه چشم میل، از دوران دانشگاه مورد استفاده من بوده است. با روکش مات که روی درب ها خیلی خشک نمی شود به مبارزه با چروک شدن کمک می کند.

خط چشم ژل essence Stay & Play |  این ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  زیبایی بریده بریده

خط چشم ژل Essence Stay & Play

خط چشم ژل Essence Stay & Play هم برای خط چشم دودی و هم خط چشم مورد علاقه من است. خامه ای است و به راحتی مخلوط می شود، اما پس از سفت شدن، تکان نمی خورد. این خط چشم ضد آب و ضد تعریق است که در تمام طول روز ماندگاری دارد.

بخوانید:  ایده های سبد عید پاک برای عاشقان آرایش

سایه چشم تاتوی رنگی Maybelline Stix

اگر می خواهید یک سایه چشم ساده داشته باشید که بتواند هر چیزی را تحمل کند، چند تا از سایه چشم Color Tattoo Stix را بردارید. کشیدن انگشت روی آن‌ها و ،یب آن‌ها بسیار آسان است، حتی فقط با انگشتانتان. در سفر اخیرم به نیواورلئان، اینها یکی از بهترین گزینه های سایه چشم ضد عرق من بودند!

ریمل پانورامای حجیم l'oreal

حتی اگر نسخه غیر ضد آب را انتخاب کنید، ریمل لورآل پانوراما یکی از ضد لک ترین و ضد عرق ترین ریمل هایی است که من امتحان کرده ام. در حین قفل ، حلقه من، طول، حجم و طول را اضافه می کند. در بررسی کامل من بیشتر بخو،د.

بهترین رژگونه ضد عرق داروخانه

رژگونه مایع elf Camo |  این ترندهای آرایش 2024 را با آرایش داروخانه دریافت کنید |  زیبایی بریده شده

رژگونه مایع الف کامو

این رژگونه مایع الف در تمام طول روز بدون محو شدن یا لکه دار شدن ماندگاری دارد. بدون وجود درخشان است شبنم دار، بنابراین حتی اگر عرق کرده اید، نگران ظاهری نرم نباشید. مقدار کمی بسیار زیاد است – فوق العاده رنگدانه است و یک نقطه به شما رنگ زیادی می دهد تا با آن کار کنید. ادامه مطلب

بهترین اسپری تنظیم کننده عرق داروخانه

اسپری میل، Make It Last Setting

فراموش نکنید که آرایش خود را با یک اسپری تنظیم کننده قفل کنید تا زمان سایش هر لایه را افزایش دهید. اسپری میل، Make It Last Setting Spray به ماندگاری ظاهر شما تا 16 ساعت کمک می کند و همچنین اگر آرایش شما در طول روز کمی فرسوده به نظر می رسد می تواند به ،وان یک مرحله آماده سازی یا تازه سازی استفاده شود.

بخوانید:  زیبایی صورت عروسک - وبلاگ مواد مخدر لندن

نکات آرایشی ضد عرق برای رطوبت:

  • پودر لایه لایه نکنید در حالی که ممکن است وسوسه انگیز باشد که هر بار که می بینید براق می شود، پودر اضافه کنید، وقتی با عرق و سایر آرایش های شما مخلوط می شود، ظاهری شیرین ایجاد می کند. درعوض، اسپری تنظیم کننده خود را با خود حمل کنید تا ظاهر خود را طراوت و گسترش دهید، یا از یک غلتک جذب کننده روغن استفاده کنید.
  • از مراقبت از پوست سبک استفاده کنید. ،‌های سنگین می‌توانند باعث شوند که آرایش شما بریزد. در تابستان از محصولات سبک تر استفاده کنید که در زیر فونداسیون نیز احساس راحتی بیشتری می کنند.
  • از پرداخت های شبنم دار اجتناب کنید. آرایش شبنم دار معمولاً تا آ، تنظیم نمی شود و همیشه کمی خیس می ماند. این فرمول ها می توانند به راحتی در هنگام شروع عرق اختلال ایجاد کنند و درخشش بسیار محسوس خواهد بود خیلی به سرعت.

– میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/best-sweat-proof-drugstore-makeup-that-even-humidity-wont-ruin/