نقد و بررسی کانسیلر دیور| آموزش آرایش

با داروخانه تمام شده و برای بررسی کانسی، دیور ما آماده اید؟ ما هم همینطور! دیور لو، را در یک بطری برای ما به ارمغان می آورد و ما حاضریم آن را م،م کنیم – و بررسی کنیم.

من طرفدار آرایش داروخانه هستم، اما حتی بیشتر طرفدار برندهایی هستم که بیش از حد وعده می دهند و واقعاً ارائه می دهند. برای اینکه بفهمید این کانسی، گران‌قیمت یکی از آنهاست یا نه، به خواندن ادامه دهید.

مرتبط: انواع مختلف پایه آرایش

ما سعی می کنیم و کانسی، Dior Forever Skin Correct را بررسی می کنیم تا مجبور نباشید

فرمول

زن-جوان-پوشاننده-زیر-چشم میزنه |  آرایش دیورزن-جوان-پوشاننده-زیر-چشم میزنه |  آرایش دیور

ابتدا اجازه دهید در مورد سازگاری صحبت کنیم. فرمول کانسی، سبک و ،ی است و روی پوست شما احساس نمی کند! بررسی کانسی، دیور به راحتی و زیبایی با پوست ،یب می شود و ظاهری شبیه به پوست به شما می دهد.

توضیحات در وب سایت دارای پوشش کامل است، اما من آن را تحت پوشش قابل ساخت، پوشش متوسط ​​برای یک چهره طبیعی طبقه بندی می کنم. و من فکر می کنم حتی بهتر است.

چند نقطه از بررسی کانسی، دیور بر روی پوست شما پوشش کافی برای پوشاندن لکه هایتان را به شما می دهد، اما رنگ صورت شما را کدر و بی درخش نمی کند. ضعف ا،ر محصولات با پوشش کامل این است که شما را شستشو می دهند، اما این کانسی، هیچ کدام از این کارها را انجام نمی دهد. همچنین ممکن است ربطی به پایان داشته باشد.

پایان کمی شبنم دار است، اما خیلی براق نیست. من آن درخشش رشته‌ای را دوست دارم که پوست شما را با درخشندگی سالم می‌درخشد.

کانسی، با پانسی وحشی ،یب شده است که این برند ادعا می کند پوست شما را صاف و مرطوب می کند. من طرفدار هر چیز سبک وزن هستم، بنابراین نتوانم از مرطوب کننده صبحگاهی خود صرف نظر کنم یک امتیاز بزرگ است!

محدوده سایه

قلم موی آرایش بر روی ، تون اسمیر در زمینه سفید |  کانسی، زیر چشمقلم موی آرایش بر روی ، تون اسمیر در زمینه سفید |  کانسی، زیر چشم

کانسی، آرایش دارای 30 سایه است که از برنزه شدن عمیق تا بسیار روشن را شامل می شود. اما پس از بررسی استانداردهای جدید صنعت، تنها یک انتقاد باید در مورد بررسی کانسی، دیور داشته باشم.

بخوانید:  8 مزیت شگفت انگیز یوگا برای زنان

در حالی که به نظر می رسد 30 عدد نسبتاً بزرگی است و من در مورد بازده و تن زیبا تمجیدهایی شنیده ام، این برند برای پوست های تیره چیز زیادی ارائه نمی دهد.

دیور ممکن است رنگ های سرد، خنثی، گرم و حتی زیتونی را در نظر گرفته باشد. با این حال، در صنعت زیبایی روشن‌تر امروزی، ارائه تعداد کمی از رنگ‌های متوسط ​​و عمیق اشتباه به نظر می‌رسد.

اپلیکاتور کانسی، دیور

اپلیکاتور-پهلو-بغل-کنسی،-،ی-پوشاننده-بالا-برای پوشاندن-لکه-لکه ها |  آرایش دیوراپلیکاتور-پهلو-بغل-کنسی،-،ی-پوشاننده-بالا-برای پوشاندن-لکه-لکه ها |  آرایش دیور

اپلیکاتور doe-foot با این کانسی، دیور کمی بزرگتر می شود.

به اندازه کافی کوچک است که به درستی مشخص شود، اما به اندازه کافی بزرگ است که به ،وان پایه روی آن بکشید. به خصوص هنگامی که اپلیکاتور خود را به طرفین زاویه می دهید، اگر می خواهید تمام صورت را پوشش دهید، می تواند مناطق بزرگ تری را پوشش دهد.

مشکل من در مورد ا،ر اپلیکاتورهای کانسی، پا این است که آنها بسیار کوچک هستند. و هنگامی که سعی می کنید مناطق بزرگ تری را پوشش دهید، ممکن است در نهایت در یک بخش بیش از حد اعمال کنید. این می تواند آرایش شما سنگین به نظر برسد و c-word – cakey.

به نظر من دیور به این موضوع فکر کرده است تا ما مجبور نباشیم. لذت آرایش زم، است که بتو،م بدون فکر زیاد آن را اعمال کنیم. زیبایی و کمال بی دردسر در یک بطری.

مطالب مرتبط: بهترین فونداسیون برای پوست بالغ | راهنمای محصول و کاربرد

قیمت

سبد ،ید کنار لپ تاپ |  بهترین کانسی،سبد ،ید کنار لپ تاپ |  بهترین کانسی،

حالا بیایید بررسی کنیم که آیا این کانسی، دیور ارزش پول زیبای شما را دارد یا خیر.

