بررسی بنیاد: Lancome Teint Idole Care & Glow

مقداری درخشندگی برای چهره چهل و چند ساله من

فکر می‌کنم یکی از پایه‌های مورد علاقه من در تمام دوران‌ها از تریبون برنده‌اش حذف شده است: من بالا،ه یک پایه آرایش لباس بلند پیدا کردم که بیشتر از لباس Lancome's Teint Idole Ultra Wear آن را دوست دارم. این – منتظرش باشید – مراقبت و درخشش Lancome's Teint Idole Ultra Wear.

نه، من حیله گر نیستم: این یک پایه کاملا متفاوت است. تازه‌تر و سبک‌تر است و ظاهری درخشان‌تر دارد، اما همچنان پرچم لباس بلند را به اهتزاز در می‌آورد. کمال آرایش ماندگار با کمی درخشش بیشتر؟ من مقداری از آن را خواهم گرفت.

اطلاعات آگهی: پرداخت نشده یا حمایت مالی نشده است. حاوی پیوندهای وابسته با علامت *. من محصول اولیه را به ،وان نمونه آزمایشی دریافت کردم اما از آن زمان ،یدم.

چرا من Teint Idole اصلی را دوست داشتم

واقعا نباید بگم دوست داشت در زمان گذشته چون من هنوز فکر می کنم که لانکوم اصلی است Teint Idole Ultra Wear یکی از جامع ترین پیشنهادات پایه لو، موجود است. این پوشش درخشان است و برای کل روز و شب بدون توجه به آنچه که انجام می‌دهید، دوام می‌آورد، در حالی که به نوعی پوست شما همچنان شبیه پوست است و تمام زندگی را از آن محو نمی‌کند. نیازی به کانسی، مجزا نیست، اما احساس نمی‌کنید که آرایشتان زیاد یا سنگین شده است – بدون چروک، بدون خطوط ریز نشستن، این فقط یک پایه صورت با احساس انعطاف‌پذیر است که بسیار حجیم‌تر و غیر خشک‌کننده‌تر از آن است. باید.

تو می تو، بررسی پایه من برای Teint Idole را در اینجا بخو،د اگر این در خیابان شما به نظر می رسد و می خواهید بیشتر بد،د.

چرا مراقبت و درخشش متفاوت است

فونداسیون جدیدتر Care & Glow – و سرنخ در نام اینجاست – مواد مراقبت از پوست “مراقبت کننده” را به فرمول Teint Idole و دوزی از درخشش سالم و درخشان به پایان فونداسیون اضافه می کند. پوشانندگی آن کمی کمتر از Teint Idole Ultra Wear است، اما در عین حال کمی قابل‌ساختن و انعطاف‌پذیرتر است و بنابراین اگر احساس می‌کنید به استتار کمی نیاز دارید، دو برابر شدن آن در اطراف بینی و زیر چشم‌ها آسان‌تر است.

بخوانید:  سبوس برنج دکتر بیز فروشگاه آنلاین بیز

نکته مهم این است که Teint Idole Ultra Wear Care & Glow ادعای لباس های بلند را حفظ می کند – پوشیدن 24 ساعته – که این باعث می شود این سوئیچ عالی برای ،، باشد که فونداسیون اصلی را دوست دارند اما به جای پوشش مخملی مات و آماده برای دوربین می خواهند درخشندگی بیشتری داشته باشند. از اصل

آیا فونداسیون مراقبت و درخشندگی Teint Idole Ultra Wear بهتر از نمونه اصلی است؟

من می روم همه چیز اینجا و می گویم آره. من نسخه جدیدتر Care & Glow را ترجیح می دهم. من حدود یک سال است که آن را به طور مرتب می پوشم و باید بگویم که آن را بسیار متنوع تر از نسخه اصلی و استاندارد می دانم. اگرچه نسخه اصلی برای خلق یک بوم بی عیب و نقص کاملاً درخشان است (به ویژه در فیلم خوب به نظر می رسد، که بخش بزرگی از زندگی کاری من است)، Care & Glow فقط درخشندگی را اضافه می کند که فکر می کنم چهره من به آن نیاز دارد. ظاهراً با سرعتی که حتی از وجودش هم نمی‌دانستم، در دهه‌ی چهلم پرت می‌شدم.

وقتی ،ت به آرایشم می‌رسد، درخشش نمی‌خواهم، هایلایت‌های براق نمی‌خواهم، می‌خواهم چهره‌ی تازه‌ای داشته باشم: «من فقط در کانال بالا و پایین دویدم». چون من نزدیک کانال زندگی نمی‌کنم و حتی اگر زندگی می‌کردم خیلی بعید است که من را در حال دویدن ببینید. من فقط فواید پوستی دویدن را می خواهم. و یک دویدن ملایم در آن – به من نگاه دیوانه‌وار عرق‌زده‌ای که به نظر می‌رسد در اینستاگرام بسیار خشمگین است، به من ندهید، جایی که چهره‌ها طوری به نظر می‌رسند که گویی روغن شده و صیقلی شده‌اند تا درخشش آینه‌ای داشته باشند.

صورتم داره هرگز به طور طبیعی آن شبنم به نظر می رسید، حتی زم، که نوزده ساله بودم (احتمالاً ده بنسون و هیدج در روز) و اکنون به آن نیازی ندارم تا آنقدر شبنم به نظر بیایم: چیزی که برای به نظر رسیدن به آن نیاز دارم این است که به تازگی سه سال را سپری نکرده ام. عبور از قطب شمال با یک رژیم غذایی کم‌آب از جین و کراکر خشک. باید طوری به نظر برسم که انگار نیمی از سال را در داخل لپ‌تاپ خود نمی‌گذرانم و زانوهایم را به رادیاتور می‌زنم. من باید مانند زنی به نظر بیایم که رژیمی ندارد که در حال حاضر 85٪ پنیر کولستون باست داشته باشد.

