نقد و بررسی پاک کننده کربن برس آرایشی Isoclean

(بدون پرداخت/نمونه) اگر شما هم مثل من هستید، تمیز ، برس آرایشی آنطور که باید انجام نمی شود. میکاپ آرتیست های حرفه ای در تمیز ، صحیح ابزارهای خود برای جلوگیری از هرگونه آلودگی دقت می کنند، اما بیشتر استفاده از آنها با استفاده از برس هایی است که آنها را به چرخش در می آورد :-).

نقد و بررسی پاک کننده کربن برس آرایشی Isoclean

این یک کیت بسیار مفید برای انداختن در جوراب ساق بلند نوجوان شما و همچنین داشتن یک کیت برای برس های خود است. شما به سادگی برس خود را خیس می کنید، آن را روی صابون کربن بچرخ،د و محصول اضافی را روی مات نجیب که تا می شود تا در همان قلع صابون قرار گیرد، از بین ببرید.

نقد و بررسی پاک کننده کربن برس آرایشی Isoclean

منطقی است که تمام تلاش خود را برای جلوگیری از رشد میکروبی انجام دهید و آنها از زندگی با برس های آرایشی خوشحال هستند.

ست پاک کننده برس Isoclean

یک نکته خوب این است که برس خود را بیش از حد خیس نکنید – نمی خواهید صابون خیلی آبکی شود. من از این روی سینک استفاده کردم اما سعی کردم حواستان به بستن شیر آب باشد نه اینکه آن را روشن نگه دارم. پس از اینکه صابون کربن فعال (برای افزایش جذب) را با چرخاندن روی برس خود برداشتید، آن را روی مات پاک کننده ،ید تا کف خوبی به دست آید و سپس آن را سریع در آب گرم بشویید و بگذارید خشک شود. تخت. مالم را روی حوله چای گذاشتم. Isoclean آن را در اینجا با قیمت 12.50 پوند دارد، اما اگر در گوگل جستجو کنید، ممکن است قیمت بهتری پیدا کنید.

بخوانید:  SPF رنگی که به عنوان آرایش می پوشم

افشای شفافیت

تمامی محصولات به ،وان نمونه از برندها و نمایندگی ها برای من ارسال می شود مگر اینکه خلاف آن ذکر شده باشد. ممکن است از پیوندهای وابسته استفاده شود. پست ها وابسته نیستند.

منبع: https://britishbeautyblogger.com/makeup/isoclean-make-up-brush-carbon-cleanser-review/