رنگ مایع لب براق کننده CHANEL Rouge Allure Laque

(بدون پول/نمونه/شرکت وابسته/تبلیغ) من هرگز بیشتر از زم، که درب رژ لب را برمی‌دارم بدون اینکه بدانم نام محصول روی درب است، نه چوب، به خودم لگد نمی‌زنم، بنابراین در نهایت از سایه‌ها ع، می‌گیرم و نمی‌دانم کدام کدام است. وقتی آنها را برگرداندم خوشبختانه، آ،ین باری که این کار را انجام دادم، یک نصیحت محکم از خواننده ای دریافت کردم که به من گفت که در کنار گلوله، نام آن را پیدا خواهم کرد. مجبور شدم شارژ مجدد را از درپوش بیرون بیاورم و آنجا بود! بنابراین، اگر شما بودید، دوباره از شما متش،!

رنگ مایع لب براق کننده CHANEL Rouge Allure Laque

لب‌های مایع Rouge Allure مشکلی در اینجا ندارند – آنها به راحتی قابل تشخیص هستند زیرا یکی بژ، بژ طلایی، و یکی شرابی، آلوی تند است.

رنگ مایع لب براق کننده CHANEL Rouge Allure Laque

این رنگ بژ طلایی روی لب‌های من است – کمی رنگ هلویی صورتی دارد و من کاملاً آن را برای ظاهری جذاب اما غیرمنتظره دوست دارم. بافت آن با رژ لب معمولی متفاوت است – وقتی به لب می خورد کمی احساس خنکی می کند و باید به آن زمان بدهید تا «سافت شود». این به طور قابل توجهی سبک وزن است و خشک نمی شود – اگر چیزی لب ها را نرم تر می کند.

رنگ مایع لب براق کننده CHANEL Rouge Allure Laque

Fancy Prune بسیار دراماتیک است – من قطعا آن را برای مدت کوتاهی می پوشم زیرا آن درخشش ف،ی مقاومت ناپذیر است، اما فکر می کنم باید تمام آرایش های اطراف آن را نرم کنم. من این ع،‌ها را همزمان با پالت چشم CHANEL گرفتم و با توجه به زمان دوباره، مطمئناً اجازه می‌دهم Liquid Lip مرکز صحنه باشد. هر دو سایه با قیمت 37 پوند اینجا هستند.

بخوانید:  لوله فلکسیبل نمره 13 فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته و دیجیتال

رنگ مایع لب براق کننده CHANEL Rouge Allure Laque

اینها مقصرند! CHANEL Rouge Allure L’Extrait (به هر حال همه قابل پر ، مجدد).

CHANEL Rouge Allure L’Extrait

این بنفش ،وشان است که دارای چند نت قهوه‌ای است که من واقعاً آن را دوست دارم – اگرچه می‌بینم که آن را خیلی خوب نپوشیده‌ام.

CHANEL Rouge Allure L’Extrait

و حتی یک برنامه بدتر برای Midnight Red! کمی ،صر ف،ی در آن وجود دارد، بنابراین بسیار آشفته است. باید به یاد داشته باشم که امروزه عینکم را برای زدن رژ لب بزنم. من عاشق بوی این رژ لب‌ها هستم – آنها فقط بویی را که من احساس می‌کنم یک رژ لب باید حس کنم – کمی شیرین، کمی مومی و کمی معطر را دوست دارم. این اصلاً طاقت فرسا نیست، اما فقط وجود دارد و من را به یاد رژ لب های مادرم در دوران کوچکی می اندازد.

CHANEL Rouge Allure L’Extrait

این Beige Brut است – یک سایه برهنه/خنثی برای پوشیدن آسان و به نظر من همراهی عالی برای چشم. من متوجه شدم که هنوز در مورد پالت پستی ارسال نکرده ام، بنابراین این هفته یا آینده آن را برطرف خواهم کرد. سایه‌های CHANEL Rouge Allure L’Extrait در اینجا با قیمت 46 پوند هستند (اگرچه یک نکته سریع – Sep،ra در زمان نوشتن اینجا همه سایه‌های نوار L’Extrait Roaring Purple و Midnight Red را با قیمت 36 پوند در زمان نوشتن اینجا دارد).

بخوانید:  آرایشی که اخیراً دوست داشتم (به علاوه یک نکته برای ریمل نامرتب!)

افشای شفافیت

تمامی محصولات به صورت نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/chanel-rouge-allure-laque-،ne-liquid-lip-colour/