هتل مارلیک تهران ، تجربه اقامتی بی نظیر در هتل 3 ستاره مجله گردشگری های هتل روزرو هتل داخلی و خارجی | ariabooking

رستوران هتل مارلیک در فضایی دلپذیر با عرضه انواع غذاهای ایرانی و فرنگی در خدمت مسافران است. لابی لانج با فضایی دلنشین و کافی شاپ از دیگر بخش های هتل مارلیک است. هتل مارلیک دارای تالار برگزاری سمینار و ضیافت های عروسی و مناسبت ها به ظرفیت حداقل 400 نفر، دارای فضایی مناسب جهت برگزاری نمایشگاه جانبی همایشها می باشد. همچنین مجموعه ورزشی هتل مارلیک شامل استخر ، سونا ، جکوزی و سالن بدنسازی برای استفاده مهیاست. خدمات روم سرویس و اینترنت پرسرعت (wireless) امکان ارائه خدمات تاکسی سرویس و خدمات  مسافرتی و گردشگر از دیگر خدمات هتل است. هتل مارلیک دارای پارکینگ اختصاصی 50 خودرو بوده و دسترسی آسان به مراکز تجاری و خرید و دسترسی تردد آسان به سامانه BRT و مترو از ویژگیهای این هتل است.

  • در سال ۱۳۹۲ عملیاتی برای مرمت و نوسازی هتل مارلیک تهران انجام گرفت تا این هتل سه ستاره، با کیفیت بالاتری میزبان مهمانان باشد.
  • هتل مارلیک از گزینه‌های مناسب اقامتی برای کسانی است که می‌خواهند به نقاط مختلف تهران دسترسی داشته باشند.
  • این هتل از سال 1342 در حال میزبانی از توریستان داخلی و خارجی می باشد.
  • پذیرش مهمانان خارجی تنها در صورت داشتن مهر ویزا و مهر ورود به ایران با تاریخ اعتبار و انقضاء امکان‌پذیر است.

اپلیکیشن اسنپ تریپ را دانلود کنید و با موبایل رزروتان را آسان‌تر انجام دهید. متاسفانه این اقامتگاه در لیست هتل‌های مورد تأيید شرکت شما نیست. هتل‌های مورد تأيید شرکت شما در زمان جست‌و‌‌‌‌‌‌‌‌جو با برچسب “تأيید شده” قابل شناسایی هستند. سیما صالحی عزیز لطفا در صورت مشاهده موارد غیر بهداشتی در طول اقامت خود تیم پشتیبانی رهی نو را مطلع سازید تا در اسرع وقت مرتفع گردد. جوان عزیز در صورتی که در نظافت اتاق تحویل گرفته مشکلی وجود دارد با واحد خانه داری تماس حاصل فرمایید تا نظافت مجدد انجام گردد.

بخوانید:  آموزش کلاه جادوگر مخفی | کیکو لین

در سایت اسنپ‌تریپ می‌توانید هتل مارلیک را با هتل‌های 3 ستاره تهران مقایسه و بهترین گزینه را برای اقامت در زمان سفر انتخاب کنید. اسنپ‌تریپ در بسیاری از روزهای سال برای رزرو اتاق در این هتل تخفیف دارد و از پشتیبانی به صورت 24 ساعته در تمامی روزهای هفته می‌توانید استفاده کنید. رستوران هتل مارلیک تهران به همراه یک تالار پذیرایی در طبقه اول هتل قرار دارند. مهمانان مقیم می‌توانید صبحانه (بوفه رایگان) را در رستوران هتل میل کنند. همچنین رستوران هتل برای وعده‌های ناهار و شام فعال است و انواع غذاهای ایرانی را سرو می‌کند.

آدرس هتل مارلیک تهران

هتل مارلیک تهران ، تجربه اقامتی بی نظیر در هتل 3 ستاره مجله گردشگری های هتل روزرو هتل داخلی و خارجی | ariabooking لطفا آدرس ایمیل یا شماره موبایلی را که برای ثبت نام استفاده کرده‌اید وارد کنید. ما یک کد تأیید به این آدرس ایمیل یا شماره همراه ارسال می‌کنیم. شرکت سامانه سفیران مهر همگردی با سایت همگردی؛ به عنوان اولین سایت گردشگری ایران با قابلیت های مشارکت کاربران خود، دارای اطلاعات جامع و کاملی در خصوص ایرانگردی و جهانگردی است. همگردی شامل اطلاعات جامعی در خصوص جاذبه های گردشگری ایران و جهان، راهنمای حرفه ای ایرانگردی و جهانگردی و اخبار و مقالات کاربردی حوزه گردشگری است. همگردی به شما این امکان را می دهد تا اوقات فراغت خود را برای یک برنامه گردشگری درون شهری یا برون شهری به خوبی برنامه ریزی کنید و یک راهنمای سفر شماره تماس هتل چمران شیراز کاربردی داشته باشید. در صورت اقامت شبانه میهمان در اتاق هتل، هزینه مازاد به دو صورت سرویس اضافه یا اتاق با تخت بیشتر از مسافران دریافت خواهد شد.

بخوانید:  قیمت رنگ روغنی، اکریلیک، پلاستیک ساختمان و دیوار 11 تیر | alborzpainting

فاصله هتل تا مکان های مهم

همچنین فاصله هتل مارلیک تهران تا دروازه دولت، میدان فردوسی و خیابان ایرانشهر بسیار کوتاه است به طوری که می‌توانید با پیاده‌روی پنج دقیقه‌ای به هر یک از آنها دسترسی پیدا کنید. تعداد زیادی از سفارت‌خانه‌ها، اداره‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز خرید، در نزدیکی مکان‌های مذکور قرار دارند. بنابراین هتل مارلیک تهران، برای اقامت شما در سفرهای کاری یا تفریحی پیشنهاد می‌شود؛ چرا که دسترسی به مقصدهای مورد نظر شما را آسان‌تر می‌کند. با رزرو هتل مارلیک تهران که از هتل های چهار ستاره در این شهر می باشد، می توان از گارانتی بهترین نرخ سایت ایران هتل آنلاین بهره مند شد.

هتل اطلس تهران