شرکت آسانسور امیدیار طراح و مجری آسانسور و پله برقی

شرکت آسانسور امیدیار طراح و مجری آسانسور و پله برقی

زمانی که پله برقی و یا رمپ در یک محلی نصب و راه اندازی می گردد مانند آسانسور و بسیاری از تجهیزات صنعتی دیگر، باید در بازه های زمانی مشخص، مورد بازدید و بررسی قرار بگیرند. این امر باید توسط افراد متخصص و کارشناس در این حوزه صورت پذیرد تا در صورت وجود مشکل، سریعا شناسایی شده و برطرف گردد تا امنیت جانی افرادی که از پله برقی و یا رمپ استفاده می کنند به خطر نیافتد. اکثر موتورهای پله برقی گیربکس دار هستند، وظیفه موتور پله برقی تبدیل نیروی الکتریکی به نیروی مکانیکی برای حرکت پله برقی می باشد. اتخاب موتور برای هر پروژه ای ممکن است متفاوت باشد و بر اساس طول، عرض و اندازه پله برقی موتورهایی با ظرفیت 5.5 کیلووات تا 11 کیلووات استفاده می گردد. گیربگس یک جعبه ای است که از چندین چرخ دنده تشکیل می شود، در موتورهای پله برقی با استفاده از گیربکس گشتاور موتور را افزایش داده و نیروی مورد نیاز برای حرکت پله برقی به دست می آید.

  • دو انتهای خرپا به پلتفرم های پائین و بالا متصل شده و این پلتفرمها با بستهای فولادی و یا استفاده از بتن ریزی به طبقات متصل می شوند.
  • این دستگاه نوعی چرخه تکرارشونده از پله‌های در گردش است، که در آن شاهد قرار گیری پله‌های بازگشتی در زیر پله‌های بالایی هستید.
  • مشخصات شرکت FUJI Global Ltd شامل آسانسور مسافربری سریع ، آسانسور مسکونی ، آسانسور بیمارستانی ، پله برقی عمومی ، آسانسور مشاهده ، آسانسور ویلا ، پله برقی ، پیاده روی متحرک ، دستگاه آسانسور باری بدون اتاق ، آسانسور هیدرولیکی است.
  • تمامی خدمات و محصولات این سایت، حسب مورد دارای مجوز‌‌‌‌های لازم از مراجع مربوطه می‌باشند و فعالیت‌‌‌‌های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.
  • قطعات پنوماتیک موجود در شرکت لاران صنعت عمدتاً از شرکت مایندمن که در کشور تایوان مستقر بوده و تجهیزات و قطعات برندهای ژاپنی نیسکن و پیسکن را تولید می نماید، تأمین می شوند.
  • این ابداعات همگام با گسترش صنعت و تغییر ذائقه بازار صورت گرفته و ادامه خواهد یافت.
بخوانید:  همه حقایق و روش های کاشت ناخن! مزایا، معایب و فواید کاشت ناخن

موتور آسانسور نقش به سزایی در عملکرد مناسب و همچنین کیفیت حرکتی مطلوب یک پکیج کامل آسانسور را دارد. پیاده روهای شیبدار و رمپ ها در عرض های ۱۰۰۰ میلیمتر، ۱۲۰۰ میلیمتر و ۱۴۰۰ میلیمتر ساخته می شوند. روی پیاده روهای شیبدار با عرض ۱۰۰۰ میلیمتر دو نفر می توانند به راحتی بایستند. معمولا در فرودگاه ها، مراکز تجاری و پایانه های مسافربری از پیاده روهایی با عرض ۱۴۰۰ میلیمتر استفاده می شود تا فضای لازم برای جا به جایی کاربران و بارها فراهم باشد. زاویه نصب در این پله های برقی ۳۵ درجه بوده و استفاده از ان برای کاربران بسیار راحت است.

آشنایی با قطعات پله برقی

در کنار راه پله های ثابت و قدیمی ساختمان ها نیز نرده در کنار پله نصب می گردید. رفته رفته با گذشت زمان و به وجود آمدن پله برقی این نرده ها برای حفاظت و ایمنی افراد در کنار پله برقی ها نصب می گردد. در سیستم پیاده روی متحرک یا رمپ به جای استفاده از استپ از پالت بهره می گیرند و همان نقشی را که پلکان در مجموعه پله برقی ایفا می کند را پالت در سیستم رمپ دارد و افراد در هنگام جابجایی بر روی آن می ایستند. سرعت پله برقی ها از 0.5 شروع و در نهایت تا 0.75 متر بر ثانیه می رسد. زمانی که بخواهیم ارتفاع یک پله برقی را برای طراحی بدست آوریم باید اندازه فاصله دو طبقه از هم را داشته باشیم تا بر اساس آن ارتفاع پله برقی برای ساخت، تعیین شود. با ترکیب درستی از تکنولوژی کنترل پیشرفته و سیستم های هیدرولیکی GMV ایتالیا، آسانسورهای هیدرولیک مدل GRH راحتی و اطمینان را برای شما فراهم می کند.

