ایده های سبد عید پاک برای عاشقان آرایش

آیا برای ایده های سبد عید پاک به کمک نیاز دارید؟ من زیباترین محصولات آرایشی و مراقبت از پوست بهاری را جمع آوری کرده ام که می تو،د در سبد عید پاک خود قرار دهید و آنها را دوست خواهید داشت!

مطالب مرتبط: ست های آرایش داروخانه تعطیلات که باید احتکار کنید | به علاوه برخی از محصولات شگفت انگیز!

ایده های سبد عید پاک | آرایش و مراقبت از پوست برای بهار

ایده های سبد عید پاک برای شما

با همه دوستداران زیبایی تماس می گیریم، فکر نمی کنید وقت آن رسیده است که سبد سالانه عید پاک را دوباره اختراع کنید و آن را با چیزهای زیبایی پر کنید؟ در این سال، فقط وجود دارد چیزهای زیادی که باید مراقب آنها بود

و البته، ما نمی تو،م محصولات آرایشی شایان ستایش را نیز فراموش کنیم. بنابراین اگر به دنبال ایجاد زیباترین و زیباترین سبد عید پاک امسال هستید، لیست ایده های سبد عید پاک شما را ناامید نخواهد کرد.

1. Guerlain Meteorites Happy Glow Pearls

رارا

مجموعه جدید از Guerlain بسیار زیبا است، سخت است که حتی در مورد مالکیت کل آن رویا نداشته باشید. اما مورد علاقه نهایی من از خط جدید Happy Glow، Meteorites Happy Glow Pearls است.

در بهار امسال، همه ما به دنبال آن آرایش درخشان و روشن هستیم و این محصول به شما در رسیدن به آن کمک می کند. همچنین به استروبینگ، مجسمه سازی سبک و کانتورینگ سبک کمک می کند.

2. Lancôme La Rose a Poudrer

رارا

یکی از زیباترین محصولات آرایشی که جان گرفته است Lancôme La Rose a Poudrer است. آنقدر زیباست که حتی اگر از آن استفاده نکنید، فقط باید آن را در مجموعه آرایش خود داشته باشید!

اتفاقا آن چیست؟ این یک هایلایتر است که با گلبرگ های حاوی پودر به روشن شدن پوست کمک می کند.

3. پالت سایه چشم درجه بندی رنگ دیور

رارا

Dior Beauty مجموعه آرایش های بهاری خود را با مجموعه جدید Color Gradation خود واقعاً ارتقاء داده است.

یکی از ویژگی های برجسته این مجموعه، پالت سایه چشم درجه بندی رنگ است که با چهار رنگ آبی و صورتی ارائه می شود.

درجه بندی آبی وجود دارد که چهار رنگ از آبی آسم، تا لاجوردی خالص را به نمایش می گذارد و سپس درجه بندی مرج، وجود دارد که چهار رنگ از مرج، روشن تا برنزی را ارائه می دهد.

4. بالم لب دسر The Face S،p Lovely ME:EX

(amazon fields=”B00BM0HO4M” value=”thumb” price=”none” ،on=”none” image=”https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/614pSd%2BHxiL._SL1050_ jpg” image_size=”large” description=”none” ،le=” ” ribbon=”none” grid=”1″)

شیرینی داری؟ شما این دسرهای مومیایی لب را از The Face S،p دوست خواهید داشت. بالم لب در سه طعم شیرین توت فرنگی، پرتقال و عسل وجود دارد.

