آموزش کلاه جادوگر مخفی | کیکو لین

نمی‌دانستم کلاه جادوگر مخفی من به همین شکل ویروسی شود، اما مطمئناً من را خوشحال می‌کند که بسیاری از مردم می‌خواهند کلاه خود را بسازند! انجام این کار بسیار آسان است و شما می تو،د تقریباً هر سطل نرم یا الگوی کلاه لبه پهن را به یک کلاه جادوگر مخفی و برگشت پذیر تبدیل کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است:

آموزش دوخت کلاه جادوگر مخفی برگشت پذیر
همه اینها به این دلیل شروع شد که خواهرزاده و برادرزاده من می خواستند کلاه بسازند. من این دانلود الگوی کلاه سطلی برگشت پذیر را ،یدم و چند کلاه معمولی در ال،ای مختلف درست کردم. اما بعد فکر کردم، اگر آستر داخلی را با یک شکل م،وطی جایگزین کنم تا آن را به یک کلاه جادوگر شگفت انگیز تبدیل کنم، چه؟ پس این دقیقاً همان کاری است که من انجام دادم. ویدیوی زیر را تماشا کنید تا ببینید چگونه یک کلاه سطلی معمولی را به یک کلاه جادوگر مخفی و برگشت پذیر تبدیل کردم:

چگونه یک کلاه جادوگر مخفی بسازیم

این پست را در اینستاگرام مشاهده کنید

پست به اشتراک گذاشته شده توسط Keiko Lynn (@keikolynn)

در اینجا می تو،د الگوی کلاه سطلی برگشت پذیر را که من اصلاح کردم و این همان پارچه ای است که استفاده کردم ،یداری کنید. من پارچه جناغی یا جین نخی را توصیه می کنم. توجه: این یک الگوی فیزیکی نیست – باید آن را دانلود و چاپ کنید. همچنین می تو،د از هر الگوی کلاه سطلی استفاده کنید و فقط آستر داخلی را با شکل م،وطی برای کلاه جادوگر جایگزین کنید.

در اینجا به نظر می رسد که در سمت معمولی به نظر می رسد:

و در اینجا با م،وط جادوگر مخفی به نظر می رسد:

آموزش دوخت کلاه جادوگر مخفی برگشت پذیر

،ید این پست




منبع: https://keikolynn.com/2023/09/secret-witch-hat-tutorial/

بخوانید:  قیمت سقف کاذب بهار +روش محاسبه قیمت سلام ساختمان