بالم لب جدید | بلاگر زیبایی بریتانیایی

(بدون پرداخت/،ید/شرکت وابسته) چند هفته پیش هجوم آوردم و پنج مومیایی لب جدید – Tower 28, Rabanne, Kosas, Nars و جایگزینی برای محبوبم Charlotte Tilbury Crystal Happikiss مصرف کردم. من دو تا برای شما در این پست دارم و بقیه را هفته آینده به شما نشان خواهم داد.

بالم لب جدید

در بالا Rabanne Love Balm in Love Language و Tower 28 Juice Balm in Squeeze هستند.

بالم لب جدید

Rabanne آمد که خواننده توصیه کرد، بنابراین مجبور شدم آن را امتحان کنم و از بافت ناامید نشدم، اگرچه انتخاب رنگ بسیار سخت بود زیرا همه آنها بسیار پاستلی هستند. زبان عشق یک بار به دلایلی باعث شد به کلودیا وینکلمن فکر کنم. این رنگ صورتی شیری است اما به درستی ملایم است – واقعاً یک قوام زیبا که احساس راحتی و محافظت می کند. این درخشش بالایی ندارد – می‌توانم بگویم واقعاً یک روکش ساتن است – و بی شباهت به Charlotte Tilbury Crystal Happikiss نیست. در اینجا 29 پوند (قیمت) با انتخاب پنج رنگ است. من نمی توانم هیچ عطری را روی این یکی تشخیص دهم به جز مومی مبهم.

بالم لب جدید

بدیهی است که من کاملاً از Juicebalm in Squeeze در Tower 28 هیجان زده هستم – بسیار نزدیک به رنه پینک است – تنها شکایت من این است که رنگدانه کمی وجود دارد. من خیلی بدجنس هستم! درخشش بسیار بالاتری دارد و باز هم لباسی بسیار راحت دارد. این یک مک،سم چرخشی است و عطر کمی شیرین دارد.

برج 28 نمونه

18 پوند است که بسیار معقول به نظر می رسد و من آن را از اینجا دریافت کردم. من همیشه به دلیل نام عجیب و غریب تصور می‌کردم که برج ۲۸ کره‌ای است، اما در واقع مستقیماً از کالیفرنیا است و نام آن از یک برج ساحلی نجات غریق گرفته شده است. در اینجا همه آنها هر دو نمونه برداری شده اند – نمونه پایینی رنه پینک است و می تو،د ببینید که فاصله زیادی با Squeeze ندارد.

بخوانید:  اگزوزوم ها در مراقبت از پوست چیست؟ روند درمانی توضیح داده شد

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/new-lip-balms/