سبوس برنج دکتر بیز فروشگاه آنلاین بیز

سبوس برنج دکتر بیز فروشگاه آنلاین بیز

یکی از مهمترین ویژگی های سبوس برنج دکتر بیز این است که این محصول پس از جدایی از برنج فرآوری و بسته بندی شده تا در معرض نور و رطوبت هوا قرار فروشگاه کالایاب نگیرد. پس بهتر است این محصول را به صورت بسته بندی برای مصرف روزانه خود تهیه نمایید. به طور کلی می توان گفت طبع سبوس لایه ی دوم برنج قهوه ای معتدل است و از این رو هم افراد گرم مزاج و هم افراد سرد مزاج می توانند اقدام به خرید سبوس برنج قهوه ای لایه دوم و مصرف آن نمایند.

  • لازم به ذکر است که سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز هم از لایه ی دوم برنج قهوه ای تهیه شده است و نه لایه ی اول آن که همین موضوع باعص شده تا ارزش غذایی محصول بالا بوده و مطابق با استاندارد های جهانی باشد.
  • البته با وجود طبع معتدل این ماده غذایی، بازهم لازم است در مصرف آن اعتدال را رعایت کنید.
  • سبوس برنج دکتر بیز و روغن سبوس برنج شرکت بیز, نیز به طور گسترده در ژاپن به عنوان یک درمان زیبایی طبیعی استفاده می شود.
  • بنابراین برای جبران این کمبود، در هنگام جوش خوردن برنج در زمان پخت، مقداری سبوس برنج قهوه ای دکتر بیز را به آن اضافه کنید.

خود سبوس برنج دارای ارزش غذایی بالایی می باشد هرچند بهتر است هنگام تهیه ی برنج جهت بسته بندی و عرضه سبوس آن جدا شود اما به صورت جداگانه سبوس برنج در دستگاه های ویژه مورد بهره برداری قرار میگیرد. سبوس برنج دارای مقادیر زیادی فیبر است که همین امر باعث افزایش سیری و کاهش وزن می شود و به افزایش متابولیسم بدن کمک می نماید. برنج قهوه‌ای همون برنج سفیده که دارای سبوس هستش و از ارزش غذایی و خواص بیشتری نسبت به برنج سفید برخورداره. برنج های قهوه ای برای لاغری بسیار کاربردیه که سبوس برنج قهوه ای با توجه به ویتامین هایی که داره به سلامتی مو و پوست شان از این گیاه استفاده میشه . سبوس برنج قهوه ای سرشار از انواع ویتامین ها بوده که نقش مهمی در تقویت دستگاه ایمنی بدن دارد. برنج قهوه‌ای، سرشار از ویتامین ها و ارزش غذایی است و بیشتر افراد آن را برای کاهش وزن مصرف می‌کنند این خوراکی طعم بسیار خوشمزه ای دارد.

بخوانید:  آموزش لوله بازکنی با پمپ تراکم هوا لوله بازکنی تخلیه چاه

روش مصرف سبوس برنج قهوه ای بیز:

گانودرما سبوس برنج عطر و طعمی دلپذیر و تکرار نشدنی داشته و در ترکیب با سایر مواد غذایی بسیار خوشمزه و لذیذ می باشد. سبوس مورد استفاده در تهیه سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما کاملا فراوری گردیده و پس از جداسازی لایه اول و دوم و پاکسازی از سموم مورد استفاده قرار گرفته است. قدرت ماندگاری این ترکیب بسیار بالا بوده و احتمال آسیب رسیدن به این ترکیب بسیار پایین می باشد. توصیه می شود به منظور پیشگیری از بروز آلودگی و آسیب ناشی در این ترکیب، سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما را در محیطی خشک و بدون رطوبت نگهداری نموده و دور از تابش مستقیم نور آفتاب قرار دهید. اگر به دنبال محصولی برای سلامت پوست و موی خود هستید، سبوس برنج قهوه‌‌‌ ای با توجه به خواص بسیاری که دارد به زیبایی شما کمک‌ می‌کند. این محصول در شادابی چهره، رطوبت پوست، کاهش ریزش مو پاکسازی و روشن شدن پوست مؤثر است.

در زمان خرید به هیچ عنوان جواب واضح و کاملی در مورد سوالات مربوط به محتوای این پکیج به من داده نشد. فقط گفتند که از طریق بارکد می تونم استعلام صحت کالا رو انجام بدم و در صورت داشتن شکایت نظرم رو ثبت کنم. عوارض ایجاد شده به دنبال مصرف سبوس برنج قهوه ای قارچ گانودرما بسیار نادر بوده و در برخی موارد گزارش شده است.

کرم پسته Nooha (170 گرمی)

این موارد در کنار هم موجب شده در حال حاضر سبوس برنج قارچ گانودرما تولید شده در شرکت بیز بی نظیر باشد و همانطور که گفته شد سبوس برنج قهوه ای قیمت مناسبی هم دارد. با این حال جالب است بدانید فواید سبوس برنج دکتر بیز بسیار بیشتر از برنج می باشد پس استفاده از آن برای سلامتی ضرورت زیادی دارد. این محصول حاوی املاح معدنی آهن و منگنز، فیبر و ویتامین های گروه B از جمله A – E – B1 – B2 – B5 – B6 بوده که از مهمترین خواص آن بهبود عملکرد سیستم قلب و عروق، دستگاه گوارش، مغز و سیستم عصبی میباشد. در واقع سبوس برنج از لایه دوم برنج قهوه ای همانطور که از اسمش پیداست از لایه دوم سبوس فرآوری شده است. سبوس برنج دارای دو لایه می باشد که ارزش غذایی لایه دوم چند برابر لایه اول است.

بخوانید:  نقد و بررسی: کرم برنزه کننده گونه بوسه میلانی

سلام وقت بخیر من استفاده میکنم خیلی عالیه ممنونم از مدیر عامل شرکت که این همه هزینه کرده برای پایداری وفراوریش…. خداروشکر بابت وجود همچین افرادی که حمایت از کالای ایرانی رو انجام میدن…. سلام.این پیجای لعنتی همشون کلاهبردارن.همشون محصولات دکتر بیز رو به عنوان محصولات لاغری میفروشن.خدا از سرشون نگذره. این ماده‌ی غذایی با آنتی‌اکسیدان‌های قوی که دارد روی طیف وسیعی از بیماری‌ها مثل فشارخون تاثیر می گذارد. سبوس برنج از ارزش غذایی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد که خواص بیشماری برای بدن به همراه دارد. برنج قهوه ای برای پوست و مو مفید است حتماً از آن استفاده کنید و می‌توان آن را از این سایت بخرید.