چگونه صورت خود را کانتور کنید: قرار دادن برنزه برای ظاهری حجاری شده

قرار دادن برنز برای کانتورینگ

وقتی برای اولین بار از من خواسته شد که یک پست وبلاگی در مورد مجسمه سازی با برنز مات PureBronze بنویسم، کمی نگران بودم. من هرگز به کانتورینگ به ،وان یک مهارت کاملاً تسلط نداشتم، سال‌ها تلاش کردم تا صورت گرد و رنگ پریده‌ام را با برنزه‌هایی که همیشه بیش از حد نارنجی برای رنگ پوستم شکل می‌دادند، شکل دهم.

خوشبختانه، فردی را می‌شناختم که باید برای راهنمایی متخصص به او مراجعه کنم: شاون، مدیر هنر و آموزش ما، که با مهرب، به من پیشنهاد داد تا یک آموزش در مورد چگونگی ایجاد یک ظاهر مجسمه‌سازی شده طبیعی به من بدهد.

درس

نحوه کانتور ، با هایلایتر

هنگام مجسمه‌سازی صورت، شاون توصیه می‌کند ابتدا برجسته‌سازی و سپس کانتورینگ را انجام دهید، زیرا این کار تشخیص اینکه کجا نیاز به تعریف دارید را آسان‌تر می‌کند. برای هایلایت، سایه ای را انتخاب کنید که چند درجه روشن تر از رنگ پوست باشد یا از محصولی استفاده کنید که درخشندگی داشته باشد تا جلوه لیفت مشابهی ایجاد کنید.

هنگامی که هایلایتر ،یب شد، کانتور را با یک برس کانتور روی ،مت هایی از صورت که می خواهید به عقب برگرد،د، ،ید. نواحی متداول قرار دادن برنز کننده عبارتند از: در امتداد خط مو، در گودال گونه ها، در امتداد بینی و در امتداد خط فک. نکته حرفه ای: هنگام مجسمه سازی خط فک، به یاد داشته باشید که از پشت گوش شروع کنید تا خط مشخصی از جایی که کانتور شروع می شود وجود نداشته باشد.

سپس، هنگامی که به سطح مطلوبی از مجسمه‌سازی رسیدید، کلید طبیعی جلوه دادن همه چیز این است که همه چیز را با هم ،یب کنید. به طور کامل. نواحی نزدیک به خط مو را تیره تر نگه دارید و با حرکت به سمت وسط صورت، به تدریج رنگ را با برس کانتور خود بیشتر ،یب کنید.

بخوانید:  سایه چشم رنگارنگ به دنبال بهار است

آرایش

چگونه با آرایش صورت خود را کانتور کنیم

برای اینکه صورتم را برای آرایش آماده کنم، پوستم را با پرایمر روشن کننده صورت Smooth Affair پر می کنم. در مرحله بعد، ، BB Glow Time Pro™ را در آن نقطه می زنم GT1 روی گونه ها، پیش،، چانه و بینی من و به سرعت آن را با برس ،یبی/کانتورینگ ،یب کنید. (به نظر من مقدار کمی از این محصول بسیار طول، می شود و به سرعت خشک می شود، بنابراین شروع به ،یب ، در اسرع وقت ضروری است.)

وقتی صحبت از هایلایتر به میان می‌آید، من دوست دارم که نور را در مقابل مات قرار دهم، بنابراین مقداری کانسی، زیر چشم Active Light به آن اضافه می‌کنم. 1 به نقاط بلند صورتم، آن را با برس ،یبی/کانتورینگ ،یب می کنم. برای درخشش بیشتر، آن را با برجسته‌کننده Glow Time® Stick in تکمیل می‌کنم انقلاب.

من برنز مات PureBronze را جارو می کنم سبک(توصیه شاون چون یک برنز کننده با رنگ بیش از حد گرم نیست)، زیر استخوان گونه‌ام در اطراف پیش، و زیر خط فکم، با برس ،یبی/کانتورینگ ،یب می‌شود.

از آنجایی که صورت من گردتر است، از افزودن رژگونه به سیب های گونه ام صرف نظر می کنم و به جای آن از Glow Time® Blush Stick استفاده می کنم. ملایم از شقیقه ام، در امتداد بالای استخوان گونه تا مرکز گونه ام.

من PureBrow® Precision Pencil را اضافه می کنم قهوه ای تیره برای تعریف، سایه براق رزگلد را از سایه چشم Ravi،ng PurePressed® روی پلک هایم بکشید و مژه هایم را با ریمل ضخیم کننده و بلند کننده طول، ترین مژه بلندتر کنید. یخ سیاه.

من ظاهر را با کشیدن رژ لب ، مرطوب کننده جدید ColorLuxe خود به پایان می برم سوربت برای یک اشاره ظریف از مرجان

بخوانید:  راهنمای هدیه: ابزارهای زیبایی برای تقویت روال شما

وقتی در آینه نگاه می‌کنم، از اینکه می‌بینم صورتم به‌طور طبیعی حجاری‌شده و بلند شده به نظر می‌رسد، شگفت‌زده می‌شوم. من هم به نظر نارنجی نیستم. (فریاد بزرگ به شاون و راهنمای کانتور مجسمه سازی 101 او.)

کانتور صورت

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/،w-to-contour-your-face-bronzer-placement-for-a-sculpted-look