بهترین کرم های شب برای پوست های خشک و ضد پیری

اعتبار تصویر @ Chris Colls برای Behind The Blinds

رژیم مراقبت از پوست قبل از خواب ما می‌تواند تفاوت‌های زیادی را در هنگام بیدار شدن از خواب ایجاد کند و ظاهری شاداب داشته باشد. همه چیز با رژیم پا،ازی ما شروع می شود تا پوست کاملاً تمیز شود (من یک پا،ازی 3 مرحله ای را برای تمیزی کامل توصیه می کنم) و سپس استفاده از مراقبت های مرطوب کننده و جوان کننده پوست. می تو،د با یک سرم هدفمند و سپس یک مرطوب کننده آبرسان برای حفظ رطوبت و مبارزه با خطوط ریز و چین و چروک شروع کنید. یکی از موثرترین راه‌ها برای مبارزه با علائم پیری و احیای پوست در طول شب، استفاده از ، شب با کیفیت بالا در روتین مراقبت از پوست است. ،‌های شب مخصوصاً برای اعمال جادوی خود در هنگام خواب، تغذیه و جوان‌سازی پوست شما ساخته شده‌اند تا به شما کمک کنند با طراوت و درخشان از خواب بیدار شوید.

این پست شامل پیوندهای مربوط است

اعتبار تصویر @ Chris Colls برای Behind The Blinds

، شب چیست؟

بنابراین، ، شب دقیقاً چه تفاوتی با یک مرطوب کننده دارد؟ ، شب یک محصول مرطوب کننده است که برای استفاده قبل از خواب طراحی شده است. برخلاف ،‌های روز که معمولاً برای محافظت در برابر عوامل استرس‌زای محیطی و قرار گرفتن در معرض نور خورشید فرموله می‌شوند، ،‌های شب بر ترمیم و بازسازی پوست تمرکز دارند. آنها اغلب حاوی غلظت بالاتری از مواد فعال هستند که برای آبرس، عمیق، کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک‌ها، و افزایش گردش سلولی برای داشتن پوستی جوان‌تر و درخشان‌تر عمل می‌کنند. این ،‌ها اغلب سنگین‌تر از ،‌های روز هستند که به‌گونه‌ای فرمول‌بندی شده‌اند که به سرعت جذب می‌شوند و در زیر ،‌های ضد آفتاب و آرایش استفاده می‌شوند، در حالی که ،‌های شب معمولا آ،ین محصولی هستند که قبل از خواب روی پوست اعمال می‌شود.

اعتبار تصویر @ Chris Colls برای Behind The Blinds

،اصر کلیدی که باید مراقب آنها باشید

هنگام انتخاب ، شب، مراقب فرمول هایی باشید که حاوی ،یبات کلیدی هستند که به دلیل خواص احیای پوست شناخته شده اند. این شامل:

  • رتینول: رتینول مشتق شده از ویتامین A، یک ماده ضد پیری قوی است که می تواند به کاهش ظاهر خطوط و چین و چروک، بهبود بافت پوست و افزایش تولید کلاژن کمک کند.
  • اسید هیالورونیک: این هیدراتاسیون به مرطوب ، عمیق پوست، حجیم و صاف ، ظاهر چین و چروک ها و جلوگیری از خشکی کمک می کند.
  • پپتیدها: این پروتئین های کوچک می توانند به تحریک تولید کلاژن و ا،تین کمک کنند و در نتیجه پوستی سفت تر و جوان تر داشته باشند.
  • سرامیدها: این لیپیدها به تقویت سد طبیعی پوست کمک می کنند، رطوبت را مسدود می کنند و از هدر رفتن آب از طریق پوست جلوگیری می کنند.
اعتبار تصویر @ Chris Colls برای Behind The Blinds

چه زم، باید از ، شب استفاده کرد؟

بهترین زمان برای استفاده از ، شب قبل از خواب، پس از پا،ازی و تقویت پوست است. این به مواد فعال اجازه می دهد تا در هنگام خواب، زم، که فرآیندهای ترمیم و بازسازی طبیعی پوست شما در اوج هستند، جادوی خود را انجام دهند. برای بهترین نتیجه، مقداری از ، شب را به اندازه یک نخود روی صورت و گردن خود ،ید و به آرامی ماساژ دهید تا کاملا جذب شود.

بخوانید:  جزوه آموزش کامل ساختار اسیدهای نوکلئیک دانلود کار تحقیقی رشته حقوق-شبکه ی بیوتکنولوژی نصر

8 بهترین ، شب برای ،ید

  1. سارا چپمن | ، شب استراحت دیجیتال
  2. 111 پوست | تعمیر ، شب Nac Y2
  3. آگوستینوس بادر | ، غنی
  4. OMOROVICZA | ، شب جوان کننده
  5. بیوافکت | ، پاور EGF
  6. SKINCEUTICALS | بازیابی چربی سه گانه
  7. EVE LOM | ، شب Tlc
  8. اوسکیا | ، شب تقویت کننده زیبایی قبل از خواب

بعدی را بخو،د: بهترین ، های مرطوب کننده روز | اگزوزوم ها توضیح داده شد

© وندی رو. تمامی حقوق محفوظ است.

منبع: https://wendyrowe.com/beauty/night-creams

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با