لب روز: رژ لب ماکسیمیال MAC Sweet Deal

چیزهایی وجود دارد که همیشه می‌توان به آنها تکیه کرد، مانند طلوع و غروب خورشید، گربه‌های اینترنتی که کارهای ،انه انجام می‌دهند، موهای چانه خود به خود در وسط جلسه جوانه می‌زنند و رژ لب‌های مات MAC که برای زندگی عزیز روی لب‌هایش می‌،بند.

این احساس فرمول متمایز MAC به دم من تثبیت شد – هیچ چیز شبیه آن وجود نداشت!

فرمول‌بندی جدید MAC از طریق رژلب‌های MAC Maximal، رژلب‌های مات را از بین می‌برد. اتفاقاً من اینجا سایه Sweet Deal را می پوشم. صورتی خنثی است.

از برخی جهات، این نسخه جدید تازه کننده است. آنقدر سبک است که اغلب فراموش می کنم که آن را می پوشم. راحت است و روکش مات آن بسیار صاف و زیبا است—یک ظاهر مدرن و یکدست. اما فقط آنقدر دوام نمی آورد. یک فنجان قهوه می نوشم و تمام شد.

من عادت داشتم صبح‌ها از لیپی مات OG MAC استفاده کنم و بعد از ناهار همچنان باقی می‌ماند. فکر می‌کنم وقتی تصمیم گرفتند که فرمول قدیمی را به‌جای این نسخه جدید عوض کنند، تصمیم گرفتند که خانم‌ها و آقایان و همه افراد در این بین به زمان محدود پوشیدن اهمیتی ندهند.

من برای توانایی گذاشتن رژ لبم تنگ شده و فقط برای چند ساعت آن را فراموش می کنم، اما حدس می زنم برخی چیزها هرگز تغییر نمی کنند، از جمله میل به فرمول مجدد یک رژ لب کاملاً خوب.

معتاد زیبایی محله دوستانه شما،

کارن

منبع: https://makeupandbeautyblog.com/cosmetics/lip-of-the-day-mac-sweet-deal-،mial-lipstick/

بخوانید:  پودر سفت کننده نهایی ایو سن لورن تمام ساعت Hyper Finish - BeautyVelle
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با