سم زدایی بدن | راه های طبیعی برای پاکسازی و جوان سازی

انجام سم زدایی بدن این روزها کار بزرگی بوده است؟ همه ما در مورد پا،ازی یا سم زدایی شنیده ایم، اما چه زم، باید این فرآیند را شروع کنیم؟ آیا واقعا موثر است؟

در این مقاله درباره سم زدایی بدن و روش های طبیعی انجام آن بیشتر بد،د! با انجام سم زدایی بدن، شارژ، جوان سازی و تجدید می کنیم!

مطالب مرتبط: نکات مراقبت از پوست برای پوستی شاداب و درخشان

سم زدایی بدن | راه های طبیعی برای پا،ازی و جوان سازی

1. تلاش برای پا،ازی

گیاهی بادرنجبویه طبیعی تازه ملیسا |  سم زدایی کامل بدنگیاهی بادرنجبویه طبیعی تازه ملیسا |  سم زدایی کامل بدن

پا،ازی اساساً به بدن شما کمک می کند تا سموم را به طور طبیعی دفع کند. نوشیدن فقط معجون های مایع مانند آبلیمو، آب نمک و چای گیاهی راه حلی است!

آب میوه‌ها و سبزیجات تازه و اسموتی‌ها نیز کلید پا،ازی موفق بدن شما هستند. هنگامی که تمیز می‌کنید، غذاهای فرآوری‌شده‌ای که دارای آلاینده‌ها و آ،ژن‌های بالایی هستند را نیز حذف می‌کنید.

به طور خلاصه، پا،ازی باعث می شود اندام های شما از غذاهای ناسالم که برای سلامت کلی شما مفید نیستند، فاصله بگیرند.

2. آب سبز

اسموتی آب تازه ساخته شده از میوه های ارگ،ک |  نوشیدنی های سم زدایی بدناسموتی آب تازه ساخته شده از میوه های ارگ،ک |  نوشیدنی های سم زدایی بدن

آب سبز یکی از ساده ترین و محبوب ترین راه های سم زدایی بدن شماست. دستور العمل های آب سبز زیادی وجود دارد که می تو،د امتحان کنید و با استفاده از مواد تازه درست کنید.

این آب سبز به ،وان مثال لیمو، کلم پیچ، خیار، اسفناج بسیار قلیایی کننده و سیب سبز ،یب شده است. به طور طبیعی شیرین، طعم ملایم، غنی از ویتامین C، آهن و مواد معدنی ضروری است!

با نوشیدن آب سبز، بدن خود را پا،ازی می کنید و درعین حال به شما درخشندگی جو، می بخشید.

3. غذای خام

رول خام وگان سبزی جوانه زده |  بهترین سم زدایی بدنرول خام وگان سبزی جوانه زده |  بهترین سم زدایی بدن

غذاهای خام معمولا آب زیادی دارند که به دفع سموم بدن کمک می کند. ما همچنین تمایل به دریافت فیبر بیشتری از غذاهای خام داریم زیرا تازه و طبیعی هستند.

برخلاف غذاهای فرآوری شده که فیبر را از بین می برند، غذای خام منبع عالی فیبر رژیمی با فواید سلامتی مختلف است.

4. آبمیوه 1 روزه

زن جوان سبزیجات خام پرس سرد ارگ،ک |  نوشیدنی سم زدایی بدنزن جوان سبزیجات خام پرس سرد ارگ،ک |  نوشیدنی سم زدایی بدن

آبمیوه 1 روزه یک راه آسان برای افزایش مصرف مواد معدنی و ویتامین شما است. همچنین یک راه سریع برای تنظیم مجدد سیستم گوارش شما است.

بخوانید:  طرز تهیه سالاد راکت هربی | ایده های غذایی برای پوست سالم

در پا،ازی آبمیوه، فقط آب سبزیجات و میوه های فشرده سرد مصرف می کنید و از الکل، کافئین و غذاهای جامد اجتناب می کنید تا به بدن خود استراحت دهید.

در طول یک روز پا،ازی آبمیوه، نوشیدن چای گیاهی و مقدار زیادی آب نیز توصیه می‌شود تا بدن شما را هیدراته نگه دارد تا فرآیند سم‌زدایی را تقویت کند.

