راهنمای هدیه: ابزارهای زیبایی برای تقویت روال شما

<،on cl،="simplesocial-fb-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Facebook Share" data-href="https://www.facebook.com/sharer/sharer.php?u=https://slashedbeauty.com/،liday-gift-guide-10-more-beauty-gadgets-to-power-your-routine/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">فیس بوک
<،on cl،="simplesocial-twt-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Twitter Share" data-href="https://twitter.com/share?text=Holiday+Gift+Guide%3A+10+Beauty+Gadgets+to+Power+Your+Routine&url=https://slashedbeauty.com/،liday-gift-guide-10-more-beauty-gadgets-to-power-your-routine/" onclick="javascript:window.open(this.dataset.href, '', 'menubar=no,toolbar=no,resizable=yes,scrollbars=yes,height=600,width=600');return false;">توییتر
<،on cl،="simplesocial-pinterest-share" rel="nofollow" target="_blank" aria-label="Pinterest Share" onclick="var e=do،ent.createElement('script');e.setAttribute('type','text/javascript');e.setAttribute('ch،t','UTF-8');e.setAttribute('src','//،ets.pinterest.com/js/pinmarklet.js?r=" false="">پینترست
<،on onclick="javascript:window.location.href = this.dataset.href;return false;" cl،="simplesocial-email-share" aria-label="Share through Email" rel="nofollow" target="_blank" data-href="mailto:?subject=Holiday Gift Guide%3A 10 Beauty Gadgets to Power Your Routine&،y=https://slashedbeauty.com/،liday-gift-guide-10-more-beauty-gadgets-to-power-your-routine/">پست الکترونیک

وقتی صحبت از هدایایی برای دوستداران زیبایی به میان می آید، نمی تو،د با ابزارهای زیبایی، ابزار مو و دستگاه های مراقبت از پوست اشتباه کنید. آن‌ها هدایایی هستند که به دادن ادامه می‌دهند و می‌توانند به ارتقای یک روال زیبایی برای سال‌ها کمک کنند- دهه ها زوج.

در زیر برخی از ابزارهای زیبایی مورد علاقه شخصی خود را که در زندگی روزمره خود از آنها استفاده می کنم و همچنین تعدادی از آنها را که به آنها توجه کرده ام، انتخاب کرده ام. آنها کاملاً ارزش ول،جی را دارند، اما من دستگاه هایی را برای همه بودجه ها گنجانده ام.

برای ،ب اطلاعات بیشتر در مورد هر ابزار زیبایی به خواندن ادامه دهید و برای یافتن آنلاین روی ع، آن کلیک کنید.


کلاژ انواع گجت های زیبایی، دستگاه های مراقبت از پوست و ابزار مراقبت از پوست با ،وان: راهنمای هدیه تعطیلات: گجت های زیبایی |  زیبایی بریده بریده

1. دستگاه میکروجریان FOREO Bear (329 دلار)
اگر در حال ،ید برای ،ی هستید که واقعاً به مراقبت از پوست علاقه دارد، این یک هدیه نهایی است! فناوری میکروجریان به تحریک عضلات صورت کمک می‌کند تا عضلات صورت را تقویت کرده و سفت کنند و خطوط ریز را کاهش دهند. این یک ابزار عالی برای استفاده در اوا، دهه 20 و اوایل 30 سالگی برای حفظ شادابی پوستم بود.

2. آینه آرایشی با سنسور نور 8 اینچی Simplehuman (199 دلار)
این بهترین آینه آرایشی است که من داشته ام. هنگامی که اولین گوشی من پس از 10 سال استفاده روزانه شارژ نشد، نسخه جدیدتر را ،یدم. نور روشن است، از نظر دما و قدرت قابل تنظیم است و بزرگنمایی واقعاً تمام جزئیات را ثبت می کند.