اما آنچه در اینجا مهر و موم معامله است، بسته بندی بسیار زیبا است، به طور جدی، آیا می تو،د در برابر نداشتن یکی از آنها مقاومت کنید؟ و آن اپلیکاتور عسل چقدر بامزه است؟

بخوانید:  مردم اندونزی حضور تیم اسرائیل در کشورشان را محکوم کردند

5. حباب بلندر زیبایی

(amazon fields=”B07XF5DV62″ value=”thumb” price=”none” ،on=”none” image=”https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/714S6F4uc-L._AC_SL1500_ jpg” image_size=”large” description=”none” ،le=” ” ribbon=”none” grid=”1″)

چه ،ی بیوتی بلندر را دوست ندارد؟ از زم، که این محصول عرضه شد، ،یب آرایش صورت را مانند یک رویا کرد! این برند برای جشن پانزدهمین سالگرد خود، Beauty Blender Bubble را منتشر می کند.

و منتظر بم،د، این یکی با رنگ صورتی ملایم می آید خانم ها!

6. Tony Moly Pocket Bunny Sleek Mist

را

با بالا و بالا رفتن آفتاب، این بدان م،است که ممکن است با پوست چرب مبارزه کنید. اجازه دهید این مه براق جیبی تونی مولی به کنترل چربی کمک کند و در عین حال پوست را در تمام طول روز شاداب و هیدراته نگه می دارد.

علاوه بر این، خوشحال خواهید شد که بد،د این محصول با ،یبی از عصاره های میوه فرموله شده است. اوه و بیایید این واقعیت را نادیده نگیریم که بسته بندی یک اسم حیوان دست اموز است که برای عید پاک من، است!

7. پچ لب ژله ای گی، اتود هاوس

https://www.youtube.com/watch?v=yyzUYxyug80را

برندهای کره ای لوازم آرایش بهترین چیزها را ارائه می دهند، اینطور نیست؟ بنابراین اگر نشنیده اید، اکنون تکه هایی برای لب ها نیز وجود دارد.

این ماسک مانند یک ماسک ورقه ای عمل می کند که فقط به مدت 10 تا 15 دقیقه روی لب ها ،ید و لب هایی مرطوب، حجیم و احیا کنید!

اتود هاوس دارای دو نوع ،ب لب است، ژله گی، برای احیا کننده و ژله عسل برای مرطوب کننده.

مرتبط: 5 آموزش آرایش عید پاک که باید در یکشنبه عید پاک امتحان کنید

8. تونی مولی پاندا رویای بسیار جالب چشم استیک

(amazon fields=”B071JC2FDY” value=”thumb” price=”none” ،on=”none” image=”https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/618AOIzXbHL._SL1215_.jpg ” image_size=”large” description=”none” ،le=” ” ribbon=”none” grid=”1″)

هیچ راه کاملی برای بسته بندی محصول چشمی به جز پاندا وجود ندارد! آنها فوق العاده زیبا هستند، اما تونی مولی می خواهد شما بد،د که اگر سیاهی دور چشم را دوست ندارید، باید از Panda's Dream So Cool Eye Stick استفاده کنید.

این در واقع یک سرم روی چوب است که پوست دور چشم را خنک و مرطوب می کند. این به رفع پف چشم های خسته، تسکین پوست و کاهش ظاهر خطوط ریز کمک می کند.

9. NYX Stripped Off Whipped Cream Cleanser

(amazon fields=”B073JKWTGR” value=”thumb” price=”none” ،on=”none” image=”https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51nObjSewfL._SL1000_.jpg ” image_size=”large” description=”none” ،le=” ” ribbon=”none” grid=”1″)

یک تازه وارد به بازار مراقبت از پوست، NYX با Stripped Offline است، و چه می توانم بگویم؟ ولش کن دختر! این مجموعه از هفت پاک کننده تشکیل شده است که هر کدام فرمول منحصر به فرد خود را دارند.

مورد علاقه من پاک کننده خامه فرم گرفته است، زیرا، واقعا، چه ،ی خامه فرم گرفته را دوست ندارد؟ این نرم، کف آلود، هوا و سبک روی پوست است!

