آرایش زمستانی – آرایش مو و آرایش بلا فرشته آرایش زمستانی

این مقاله در مورد آرایش زمست، به شما کمک می کند تا محصولات مختلف را بررسی کنید تا پوست شما حتی در سردترین ماه ها نیز هیدراته بماند. من بیش از 30 سال گذشته آرایشگر و آرایشگر بوده ام. من Bella Angel را بیش از 20 سال پیش شروع کردم و محصولات زیادی را امتحان کردم تا به بهترین شکل ظاهری پوستم کمک کند. در صورت تمایل هر گونه سوال یا ایده ای برای مقالات آینده برای من ایمیل کنید.

لوسیون مراقبت از پوست

آرایش زمست، بسیار متفاوت از فصول دیگر است. در زمستان، باید برنامه خود را برای هوای سردتر و خشک‌تر تنظیم کنید. یک روتین خوب مراقبت از پوست یک مکان عالی برای شروع است. از یک پاک کننده آبرسان، یک مرطوب کننده استفاده کنید و یک سرم آبرسان را در برنامه روزانه خود بگنج،د. سرم La Roche-Posay Hyalu B5 یک اسید هیالورونیک خالص است. پوست را هیدراته می کند و به طور مشهودی پوست را حجیم می کند تا ظاهر خطوط ریز را بهبود بخشد.

پایه

استفاده از فونداسیون با برس

فونداسیون: اکنون که پوست شما سالم و درخشان است، به یک زیرسازی محکم نیاز دارید. یک زیرسازی شبنم دار یا درخشان را انتخاب کنید تا ظاهری سالم و هیدراته به پوستتان ببخشد. فونداسیون‌های مات گاهی اوقات می‌توانند بر لکه‌های خشک تاکید کنند، بنابراین پوشش شبنم‌دار برای ماه‌های زمستان من،‌تر است. فونداسیون بازتاب نور NARS عیوب را محو می کند، ظاهر بافت پوست را صاف می کند و به پوشاندن لکه ها، لکه های تیره و قرمزی کمک می کند. این یک انتخاب عالی برای فصل است.

بخوانید:  آرایش و زیبایی بلاگ نظرسنجی دوشنبه، جلد. 824

سرخ شدن

آرایش و موی فرشته بلا

رژگونه: رژگونه های ، برای زمستان من، هستند زیرا برافروختگی طبیعی را به پوست اضافه می کنند. آنها یکپارچه با هم ،یب می شوند و در مقایسه با رژگونه های پودری، آبرس، بیشتری را ارائه می دهند. من عاشق نام تجاری Ilia هستم زیرا کل خط آرایش تمیز است، هیچ مواد شیمیایی یا عطر خشن وجود ندارد. آنها یک هایلایتر ، چند استیک + رنگ لب دارند که فوق العاده است! این یک شستشوی رنگ قابل ساخت برای گونه ها و لب ها است – با یک پوشش درخشان بسیار مورد نیاز.

رنگ های لب

رنگ های لب: محصولات لب را انتخاب کنید که مرطوب کننده هستند و آبرس، می کنند. رژ لب های ،ی، بالم لب های رنگی یا براق کننده ها می توانند لب های شما را نرم نگه دارند و از خشک شدن و ، خوردن آنها جلوگیری کنند. هنرمند بلا آنجل ما در حال زدن رژ لب مرطوب کننده بر روی عروس خود است. همچنین می تو،د براق کننده لب را روی هر رژ لب یا لکه لب اضافه کنید تا درخشندگی ایجاد کنید.

سایه چشم

سایه چشم: این زمان برای آزمایش رنگ های تندتر، برای روشن ، آن شب های سرد است. رنگ‌های جواهری عمیق، ف،ات و چشم‌های دودی می‌توانند به ظاهر شما جذابیت بیشتری بخشند. ،یب رنگ های غنی مانند بنفش تیره، آبی و سبز زمردی را در نظر بگیرید. Revlon Illuminance Crème Shadow یک انتخاب عالی است. آنها رنگ های متنوعی برای تمام فصول دارند و برای کمتر از 10 دلار نمی تو،د اشتباه کنید.

بخوانید:  بررسی بالم لب Benefit Pucker Up & Peace Out

ابروها

ابروها: ابروهایی که به خوبی مشخص شده اند می توانند چهره شما را قاب کنند و ظاهر کلی شما را افزایش دهند. از یک مداد یا ژل ابرو ضد آب استفاده کنید تا اطمینان حاصل کنید که ابروهای خود را در مواقع باران یا برف نگه دارید. مداد ابرو جمع شونده مجموعه Sep،ra ضد آب است و در 12 رنگ مختلف با قیمت تنها 12.00 دلار عرضه می شود.

تنظیم اسپری

اسپری تنظیم کننده: آرایش خود را با یک اسپری تنظیم کننده قفل کنید تا از لکه شدن آن در طول روز جلوگیری کنید. این امر به ویژه در هوای سرد که آرایش شما ممکن است در معرض یک محیط خشن قرار گیرد بسیار مهم است.

از پوست خود محافظت کنید

از پوست خود محافظت کنید: ضد آفتاب خود را حتی در زمستان فراموش نکنید. اشعه ماوراء بنفش همچنان می تواند به پوست شما آسیب برساند. و البته، مطمئن شوید که مقدار زیادی آب بنوشید تا از درون به بیرون هیدراته بم،د.

به یاد داشته باشید، آرایش نوعی ابراز وجود است، بنابراین با خیال راحت این نکات را با سبک و ترجیحات شخصی خود تطبیق دهید و از آزمایش ظاهرهای مختلف در این زمستان لذت ببرید. در اینجا امیدواریم که یخ تنها چیزی که درخشان نیست!

منبع: https://bella-angel.com/winter-makeup/