بهترین کانسیلرهای مرطوب کننده برای پوست های خشک

اعتبار تصویر @ Rankin for Sense

اگر پوست خشکی دارید، پیدا ، کانسی، من، می تواند چالش برانگیز باشد. بسیاری از کانسی،ها احساس خشکی بیش از حد می کنند، با پتانسیل ایجاد لکه دار شدن پوست و پوسته پوسته شدن. خوشبختانه، کانسی،های آبرسان زیادی در بازار وجود دارد که می‌تواند به شما کمک کند تا بدون ایجاد خشکی، پوستی بی‌عیب و درخشان داشته باشید. در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد کانسی،های آبرسان پوست خشک بد،د آورده شده است.

این پست شامل پیوندهای مربوط است


آبرس، از داخل به بیرون

البته، اولین توصیه من این است که از پوست خود از درون به بیرون محافظت کنید، زیرا بیشتر خشکی ناشی از اتفاقات درونی است. مقدار زیادی آب بنوشید و رژیم غذایی غنی از غذاهای فصلی، ارگ،ک و تازه داشته باشید. کتاب Eat Beautiful من را برای دستور العمل های سالم و سازگار با پوست که به شما بهترین ظاهر و احساس را می دهد، بررسی کنید.

کانسی،های آبرسان چیست؟

اگر دائماً از خشکی پوست رنج می برید، پیدا ، لوازم آرایشی ضروری که با توجه به پوست شما طراحی شده اند می تواند به شما کمک کند. کانسی،های آبرسان به طور ویژه برای پوشش دادن و در عین حال رساندن رطوبت به پوست فرموله شده اند. آنها اغلب حاوی موادی مانند اسید هیالورونیک، گلیسیرین و سرامید هستند که به آبرس، و حجیم شدن پوست کمک می کنند و پوست را صاف و درخشان می کنند. این کانسی،های آبرسان برای ،، که پوست خشکی دارند و می‌خواهند لکه‌ها، حلقه‌های تیره و سایر عیوب را بدون اینکه پوستشان خشک و پوسته پوسته به نظر برسد، گزینه‌ای عالی است.

اعتبار تصویر @ Rankin for Sense

در اینجا چیزی است که باید به دنبال آن باشید:

هنگام ،ید کانسی، آبرسان، چند نکته کلیدی وجود دارد که باید به آنها توجه کنید:

  1. ،یبات مرطوب کننده: مراقب موادی مانند اسید هیالورونیک، گلیسیرین و سرامیدها باشید که می توانند به آبرس، و حجیم شدن پوست کمک کنند.
  2. بافت ،ی: رنگ ، را انتخاب کنید که معمولا آبرسان تر از رنگ های مات یا پودری است.
  3. پوشانندگی متوسط ​​تا کامل: کانسی،های شفاف ممکن است برای برخی کارآمد باشند، اما ،، که پوست خشک دارند ممکن است نیاز به پوشش بیشتری داشته باشند تا لکه ها و حلقه های تیره را بدون تشدید خشکی پنهان کنند.
بخوانید:  بررسی روغن لب elf Glow Reviver

بهترین کانسی،های آبرسان برای پوست های خشک

برای پیدا ، همتای کامل خود آماده اید؟ در اینجا تعدادی از بهترین کانسی،های موجود در بازار برای پوست خشک را معرفی می کنیم.

کواس | کانسی، فوق العاده ،ی و روشن کننده Revealer

PAT MCGRATH LABS | کانسی، Sublime Perfection

CHANEL | کانسی، لباس بلند Le Correcteur

آرایش شیری | سایه آفتاب زیر چشم + روشن

سورات | کانسی، پوست سورئال

ESTÉE LAUDER | کانسی، تابشی Double Wear

یافتن کانسی، آبرسان من، می تواند تفاوت زیادی در دستیابی به پوستی بی عیب و نقص و درخشان ایجاد کند. حالا یک لیوان آب هم بخور!


بعدی را بخو،د: 5 تا از بهترین کانسی،ها | چگونه با خشکی پوست مق، کنیم

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.

منبع: https://wendyrowe.com/makeup/hydrating-concealers

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با