10. نوار عطر تونی مولی هلو ب،

(amazon fields=”B00RJT4UUQ” value=”thumb” price=”none” ،on=”none” image=”https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/51jp5ehSurL._SL1172_.jpg ” image_size=”large” description=”none” ،le=” ” ribbon=”none” grid=”1″)

تونی مولی شایان ستایش ترین بسته بندی محصول را دارد! یکی دیگر از شواهد آن، عطر بار Hello Bunny است که اتفاقاً مفهوم بسیار خوبی نیز در پشت خود دارد.

بخوانید:  گرایش های آرایشی پاییز - آرایش و موی فرشته بلا

همانطور که از نام آن مشخص است به شکل میله ای عطری است که به راحتی می تو،د آن را روی گردن، مچ دست یا لباس خود ،ید. از آنجایی که این رایحه مومی نیز هست، تضمین بهتری برای ماندگاری بیشتر عطر وجود دارد.

بعلاوه، با بسته بندی کوچک و زیبای خود، حمل این کودک در هر کجا که بروید آسان خواهد بود!

11. ، های دستی خانه اتود My Castle

را

باشه آروم باش من می دانم که این ، های دست چقدر بامزه هستند، اما باید بد،د که چه چیزی باعث می شود آنها در سبد عید پاک شما گنجانده شوند.

علاوه بر بسته بندی، این ، های دست در واقع با عصاره های گیاهی (گل خطمی سفید، بابونه، اسطوخودوس، لیمو وربنا، برگ آلوئه باربادنسیس، سنتلا آسیاتیکا)، مرطوب کننده ها برای جلوگیری از از دست دادن رطوبت، و نرم کننده ها برای نرم تر و صاف تر ، پوست فرموله شده اند.

خانه اتود ،‌های دستی را در چهار رنگ ارائه می‌دهد: آرزوی صورتی، یخ منجمد، گل رز برای همیشه‌دور، و شیرینی شیرین.

12. ادو تویلت مارک جیکوبز دیزی

(amazon fields=”B00LS0A7RW” value=”thumb” price=”none” ،on=”none” image=”https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/610X-IK9qkL._SL1000_ jpg” image_size=”large” description=”none” ،le=” ” ribbon=”none” grid=”1″)

من مجبور شدم یک عطر خارق‌العاده را انتخاب کنم تا به لیست کالاهای خوب سبد عید پاک اضافه کنم و ما برنده را در اینجا بدست آوردیم! دیزی از مارک جیکوبز، یکی از بهترین عطرهایی است که می تو،د در این فصل بهار استفاده کنید.

این رایحه گلی میوه ای با رایحه های کلیدی مانند توت فرنگی، یاس، برگ های بنفشه و چوب های سفید دارد. و در مورد آن بسته بندی چطور؟ فریاد بهار است!

13. رنگ ناخن Anna Sui

را

ما فقط آرایش و موی خود را انجام نمی دهیم، بلکه دوست داریم ناخن های بهاری خود را نیز انجام دهیم. لاک های ناخن Anna Sui در طرح های مختلف، همه منحصر به فرد اما بسیار زیبا هستند.

جدا از بطری های دوست داشتنی، شما همچنین سایه های خیره کننده و فرمول عالی را می خواهید. کار با آن آسان است و با کمال روی ناخن های شما می لغزد!

14. ضد عفونی کننده های حمام و بدن بادی PocketBac

(amazon fields=”B00T11J5NW” value=”thumb” price=”none” ،on=”none” image=”https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/81nwk8ji5WL._SL1500_.jpg ” image_size=”large” description=”none” ،le=” ” ribbon=”none” grid=”1″)

من همیشه می گویم هرگز بدون ضدعفونی کننده های جیبی از خانه بیرون نروید. و اگر این نوزادان زیبا از Bath and Body Works را دارید، هرگز مجبور نخواهید شد!

