قیمت رنگ روغنی، اکریلیک، پلاستیک ساختمان و دیوار 11 تیر | alborzpainting

اگر در این مرحله قسمتی از رنگ اصلی بلند شود، می توان آن را پر کرده و مجددا رنگ کرد. در این مرحله می توان مقداری الکل را روی یک پارچه نرم ریخته و با فشار کم انگشت لکه های رنگ را پاک کرد. برای حل این مشکل می توان رنگ را به کمک حلال های مناسب (مانند آب) کمی رقیق کرد و یا قلم مو و غلطک را بدون وقفه روی سطح مورد نظرکشید. در واقع توصیه می شود که رنگ پلاستیک را در یک مرحله پیاده کرده و استفاده از لایه های دوم و سوم رنگ را به حداقل رساند. اگر قصد دارید یکی از انواع رنگ پلاستیک ساختمان را برای نقاشی خانه خود انتخاب کنید ولی از مطمئن نیستید که آیا این رنگ انتظارات شما را برآورده می‌کند یا نه، با ما همراه باشید. در این مقاله در مورد ویژگی‌ها، مزایا و معایب و نحوه نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک صحبت می‌کنیم تا هیچ نگرانی بابت زیبایی خانه خود نداشته باشید.

جاهایی که لازم است را می‌تراشیم، سپس سرتاسر سطح کار را روغن زیرکار می‌زنیم. همانند مرحله قبل هم می‌توانیم سطح کار را بتونه کاری کنیم و هم بدون بتونه به مرحله بعد برویم. کیفیت رنگ پلاستیک ساختمانی  در طول سال ها به طور قابل توجهی بهبود یافته است و اکنون یک پوشش داخلی و خارجی بسیار نقاشی ساختمان در کرج بادوام است.

اگر برای بازسازی و رنگ آمیزی ساختمان وقت کمی دارید، نقاشی ساختمان را با رنگ پلاستیک انجام دهید؛ چرا که پس از خشک شدن هیچ بویی برجا نمی‌گذارد. یکی از انواع روش‌های رنگ آمیزی خانه، نقاشی ساختمان با رنگ پلاستیک است. یکی از دلایلی که کاربرد این نوع رنگ را برای

بخوانید:  عروسی خرد فیلادلفیا - آرایش و موی فرشته بلا

 رنگکاری رونق بخشیده، راحتی انجام فرایند رنگ آمیزی است. در مرحله بعد باید در نظر داشت که همیشه هنگام پیاده کردن رنگ پلاستیک روی رنگ روغنی باید از رنگ آستر مناسب استفاده کرد. در حقیقت برای پوشش تمام نواقص و لکه های رنگ روغنی، جلوگیری از لایه لایه شدن رنگ پلاستیک و رسیدن به یک پوشش یکنواخت از آن، توصیه می شود که از یک یا دو لایه رنگ آستر استفاده شود. در مورد رقیق کردن رنگ باید بهتون بگم که میتونین از مادر رنگ پلاستیک هم برای رنگ آمیزی استفاده کنین.

رنگ اکریلیک زرد صدفی رالکو 150 میل

همچنین لازم به ذکر است بعد از ترکیب کردن آب و رنگ پلاستیکی حتماً چند ساعت صبر کنید تا رنگ به غلظت مناسب برسد و به هیچ عنوان بلافاصله نقاشی نکنید. همانگونه که در طول متن بیان شد، آماده سازی رنگ پلاستیک بسیار ساده است و کافی است تنها به نسبت موادی که با هم ترکیب می‌کنید دقت کنید. همانطورکه گفتیم در دسته‌بندی رنگ‌های پلاستیک، قیمت رنگ تمام‌پلاستیک بیشتر از رنگ نیمه‌پلاستیک قیمت‌گذاری ‌می‌شود.

منظور از رنگ تمام پلاستیک چیست؟

در مورد نکته دوم باید بگیم که رنگ ها درجه بندی داشته و کیفیت اون بر اساس درجه بندیست. حتماً لازمه که شما رنگ درجه 1 خریداری کنید چون با کاهش کیفیت، احتمال خرابی رنگ افزایش پیدا میکنه. رنگ های پلاستیک نسبت به رنگ های روغنی و سایر رنگ های باکیفیت تر، ماندگاری پایین تری دارن. رنگ پلاستیک یک رنگ بر پایه آب هست و برای حل کردن اون نیاز به حلال های نفتی وجود نداره. رنگ های پلاستیکی، اجرای بسیار راحت و کم دردسری دارن و هزینه ی اجرای اون ها هم پایینه. بنابراین اگر میخواهید منزل خودتون رو با فاصله های زمانی کوتاه مدت رنگ آمیزی کنین، میتونین از این رنگ استفاده کنین.

  • شما در این مطلب با آموزش نقاشی با رنگ پلاستیک آشنا شده‌اید، سایر آموزش‌های مرتبط را می‌توانید بشرح زیر دنبال کنید.
  • همچنین درجه کیفی رنگ نیز بر قیمت رنگ تاثیرگذار بوده و طبیعتا رنگ‌های پلاستیک درجه یک، قیمت بیشتری هم دارند.
  • رنگ های روغنی عمری بسیار طولانی دارند و در شرایط سخت دوام می آورند و در اثر عوامل محیطی به راحتی تحت تأثیر قرار نمی گیرند.
  • در بین انواع مدلهای رنگ ساختمان ، رنگ پلاستیک به دلیل مقرون به صرفه بودن و اجرای راحت ، بیشتر مورد توجه و استقبال قرار گرفته است.
  • در گام بعد باید یک فنجان آب گرم را با 2-3 قطره صابون به خوبی مخلوط کرد.
  • این رنگ ها محلول در آب هستند، اما در هنگام خشک شدن،تقریبا ضد آب می شوند.
بخوانید:  Photo Month 2022 Contest Terms and Conditions

قیمت رنگ روغنی، اکریلیک، پلاستیک ساختمان و دیوار 11 تیر | alborzpainting