کریسمس شارلوت تیلبری 2023 | بلاگر زیبایی بریتانیایی

(بدون پرداخت/نمونه/وابسته/تبلیغ) مثل همیشه، شارلوت تیلبری امسال در لیست آرزوهای بسیاری از مردم قرار خواهد گرفت. من فکر می کنم، با قضاوت از سال های گذشته، آنها مانند بسیاری از مارک ها، پیشنهادات خود را کاهش داده اند. این ،یبی از کووید و اثرات برگزیت است – بسیاری از برندها خود را با سهام اضافی برای فروش جمع کرده اند، بنابراین به هر حال در صورت وجود عقب ماندگی، ایجاد بیشتر منطقی نیست.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

من در واقع از این ویرایش‌های فشرده‌تر لذت می‌برم – به نظر نمی‌رسند زیاد و طاقت‌فرسا باشند – و Pillow Talk Kits نمونه خوبی است. این ست اسرار لب و گونه زیبا شامل رژ لب مات برهنه-صورتی با اندازه کامل و خط لب در اندازه مسافرتی، براق کننده لب و گرز بیوتی لایت، همه در سایه Pillow Talk است.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

این فقط یک کیت بسیار آسان و بسیار پوشیدنی است که در اینجا با قیمت 43 پوند (شامل 19 پوند صرفه جویی در مقابل ،ید محصولات جداگانه) عرضه می شود و طرفداران را واقعاً راضی نگه می دارد. من آگاهم که به جمعه سیاه و دوشنبه سایبری نزدیک می‌شویم، اما این یک مجموعه «ارزش» و کاملاً جدید است، بنابراین فکر نمی‌کنم (اما نمی‌دانم) آنها در تخفیف بیشتری ظاهر شوند.



کریسمس شارلوت تیلبری 2023

هنوز هم ارزش بهتر کیت Pillow Talk On The Go است که شامل خط لب، رژ لب کوچک، ریمل مینی، رژگونه و خط چشم (به طور غیرقابل توضیحی آن را از دست داده ام، اگرچه درب آن را هم قرار داده ام) است. همچنین 43 پوند است اما شامل 23 پوند پس انداز نیز می شود. اینجاست. فکر می‌کنم برای پیدا ، دوست‌دار آرایشی که نمی‌خواهد این را زیر درخت پیدا کند، به سختی تلاش می‌کنم.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

این ریمل مورد علاقه من نیست، اما فروش میلیونی من ثابت می کند که در اقلیت هستم. تعداد کمی از این مدل‌ها وجود دارد (لطفاً می‌تو،د این مدل را با قیمت 14 پوند در اینجا ،یداری کنید) و فکر می‌کنم این دو به خوبی در براکت زیر 20 پوند قرار می‌گیرند – این ریمل در اینجا 14 پوند نیز قیمت دارد.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

یکی دیگر از گزینه های خوب، به خصوص اگر دوست دارید یک هدیه با هدف داشته باشید، یکی از رژلب های راک استار است. شارلوت تیلبری در سال 2023 به ،وان شریک رسمی موسس زیبایی The Rocket Fund به بنیاد ایدز التون جان ملحق شد و با ماموریت افزایش آگاهی – این رژلب ها بر اساس لباس های التون ساخته شده اند، بنابراین آنها مطمئناً این کار را انجام می دهند. گزینه ای برای کمک مالی به صندوق نیز وجود دارد. دو سایه Rocket Girl و Ready for Lust هستند که بیشتر یک سایه توت هستند.

کریسمس شارلوت تیلبری 2023

Rocket Girl در فرمول Matte Revolution در زیر، Ready For Lust، در فرمول KISSING در بالا آمده است. هر کدام در اینجا 29 پوند هستند. التون جان و کیت ماس ​​هر دو ستاره کمپین کریسمس امسال هستند.

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/charlotte-tilbury-christmas-2023/

بخوانید:  Blushes I Can't Quit - The Small Things Blog