چگونه هر بار یک سلفی عالی بگیریم

در طول سال ها، یاد گرفتم که چگونه هر بار یک سلفی عالی بگیرم. سلفی‌ها برای ماندن در اینجا هستند و من شرمی از شرکت در این روند ندارم. امروز، راز خود را برای آن سلفی عالی اینستا با شما به اشتراک می گذارم!

در این مقاله:

مطالب مرتبط: آموزش آسان آرایش فیلتر اسنپ چت که حتما باید انجام دهید!

چگونه با بهترین استیک سلفی عالی بگیرید

سلفی کامل

پرتره فوق العاده مدل زن سفید روشن |  چگونه یک سلفی خوب بگیریم

به این ترتیب، وقتی یک آرایش سخت و خیره کننده را به پایان رساندم، می توانم یک سلفی بگیرم. وقتی آ، هفته ها با دوستانم هستم، سلفی می گیریم.

در جمع‌های خانوادگی، جشن‌ها، و حتی شب‌هایی که در آن حضور دارم، قرار است یک سلفی برای بزرگداشت آن لحظه باشد.

این یک راه عالی برای نشان دادن شخصیت خود، ثبت لحظه ها و ارزش گذاری خاطرات سپری شده با افرادی است که دوستشان دارید.

هر چند اشتباه نکنید. گرفتن سلفی نهایی ،وما ساده ترین مهارت برای تسلط بر آن نیست. برای گرفتن ع،، لازم نیست یک عکاس حرفه ای با یک دوربین فانتزی باشید.

حتی می‌توان این کار را فقط با یک آیفون انجام داد، اما باید به یاد داشته باشید که همیشه بهترین نور، زوایای و ،یب بندی را پیدا کنید. همه ما می د،م که یک سلفی ارزشش را ندارد مگر اینکه چاپلوس باشد.

اجزای یک سلفی عالی

ورزش مو بلند زن جوان زیبا |  چطور سلفی بگیریم

نور، زاویه و ،یب سه مولفه اصلی یک سلفی عالی هستند. عدم وجود یکی تفاوت بزرگی ایجاد می کند و ممکن است منجر به ضربه ای شود که در نهایت به ، ها ختم می شود.

بخوانید:  8 مزیت شگفت انگیز یوگا برای زنان

برای روشنایی، مطمئن شوید که نزدیک پنجره یا بیرون هستید. بعد از اینکه بالا،ه بعد از 100 بار تلاش ناموفق به خط چشم بالدار خود رسیدید، نمی خواهید ظاهری شسته و رفته در ع،تان داشته باشید.

یافتن بهترین زاویه ممکن است تلاش بیشتری را بطلبد، اما سلفی‌های شما را از ضعیف به ساده تبدیل می‌کند.

،یب بندی برای ع، های منظره یا گروهی شما مهم است. شما باید سلفی را به گونه ای تنظیم کنید که بهترین زاویه شما و افراد دیگر یا نقاط عطف در ع، را شامل شود.

پس از برداشت نترسید! این سلفی شماست، پس آنقدر ویرایش کنید که از انتظارات شما فراتر رود!

با نزدیک شدن به تعطیلات، می خواهید در تمام مهم، ها و رویدادهای خود یک یا دو سلفی بگیرید. خواه از شما و BFF شما یا کل خانواده در کنار هم برای کریسمس، یک سلفی قطعا در حال رخ دادن است.

بهترین چوب سلفی

(amazon fields=”B07K5QVJV3″ value=”thumb” price=”none” ،on=”none” image=”https://images-na.ssl-images-amazon.com/images/I/71hOZPfZiRL._AC_SL1500_.jpg ” image_size=”large” description=”none” ،le=” ” ribbon=”none” grid=”1″)

اکنون که چند سال فرصت داشته اید تا میله های سلفی مختلف را امتحان کنید، احتمالاً با ا،ر چوب های استاندارد با چند مشکل مواجه شده اید:

  1. دور زدن آنها دردسر ساز است.
  2. آنها اغلب پ،تیکی هستند که به راحتی می شکند، به خصوص در حالی که در کیف شما قرار می گیرند.
  3. چوب برای آن ع، های گروهی بزرگ به اندازه کافی بلند نیست.
  4. آنها برای نگه داشتن ایمن آیفون شما بسیار ضعیف هستند و پیدا ، بهترین نور و زاویه را دشوار می کند.
بخوانید:  اگزوزوم ها در مراقبت از پوست چیست؟ روند درمانی توضیح داده شد

اگر از اینکه اجازه دهید میله های سلفی ارزان بهترین ع، بعدی شما را در اینستا ،اب کنند خسته شده اید، به این قاب چوب سلفی نگاهی بیندازید!

من به شما می گویم، من فقط با هر چوب سلفی ملکه سلفی نشدم. برای همه سلفی‌هایم به محصولی بادوام اما سبک، مجهز به بلوتوث و من، سفر نیاز داشتم.

خوشبختانه چیزی که پیدا کردم حتی بهتر بود: یک چوب سلفی. به این ترتیب، هر زمان که به رویدادی می‌روم یا کار هنری خود را تمام می‌کنم، می‌توانم به سرعت مواردم را تغییر دهم.

من برای هر لحظه سلفی کامل آماده هستم و می دانم که تلفنم امن است. میله 10 متری همچنین تضمین می کند که تمام اقوام شما امسال می توانند در ع، خانوادگی شرکت کنند.

برای چند نکته و ترفند در مورد نحوه گرفتن سلفی مانند یک مدل، این زیر را توسط ruslanagee تماشا کنید:
را

برای بررسی این قاب چوب سلفی تا بعد از تعطیلات منتظر نم،د. به شدت توصیه می شود، و سلفی های زیبا را در تمام طول فصل تعطیلات به شما هدیه می دهد!

آیا نکات بیشتری در مورد نحوه گرفتن سلفی عالی دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

تا بعدی:

هدف ما معرفی بهترین ها در دنیای آرایش است و شاید این شامل شما شود! برای ما بنویس

ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر، اینستاگرام و پینترست برای آ،ین ترندهای آرایش، مو و ناخن. فراموش نکنید که برای آموزش آرایش های جذاب در کانال یوتیوب ما مش، شوید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در 9 دسامبر 2016 منتشر شد و از نظر کیفیت و ارتباط به روز شده است.

بخوانید:  Tea Tree Essential Oil for Acne



منبع: https://makeuptutorials.com/،w-to-take-the-perfect-selfie/