بخوانید:  شارژ کارتریج چیست؟ شارژ کارتریج پرینتر و تعویض کارتریج تونر کپی

بنابراین بله: لطفاً یک لمس درخشندگی، و اگر بیشتر از آن بخواهم یا نیاز داشته باشم، فقط یک هایلایتر را از کشوی مخصوص چیزهای فراموش شده خود بیرون می کشم و آن را روی آن قرار می دهم. اگر بخواهم مانند افرادی که در Tiktok خود را به صورت “کامل رباتیک” می کنند، که انگار خود را با ورق طلا طلایی کرده اند، حرکت کنم، خودم از آن مراقبت خواهم کرد. اگر بخواهم طوری به نظر برسم که انگار چهل و سه ح،ون روی صورتم به صورت دایره‌ای در حال مسابقه دادن هستند، می‌دانم چگونه به آن برسم و از شما تشکر می‌کنم، Lancome، که آن را در Teint Idole Care & Glow خود ایجاد نکردید.

مراقبت از لباس و درخشش قبل و بعد از ع، های Teint Idole Ultra Wear

چند ع، قبل و بعد برای شما، فقط برای نشان دادن نبوغ در کار. می تو،د ببینید که Care & Glow قرمزی اطراف بینی و مقداری از تاریکی اطراف چشمانم را از بین می برد. این یک برنامه بسیار سبک بود. تقریباً یک «هم زدن» آن، اگر می‌خواستم کاملاً شاعرانه باشم، با کاربرد هدفمندتر در زمینه‌هایی که به آن نیاز داشتند:

من بزرگنمایی می کنم تا بتو،د ایده بهتری به دست آورید – آیا می تو،د ببینید که پایان چقدر زیبا و تازه به نظر می رسد؟ تنها راهی که می‌توانم احساس بنیاد را توصیف کنم این است که بگویم «جهنده و انعطاف‌پذیر» و امیدوارم که خیلی شبیه شخصیتی از یک کاراکتر به نظر نرسد. ادامه دادن فیلم اضافه شدن سرم آبرسان به فرمول قطعا حس مرطوب کنندگی فوق العاده ای به آن می دهد، اما جنبه لباس بلند به این م،ی است که آن را چرب یا سرتاسر مغازه نمی لغزند. می تو،د اطمینان داشته باشید که وقتی روشن شد تقریباً در جای خود می ماند.

مراقبت از پوشیدن و درخشندگی Teint Idole Ultra Wear Shades

بخوانید:  نقد و بررسی کانسیلر دیور| آموزش آرایش

زم، که Lancome نسخه اصلی Teint Idole را دوباره اجرا کرد، سایه‌ها را تغییر دادند و بهشت ​​خوب این کار باعث آزار طرفداران طول، مدت شد. برای من سخت نیست که سایه قدیمی خود را با رنگ جدید ی،ان کنم، اما می توانم ببینم که چگونه این یک وظیفه مدیریت اضافی بود که مردم نمی خواستند، به خصوص زم، که از همان پایه استفاده می ،د. همان سایه برای سالها و سالها. من حدس می زنم که Lancome باید شماره های سایه را تغییر دهد، زیرا آنها تعداد زیادی شماره جدید اضافه کرده اند، اما لطفاً به پیام رسان شلیک نکنید. من حتی یک پیام رسان نیستم، من یک … حدس دهنده هستم.

خبر خوب این است که به نظر می رسد سایه های Care & Glow کاملاً با فرمول های استاندارد مطابقت دارند – 220C من در هر دو تقریباً ی،ان است. شاید نسخه استاندارد بدون درخشش a دست زدن به تیره تر است، اما من واقعاً اینجا موهایم را می شکافم! آنها یک مسابقه سایه بر روی وب سایت لانکوم اینجاست اما من واقعا دوست دارم یافتن برای بررسی دوبار سایه های زیرسازی من به صورت آنلاین و همیشه آن را کاملاً دقیق می دانستم.

Care & Glow در 30 رنگ ارائه می شود، اما Teint Idole استاندارد دارای چهل و پنج رنگ بسیار عالی است و بنابراین همچنان رنگ جدید را از این نظر به پست اضافه می کند. من فقط از نظر ظاهر آبدارتر، احساس تندرست و کمی درخشش اضافی کاملاً فروخته شده ام: فکر نمی کنم از زم، که نسخه جدید را دریافت کردم، نسخه معمولی آن را نپوشیده باشم!

اگر پس از تایپ نام محصول همچنان بیدار هستید، می‌تو،د Lancome Teint Idole Ultra Wear Care & Glow را در همه فروشگاه‌های زیر بیابید. 38 پوند است، اما اگر با ،ده فروشی های بزرگتر آشنا هستید، اغلب یک کد برای اعمال ، وجود دارد یا یک تخفیف کوچک در حال اجرا است. در زمان نوشتن فقط 28 پوند است چکمه اینجا*.

Lancome Care & Glow در LookFantastic*

Lancome Care & Glow در John Lewis*

Lancome Care & Glow در Sep،ra*

Lancome Care & Glow at Selfridges*

منبع: https://www.ruthcrilly.co.uk/foundation-review-lancome-teint-idole-care-glow/