5. رژیم 3 روزه سم زدایی و پا،ازی اسموتی دکتر اوز

را

هدف این رژیم اسموتی حذف طعم های مصنوعی و مواد شیمیایی از بدن شماست. یک رژیم سم‌زدایی و پاک‌کننده اسموتی مورد تایید دکتر اوز که می‌تواند به کاهش وزن، درمان آکنه و موارد دیگر کمک کند.

با راهنماهای دستور غذا برای شما راحت تر می شود، بنابراین تنها کاری که باید انجام دهید این است که مواد را در مخلوط کن بریزید، به آن نبض بدهید و از صبحانه تا شام بنوشید. خوبی این رژیم این است که در عرض 3 روز به تنظیم مجدد بدن شما کمک می کند!

6. برنامه غذایی 5 روزه سم زدایی

فنجان کاهو در بشقاب سفید |  پا،ازی سم زدایی بدنفنجان کاهو در بشقاب سفید |  پا،ازی سم زدایی بدن

یک برنامه غذایی 5 روزه در واقع یک رژیم غذایی سخت نیست زیرا شما همچنان می تو،د از غذاهای سالم و مغذی که برای شما خوش طعم و جذاب است لذت ببرید. فقط از شما خواسته می شود که یک رژیم غذایی متعادل شامل غذاهای فیبردار و غنی از پروتئین بیشتر مصرف کنید.

این در مورد محرومیت نیست، بلکه بیشتر یک روش ساده و طبیعی برای خوردن یک رژیم غذایی متعادل و آگاهانه است.

مطالب مرتبط: 9 عادت کاهش وزن برای لاغرتر شدن شما در صبح

7. رژیم پا،ازی 10 روزه

سبد سبزیجات ارگ،ک در زمینه چوبی |  سم زدایی کل بدنسبد سبزیجات ارگ،ک در زمینه چوبی |  سم زدایی کل بدن

این تقریباً مانند برنامه غذایی 5 روزه سم زدایی است به جز برای بازه زم،. روند سم زدایی را تا ده روز افزایش می دهد.

مانند سایر رژیم‌های سم‌زدایی بدن، فقط مایعات، آب میوه‌های تازه و سبزیجات مجاز به مصرف هستند. اما، قبل از شیرجه زدن به این رژیم پا،ازی، مطمئن شوید که ذهن و بدن خود را آماده کنید.

انجام یک پا،ازی به مدت ده روز متوالی ممکن است احساس گرسنگی و حالت تهوع در شما ایجاد کند. اگرچه اینها واکنش‌های طبیعی بدن هستند، اما با این وجود، باید مراقب و ملایم باشید زیرا اگر درست انجام نشود، ممکن است آنطور که انتظار داشتید خوب ظاهر نشود.

بخوانید:  ایده های سبد عید پاک برای عاشقان آرایش

8. رژیم سم زدایی لیموناد

لیموناد ن،اع لیمو تازه توسط ریمر |  سم زدایی کامل بدنلیموناد ن،اع لیمو تازه توسط ریمر |  سم زدایی کامل بدن

رژیم سم زدایی لیموناد در واقع فقط در مورد لیموناد نیست، بلکه یک پا،ازی استادانه است که حداقل ده روز از آن فقط مایعات استفاده می شود.

آب، چای ملین گیاهی و لیموناد متشکل از آبلیمو، پودر کاین و شیرین کننده طبیعی بهترین دوستان جدید شما در این رژیم سم زدایی خاص هستند.

9. پا،ازی سریع کلیه

فرنی بلغور جو دوسر موز زغال اخته عسل زن |  نوشیدنی های سم زدایی بدنفرنی بلغور جو دوسر موز زغال اخته عسل زن |  نوشیدنی های سم زدایی بدن

روزه پا،ازی کلیه به این م،ی است که شما فقط باید غذاهای من، کلیه مانند انواع توت ها، مرکبات، سیب، لبنیات کم چرب، سبزیجات تازه، گوشت بدون چربی و غلات کامل مانند برنج قهوه ای، جو و بلغور جو دوسر مصرف کنید. .

10. حمام پاک کننده

زن جوان در حال لذت بردن از پا،ازی هاله روح، |  بهترین سم زدایی بدنزن جوان در حال لذت بردن از پا،ازی هاله روح، |  بهترین سم زدایی بدن

حمام پاک کننده، همچنین به ،وان حمام پا،ازی م،وی شناخته می شود، یک راه درم، برای سم زدایی بدن شما است. گفته می شود که موجودات منفی را از بدن شما دفع می کند و باعث آرامش و آرامش شما می شود.