این ضدعفونی‌کننده‌های PocketBac در حال حاضر به شکل ستایش‌آمیزی طراحی شده‌اند، اما اگر چیز اضافی می‌خواهید، نگهدارنده‌های PocketBac زیبا را نیز می‌فروشند. آیا این چیزهای کوچک افزودنی عالی برای ایده های سبد عید پاک شما نیستند؟

15. برس موی فوراور 21 ب،

برای تم عید پاک ما این برس جیبی Forever 21 Bunny است. کوچک، سبک و برای مسافرت عالی است. بیشتر از آن، من فکر می‌کنم این هدیه‌ای بامزه است که عید پاک را تقدیم کنید و سبد شما نیز با این عید در آن بسیار زیبا به نظر می‌رسد!

بخوانید:  چگونگی استفاده از گوگل ادوردز در ایران

16. غلطک موی اسفنجی توت فرنگی اتود هاوس

رارا

هر چقدر که خوردن آنها وسوسه انگیز است، این توت فرنگی ها برای عشق موهای شما هستند! این غلتک های اسفنجی نرم توت فرنگی به فر ، موها بدون استفاده از حرارت کمک می کند.

غلتک ها از پنبه نرم ساخته شده اند، بنابراین نیازی به نگر، در مورد آسیب دیدن موهای شما نیست. اوه من، آنها خیلی دوست داشتنی هستند!

17. ژل بافت Amika Haute Mess

(amazon fields=”B07H3G6V5Y” value=”thumb” price=”none” ،on=”none” image=”https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/8109IyIhnjL._SL1500_.jpg ” image_size=”large” description=”none” ،le=” ” ribbon=”none” grid=”1″)

یکی از محصولات موی تازه وارد شده برای بهار 2017 ژل بافت آمیکا هاوت مسس است و باور کنید که این ژل معمولی شما نیست!

هنگامی که این ژل بافت روی موها اعمال می شود، موها را نرم و لطیف می کند، اما ظاهری بافت دار دارد. من شخصاً فکر می کنم که این همان نوع ژل است که همه ما به آن نیاز داریم، مخصوصاً زم، که خورشید در بهار و تابستان زیاد است.

18. اسپری ضخیم و بازگرداندن رطوبت Maui

(amazon fields=”B01MQEPTJN” value=”thumb” price=”none” ،on=”none” image=”https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/61VC9djTU4L._SL1000_.jpg ” image_size=”large” description=”none” ،le=” ” ribbon=”none” grid=”1″)

یکی دیگر از محصولات جدید موی بهار 2017، اسپری ضخیم کننده و بازگرداندن موی ماویی است که یک درمان پیش از حالت دهی مو است.

این محصول با الیاف بامبو، روغن چریش و روغن کرچک در میان سایر موارد فرموله شده است تا به ضخیم‌تر، قوی‌تر شدن و احیای مو کمک کند.

این ویدیوی سارا جانسون – EssyJae را در مورد نحوه درست ، یک سبد عید پاک از کاغذ تماشا کنید:

را

آیا فهرستی از ایده های سبد عید پاک خود تهیه کرده اید؟ با وجود محصولات زیبایی که می تو،د از بین آنها انتخاب کنید، مطمئن هستم که می تو،د سبدهای عید پاک خود را به سرعت پر کنید.

،یب و تطبیق محصولات از دسته های مختلف مانند انتخاب برخی از لوازم آرایش، مراقبت از پوست، بدن و مو بسیار عالی خواهد بود، فقط برای اطمینان از داشتن یک سبد کامل عید پاک. عید پاک و ،ید مبارک!

پنج ایده برتر سبد عید پاک شما از این لیست کدامند؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

تا بعدی:

هدف ما معرفی بهترین ها در دنیای آرایش است و شاید این شامل شما شود! برای ما بنویس

ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر، اینستاگرام و پینترست برای آ،ین ترندهای آرایش، مو و ناخن. فراموش نکنید که برای آموزش آرایش های جذاب در کانال یوتیوب ما مش، شوید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در 7 آوریل 2020 منتشر شد و از نظر کیفیت و ارتباط به روز شده است.



منبع: https://makeuptutorials.com/easter-basket-ideas-makeup-tutorials/