بررسی بالم لب Benefit Pucker Up & Peace Out

(بدون پرداخت/نمونه/وابسته/تبلیغ) من ناگهان به سرم هجوم آوردم و هفته گذشته مقدار زیادی بالم لب رنگی سفارش دادم. من فقط باید ببینم چه چیزی از مارک هایی وجود دارد که معمولاً چیزی از آنها نمی شنوم. من در مورد مومیایی ، ها بسیار حساس هستم – روز قبل یک حلقه انجام دادم و تمام مخمل های لیزا الدریج را آزمایش کردم و لب هایم به دلیل فرمول مات آن ناراحت هستند، بلکه به دلیل اینکه درآوردن و پوشیدن فقط رطوبت را از بین می برد. بنابراین من روی Tatcha، Chanel و Biossance در چرخش و تکرار استفاده می کنم. من با این مجموعه از Benefit مواجه شدم و ایده سه مومیایی در یک جعبه را دوست داشتم، البته مینی. در واقع، برای اه، آزمایشی، مینی ها بیش از اندازه کافی هستند.

بررسی بالم لب Benefit Pucker Up & Peace Out

من همچنین فکر می کنم بسته بندی کمی بازگشت به ریشه Benefit است – من آن را دوست دارم. هر مومیایی یک مینی از مومیایی‌های رنگی کالیفرنیا کیسین در سایز اصلی در سایه‌های قرمز ادویه‌ای، یاقوتی و بری است.

بررسی بالم لب Benefit Pucker Up & Peace Out

از چپ به راست: قرمز تند، توت و یاقوت سرخ.

بررسی بالم لب Benefit Pucker Up & Peace Out

و به همان ترتیب در نمونه. این بافت بیشتر شبیه رژ لب است تا مومیایی ، و در واقع من آنها را بیش از حد رنگدانه می دانم. اگر من یک رژ لب مرطوب کننده می خواستم، این همان چیزی است که می گرفتم. من از مومیایی ، انتظار داشتم که ظاهر شفاف تری داشته باشد و اگرچه ظاهری آبدار دارد، اما به این ترتیب براق نیست. چیزی که من با مومیایی‌های جدیدم کشف می‌کنم این است که کلمه “بالم” یک جشن بسیار قابل حرکت است. با این حال، اگر از رنگدانه بیشتر در بالم لب خود ناراحت نیستید، ،ید فوق العاده ای است – Escentual آن را به جای 19.50 پوند در اینجا به قیمت 16.55 پوند دارد.

بخوانید:  چگونه هر بار یک سلفی عالی بگیریم
بررسی بالم لب Benefit Pucker Up & Peace Out

این بری است 🙂

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/benefit-pucker-up-peace-out-lip-balm-review/