نقد و بررسی Sculpted By Aimee Love Story Lip Duos

(بدون پرداخت/نمونه/وابسته/تبلیغ) راستش را بخواهید، با قیمت 14 پوند، من فکر می کنم این ،یب های آستر/رژ لب واقعاً ارزش خوبی دارند. اکنون که به طور کامل از لاینر استفاده کردم، به جای اینکه فکر کنم نیمی از آن هدر رفته است، از داشتن آنها خوشحالم.

نقد و بررسی Sculpted By Aimee Love Story Lip Duos

این دو رنگ، Love Story و Perfect Match بسیار شبیه هم هستند، بنابراین من نمونه هایی دارم. آنها بخشی از مجموعه عروسی Aimee هستند – در ابتدا من شک داشتم، اما اگر واقعاً به جزئیات عروسی علاقه مند هستید، رژ لب های ساقدوش شما با یک یا دو تفاوت کاملاً با هم هماهنگ می شوند. در پوشیدن، رژ لب‌ها نرم و ،ی هستند – سطح رنگدانه‌ای بسیار خوبی دارد و من تحت‌تاثیر آ،ین آن قرار گرفتم. پایان ساتن است.

نقد و بررسی Sculpted By Aimee Love Story Lip Duos

سایه پایینی که کمی صورتی تر است، Perfect Match است، در حالی که ،مت بالایی، کمی مرج، تر، Love Story است.

نقد و بررسی Sculpted By Aimee Love Story Lip Duos

این مسابقه کامل است.

نقد و بررسی Sculpted By Aimee Love Story Lip Duos

این داستان عشق است. من لاینر را به طور کامل ،یب نکرده ام تا بتو،د کنتراست را ببینید. اینطوری نیست که من واقعا آسترم را بپوشم ;-). من همچنین فکر می‌کنم که هر دوی آن‌ها برای من کاملاً هلویی به نظر می‌رسند – در نمونه‌های وب‌سایت برند، تعریف بیشتری در سایه وجود دارد. باید اضافه کنم که بازخورد وب‌سایت این برند در مورد این موارد دارای چند نظر است که می‌گوید ،مت رژ لب می‌شکند، همانطور که در گلوله واقعی رژ لب به نصف می‌شکند. ممکن است تابستان فوق العاده گرمی داشته باشیم و این هرگز برای هیچ رژ لبی خوب نیست مگر اینکه در یخچال باشد یا ممکن است یک مشکل کنترل کیفیت باشد. من پیشنهاد می‌کنم از وب‌سایت Sculpted By Aimee ب،ید، نه چکمه‌هایی که می‌توانند در بازگرداندن آنها مشکل ساز باشند. شما می تو،د نسخه محدود دوتایی را در اینجا پیدا کنید.

بخوانید:  بررسی بنیاد: Lancome Teint Idole Care & Glow

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/sculpted-by-aimee-love-story-lip-duos-review/