بررسی روغن لب elf Glow Reviver

(بدون پرداخت/نمونه/شرکت/تبلیغ) اگر به دنبال پرکننده های جوراب ساق بلند با قیمت من، یا هدایای دوست دختر هستید، روغن لب elf Glow Reviver با 100% توصیه من ارائه می شود. 8 پوند است و در عین حال طوری رفتار می کند که انگار سه برابر قیمت است. من یک حلقه اینستاگرام روی آن زدم و گفتم مرا به یاد لب‌های فرانسوی می‌اندازد – آن نوع آرایش غیررسمی/بدون آرایشی که به جای پنهان ،، بهبود می‌بخشد و شما به نوعی تعجب می‌کنید که چگونه این کار را انجام می‌دهند. من حدس می‌زنم بیشتر به Rivera در تابستان فکر می‌کنم تا پاریس در باران – و می‌دانم که این یک منظره رمانتیک است زیرا هر وقت به پاریس می‌روم نمی‌توانم فکر کنم که همه آنجا شبیه همه اینجا هستند! من مطمئن هستم که قبلاً به سندرم پاریس اشاره کرده ام – ویکی آن را اینگونه توصیف می کند: “سندرم پاریس احساس ناامیدی شدیدی که توسط برخی افراد هنگام بازدید از پاریس به نمایش گذاشته می شود، که احساس می کنند شهر آن چیزی نبود که انتظار داشتند…» و ظاهراً بازدیدکنندگان ژاپنی عمدتاً آن را تجربه می کنند. وقتی چند سال پیش در توکیو بودم، در خیاب، اتفاق افتادیم که دقیقاً شبیه خیابان پاریسی بود، با نانوایی‌ها (پاول)، شیرینی‌فروشی‌ها، تیر چراغ‌ها و نیمکت‌های پرآذین و موسیقی فرانسوی لوله‌کشی‌شده که در بیرون پخش می‌شد. تجربه خوبی بود. من عاشق پاریس هستم – هیچ وقت جالب نبود.

بررسی روغن لب elf Glow Reviver

سایه‌ای که من را در ذهن این بی‌حوصلگی زیبا فرانسوی (شاید تصور می‌کردم) Jam Session است – یک گی، عمیق که به‌طور طبیعی نمی‌توانستم آن را بپوشم مگر اینکه با رقیق‌سازی شدیدی که اینجاست. شستشوی رنگی باید اینگونه باشد – رنگ کافی برای رنگ ، لب بدون تسلط بر صورت. این فرمول روغنی براق برای آن عالی است – لب هایی شاداب به نظر می رسد تنها با زمزمه ای از رنگدانه.

بخوانید:  دستگاه هیدروفیشیال 6 کاره نیوفیس کندلا لیبل دار شرکتی CANDELA

جِم سِشِن جِم درخشش لب

ما اینجا هستیم – می‌تو،د ببینید که لمس لکه‌ی شاه توت کافی است تا چیزی اضافی و همچنین درخشندگی زیبایی به شما بدهد. اپلیکاتور مستقیماً از روغن لب Clarins ساخته شده است – مخملی و بزرگ – در واقع، چیز کمی برای تشخیص آنها از آنچه به یاد دارم وجود دارد.

بررسی روغن لب elf Glow Reviver

منظورم اینه شش رنگ رنگدانه و یک رنگ شفاف وجود دارد که همه با روغن زردآلو تزریق شده است. این در حال حاضر مورد علاقه ثابت است – من آرزو می کنم یک پیراهن مشکی برای نشان دادن آن بپوشم زیرا فکر می کنم ،صر توت سیاه بیشتر نشان می دهد. به هر حال، 8 پوند به خوبی در اینجا ،ج شده است. سعی می‌کنم سایه‌های دیگر را دریافت کنم – فکر نمی‌کنم بتوانم مدت طول،‌تری از کنجکاوی خود در مورد آن‌ها جلوگیری کنم.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/e-l-f-glow-reviver-lip-oil-review/