بخوانید:  اگزوزوم ها در مراقبت از پوست چیست؟ روند درمانی توضیح داده شد

3. درمان آکنه آبی و نور قرمز Solawave Bye (69 دلار)
ابزار کوچکی که می تواند نتایج بزرگی بدهد! دستگاه Bye Acne از درمان با نور آبی و قرمز پا،ازی شده توسط FDA برای درمان آکنه های خفیف تا متوسط ​​در یک جلسه سریع 3 دقیقه ای استفاده می کند.

4. Solawave 4-in-1 Radiant Renewal Wand مراقبت از پوست (169 دلار)
این یک دستگاه مراقبت از پوست سطح عالی است، زیرا چند منظوره است و استفاده از آن بسیار آسان است. از درمان با نور قرمز، جریان گالو،کی، ارتعاشات ماساژ و گرمای درم، برای کمک به صاف ، خطوط ریز، محو شدن لکه‌ها، پف‌، و ایجاد ظاهری برجسته و خوش‌رنگ استفاده می‌کند.

5. برس پاک کننده صورت FOREO Luna 3 (219 دلار)
لونا یک دهه است که بخشی از روتین مراقبت از پوست من است. این موثرترین ابزار پا،ازی است که من استفاده کرده ام (شما هرگز دوباره از دستان خود استفاده نخواهید کرد!). نقاط لمسی سیلی، در برابر باکتری ها مقاوم هستند و تا 99 درصد آلودگی، روغن و باقی مانده آرایش را از بین می برند.

6. ،ه FlexStyle سیستم طراحی و خشک ، هوا (299 دلار)
در لیست علاقه مندی های من – این سشوار و استای، که نتایج سالن را در خانه به شما می دهد. برخی ممکن است بگویند که این ابزار محبوب دیگری است که قیمت آن دو برابر شده است، اما من فکر می‌کنم این ابزار می‌تواند با ویژگی‌های برجسته و پیوست‌های مدل‌دهی متنوع برای انواع مو به تنهایی بایستد.

7. برس صاف کننده مو حلقه Tymo (49 دلار)
اگر عاشق زیبایی شما ظاهری براق و صاف را ترجیح می دهد، این ابزار برای آنهاست! این برس صاف کننده مو به لطف طراحی شانه ای که دارد تنها با یک بار عبور از مو، ظاهری صاف ابریشمی به شما می دهد.

بخوانید:  عروسی خرد فیلادلفیا - آرایش و موی فرشته بلا

8. PMD Personal Microderm Cl،ic (159 دلار)
احتمالاً پر استفاده ترین دستگاه مراقبت از پوست من در حال حاضر، PMD Personal Microderm از میکرودرم ابریژن صورت در خانه تقلید می کند! از دیسک های کریستالی مکش و چرخان برای لایه برداری سلول های مرده پوست، تقویت کلاژن و ا،تین و افزایش جذب محصولات مراقبت از پوست فعلی شما استفاده می کند. برای هدف قرار دادن خطوط ریز، لکه ها، لکه های تیره و رنگ ناهموار پوست عالی است.

9. Pure Daily Care Nano Steamer (49 دلار)
بخار پز ، صورت به نرم شدن ذرات موجود در منافذ برای است،اج آسان کمک می کند، گردش خون را بهبود می بخشد و هیدراتاسیون و درخشندگی را افزایش می دهد. من اخیراً بخار پز قدیمی خود را با این بخار جایگزین کردم که از بخار نانو یونی استفاده می کند که در نفوذ به پوست موثرتر است. همچنین به ،وان مرطوب کننده و گرم کننده حوله نیز عمل می کند.

10. فر مژه گرم شده HEBECA (19 دلار)
فر مژه های گرم شده می توانند به مژه های فوق العاده صاف کمک کنند تا فر را بهتر نگه دارند و مسیری بسیار ایمن تر از روش سشوار قدیمی هستند.

– میراندا



منبع: https://slashedbeauty.com/،liday-gift-guide-10-more-beauty-gadgets-to-power-your-routine/

منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با