اگر هفته سختی را پشت سر گذاشته اید و فقط می خواهید از همه چیزهایی که شما را ضعیف و استرس می کند، استراحت کنید، عالی است. به یاد داشته باشید که نه تنها بر روی کل بدن بلکه بر ذهن و کل وجود خود نیز تمرکز کنید.

روغن‌های ضروری و گیاهان ،یبات کلیدی برای تقویت اثر حمام پاک‌کننده هستند و آن را لحظه‌ای عالی برای آرامش و آرامش می‌کنند.

11. آب

زن جوان زیبا و سالم که لیوان در دست دارد |  نوشیدنی سم زدایی بدنزن جوان زیبا و سالم که لیوان در دست دارد |  نوشیدنی سم زدایی بدن

آب به تنهایی یک ابزار قدرتمند برای سم زدایی بدن ما است. یک راه سرگرم کننده برای نوشیدن آب برای سم زدایی، دم ، آن با میوه ها، سبزیجات تازه و گیاهان است.

این سم زدایی یا آب تزریق شده ممکن است به طور کامل از شر سموم بدن شما خلاص نشود، اما می تواند متابولیسم شما را بهبود بخشد و آسیب سلولی را مع، کند.

همانطور که به نوشیدن آب دم کرده این میوه و سبزیجات ادامه می دهید، مواد مغذی را نیز به طور طبیعی به بدن خود می رس،د.

بخوانید:  خرید پیراهن پشمی مردانه و پسرانه ساده، کلاهدار و چهارخانه

12. تنقیه سم زدایی

را

تنقیه سم‌زدایی یا پاک‌کننده در اصل برای بیمار، است که از یبوست رنج می‌برند. این کار با قرار دادن ابزارهای ضدعفونی شده از طریق رکتوم انجام می شود تا ملین بتواند وارد بدن شما شده و از داخل آن را پا،ازی کند.

تنقیه سم زدایی با هدف دفع سموم از روده بزرگ و دستگاه گوارش شما انجام می شود. و اگر نمی دانستید، کولون تمیز برای هضم بهتر، کاهش وزن و تفکر واضح تر ضروری است.

13. زنجبیل

بخش تازه آب زنجبیل تمرکز انتخابی |  پا،ازی سم زدایی بدنبخش تازه آب زنجبیل تمرکز انتخابی |  پا،ازی سم زدایی بدن

آب زنجبیل با آب لیمو یا لیموترش یک نوشیدنی عالی است که به دلیل خواص سم زدایی آن شناخته شده است. زنجبیل سرشار از آنتی ا،یدان است. می تواند با بیماری، التهاب و اجزای سرطان زا مبارزه کند.

این سم زدایی ممکن است بدن شما را به طور کامل پاک نکند، اما مصرف مقدار کمی آن در روز می تواند سلامت کلی شما را تقویت کرده و از آن حمایت کند.

این ویدیوی رادی دیولوکیا را برای نکات مفیدتر در مورد نحوه سم زدایی طبیعی بدن خود تماشا کنید:
را

در حین انجام سم زدایی بدن به خاطر داشته باشید که مراقبت از خود همچنان مهم ترین ،صر برای سم زدایی موفق بدن و در نهایت بهبود سلامت کلی شما است.

هدف این است که بیشتر با بدن خود هماهنگ باشید و بفهمید که چگونه به غذایی که می خورید و رژیم غذایی خاصی که برای تمرین انتخاب کرده اید واکنش نشان می دهد. وضعیت فعلی بدن خود را بشناسید و آنچه را که واقعاً به آن نیاز دارد ارائه دهید!

آیا نکات بیشتری در مورد نحوه انجام سم زدایی بدن دارید؟ در بخش نظرات زیر به ما اطلاع دهید!

تا بعدی:

ما را در فیسبوک دنبال کنید، توییتر، اینستاگرام و پینترست برای آ،ین ترندهای آرایش، مو و ناخن. فراموش نکنید که برای آموزش آرایش های جذاب در کانال یوتیوب ما مش، شوید.

یادداشت سردبیر: این پست در ابتدا در 16 اکتبر 2019 منتشر شد و از نظر کیفیت و ارتباط به روز شده است.



منبع: https://makeuptutorials.com/14-ways-to-do-a-،y-detox/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با