بخوانید:  آرایشی که اخیراً دوست داشتم (به علاوه یک نکته برای ریمل نامرتب!)

با مراجعه به بخش دریافت خدمات مشاوره فنی و تماس با کارشناسان فروش وب‌سایت لاران صنعت، می توانید اطلاعات لازم را راجع به مشخصات فنی این تجهیزات و کاربرد آنها کسب نمایید و خریدی آگاهانه و مطلوب را انجام دهید. آسانسورها از جمله تجهیزاتی هستند که در ساختمان های چند طبقه مورد استفاده قرار می گیرند. این تجهیزات به دلیل استفاده روزمره و دفعات استفاده مکرر و ارتباط مستقیمی که با جان و مال افراد دارند، می بایست از ایمنی و کارایی بسیار مطلوبی برخوردار باشند. شرکت لاران صنعت در زمینه تأمین قطعات آسانسورهای هیدرولیک، با برترین شرکت های تولیدکننده این محصولات ارتباط برقرار می کند تا باکیفیت ترین و در عین حال مقرون به صرفه ترین تجهیزات را برای استفاده در کاربردهای مختلف فراهم نماید. از طرف دیگر برای حفظ امنیت جانی افراد باید از قطعات و تجهیزات مکانیکی و الکتریکی مرغوبی در پله برقی استفاده کرد.

همانگونه که در دستورالعمل ذکر گردیده ” آسانسورها و پله برقی ها باید بصورت ادواری و در دوره های زمانی که بیش از یکسال نباشد مورد بازرسی قرار گیرند “. فرم بازرسی و سرویس ادواری باید در نزدیک پله برقی نصب شده یا در مقر ساختمان در دسترس باشد. همچنین بیشینه ظرفیت تحمل بار پله برقی باید در محل پله نصب و رعایت گردد. سایر استانداردهای ایمنی در هندبوک انجمن مهندسین مکانیک امریکا قابل دسترسی است. اولین مرحله ساخت پله برقی، تکمیل طراحی مطابق آنچه در قسمت قبلی عنوان شد می باشد.

نظر دهید

مواردی که ذکر شد تنها بخش بسیار کوچکی از پروژه های انجام شده توسط شرکت صنایع مهندسی هیدروفرکو است. علاوه بر آن شرکت هیدروفرکو در بسیاری از پروژه های تجاری و صنعتی همکاری داشته و انجام محاسبات سیستم های هیدرولیکی را برعهده گرفته است. پله برقی های فوق سخت کار تولید شرکت آسانسور و پله برقی بهران آسانبر در مکان هایی معدودی که نیاز به جا به جایی مداوم و سنگین دارند مانند معابر عمومی پرتردد، ایستگاه مرکزی مترو، ایستگاه قطار، ، فروشگاه های زنجیره ای و فروشگاه های مرکزی نصب و استفاده می شوند . از آنجایی که سیستم های هیدرولیک و پنوماتیک جزو سیستم های بسیار مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف هستند، لذا بهره گیری از تجهیزات باکیفیت و معتبر که بازدهی و ایمنی را توأمان تأمین نمایند، از ضروریات کار صنایع می باشد.

بخوانید:  5 معامله زیبایی که باید امتحان کنید!

ایراد دیگر این سیستم متغیر بودن سطح کابین با طبقات با بار‌‌‌‌های متفاوت است چون بدلیل عدم اطلاع موتور از وزن کابین (پر یا خالی بودن آن) همیشه نیروی یکسانی به موتور وارد می‌شود. ایراد دیگر این سیستم آسیب هایی است که در دراز مدت به موتور بدلیل اتصال ناگهانی ولتاژ وارد و باعث کاهش عمر مفید آن می‌شود. ضمناً این شوک در هنگام استارت آسانسور باعث نوسان ناگهانی ولتاژ می‌شود که نه تنها برای آسانسور بلکه برای سایر وسایل برقی مضر است. هر چند از این آسانسورها دیگر نصب نمی‌شود اما تعداد قابل توجهی از این آسانسور‌‌‌‌های قدیمی در مرجع حال کارکردن هستند.