بله، برند لو، با قیمتی لو، عرضه می شود. اما چیزی که من هم آن را لو، می‌دانم، یک محصول باکیفیت است که به ،وان کانسی، و زیرساز و همچنین ،یبی برای مراقبت از پوست عمل می‌کند!

بیایید آن را با یکی دیگر از موارد مورد علاقه زیبایی لو، – کانسی، ،ی نارس Radiant مقایسه کنیم.

  • کانسی، من، پوست Dior Forever – 36 دلار، 11 میلی لیتر
  • کانسی، ،ی Nars Radiant – 30 دلار، 6 میلی لیتر
بخوانید:  کانسیلرهایی که دوست دارم (و جایی که از آنها استفاده می کنم)

با دیور، شما به ازای هر میلی لیتر 3.3 دلار می پردازید، در حالی که با نارس در حال پرداخت 5 دلار به ازای هر میلی لیتر هستید. اینکه آیا کیفیت یک بر،ب قیمت بالاتر را توجیه می کند، کاملاً به بودجه و ترجیح شما بستگی دارد.

اما مرطوب کننده/کانسی،/فنداسیون هیب، که از دیور دریافت می کنم در واقع به من کمک می کند در آرایش و مراقبت بیشتر از پوست صرفه جویی کنم. ناگفته نماند زم، که با رد ، دو مرحله دیگر صرفه جویی می کنم. من فروخته شدم!

در نهایت قیمت نسبی است و بسیاری از ما هستند که به همان اندازه از قهرمانان داروخانه راضی هستیم. اما آنچه من ذکر کردم چند نکته است که باید در هنگام ،ید لوازم آرایش در نظر بگیرید.

تفاوت زیادی بین ،ید یک کانسی، 30 دلاری با ،ید چندین کانسی، 10 دلاری داروخانه تا زم، که کانسی، من، را پیدا کنید وجود دارد. بله، حتی مرور مارک‌های داروخانه‌ها هم می‌تواند هزینه بالایی داشته باشد.

تست پوشیدن

ساعت زنگ دار صورتی و سفید |  کانسی، برای پوست های چربساعت زنگ دار صورتی و سفید |  کانسی، برای پوست های چرب

من پوست حساس و مختلط دارم در روزهای خوب پوست، حتی ممکن است پوست من در رده نرمال قرار بگیرد. اما در روزهای بدتر، پوست من می تواند به راحتی تحریک شود.

این بررسی کانسی، دیور برای من روز خوبی برای پوست داشت.

کانسی، در طول روز به خوبی می پوشد بدون اینکه دچار خطوط ریز یا خشک شود. حتی رنگ من را روشن کرد و پوست من را کامل اما طبیعی کرد. بالا،ه کانسی،ی که طبق وعده عمل می کند!

با این حال، به خاطر داشته باشید که رنگ شما، صرف نظر از کیفیت خوب، فقط به خوبی بوم است.

،، که پوست مشکل دار دارند ممکن است لازم باشد اقدامات احتیاطی بیشتری را انجام دهند. اسید هیالورونیک در زمستان می تواند به پوسته پوسته شدن و خشک شدن آن کمک کند. یک پودر و اسپری خوب می تواند آرایش را حتی روی پوست های چرب نیز حفظ کند.

بخوانید:  Lancôme L'Absolu Rouge درام مات روز ولنتاین نسخه محدود - BeautyVelle

نقد و بررسی کانسی، دیور: آن را دوست داشته باشید یا آن را ، کنید؟

زن مستعد دراز کشیدن روی تشک |  آرایش بالازن مستعد دراز کشیدن روی تشک |  آرایش بالا

عاشقشم!

این می تواند یک مرطوب کننده-کانسی، عالی برای پوست های خشک و یک کانسی، عالی برای پوست های چرب باشد.

چیزی که بسیاری نمی دانند این است که انواع پوست های چرب نیز می توانند از مرطوب کننده ها بهره مند شوند. ممکن است به تعادل و تقویت پوست چرب کمک کند و در طول زمان به تنظیم چربی شما کمک کند.

گفته می شود، این یک کانسی، عالی برای پوست های ،یبی مانند من است. من کاملاً به مرطوب کننده خود وابسته هستم و پیدا ، محصولی که در عین حال درمان و عالی باشد بسیار عالی است.

اگر پول نقد یدکی دارید، این مبلغی برای شماست. قبل از اینکه تیوپ را تمام کنید و در هزینه‌های مرطوب‌کننده و ، پودر صرفه‌جویی کنید، ماه‌ها دوام می‌آورد.

تنها مشکلی که من با این کانسی، دیور دارم این است که هنوز یادداشتی در مورد اینکه طیف سایه باید چگونه باشد را دریافت نکرده است.

به طور کلی، من به این محصول 4.5 از 5 و امتیاز 100٪ افزودن به سبد ،ید می دهم!

فقط پاسخ های صادقانه آیا کانسی، درست پوست دیور فوراور را دوست داشتید یا چیز دیگری را برای شما مرور کنیم؟ آیا این می تواند مورد جدید جام مقدس شما باشد یا ما به انتخاب های خود در داروخانه OG پایبند هستیم؟ نظرات خود را در بخش نظرات زیر با ما به اشتراک بگذارید! ما از اینکه ازت خبر داشته باشیم خوشحال میشویم.

تا بعدی:

ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر، اینستاگرام و پینترست برای آ،ین ترندهای آرایش، مو و ناخن. فراموش نکنید که برای آموزش آرایش های جذاب در کانال یوتیوب ما مش، شوید.



منبع: https://makeuptutorials.com/dior-concealer-review/