لوله فلکسیبل نمره 13 فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته و دیجیتال

لوله فلکسیبل نمره 13 فروشگاه تخصصی دوربین مداربسته و دیجیتال

برای بستن لوله فلکسییل به دیوار از بست‌های مخصوص این کار استفاده میشود که بسته به لوله فلکسی مورد استفاده خرید لوله فلکسی سایزهای مختلفی دارد. پس باید مطابق سایز لوله فلکسی مورد استفاده بست همان سایز تهیه شود. توجه داشته باشید که هر سایز از لوله به بست مناسب همان سایز نیاز خواهد داشت. جهت مشاوره و خرید محصول می توانید با مشاوران و کارشناسان مربوطه تماس حاصل فرمایید.

نوعی از لوله فلکسی دارای لوله فولادی ضد زنگ انعطاف پذیر با سوراخ کوچک است. لوله فولادی گالوانیزه با پوشش پی وی سی صاف و استاندارد IP67 محصولی فوق العاده انعطاف پذیر است. از انواع دیگر می توان به لولفه فلکسی فولادی گالوانیزه با پوشش پی وی سی و لوله فولادی گالوانیزه با پوشش غیر هالوژن اشاره کرد. ساختار آن برای نصب در جایی که خمش مداوم شلنگ احتمال زخمی شدن کابل را به همراه دارد، طراحی شده است. لوله فلکسی بل در دنیای امروز به یک ابزار مهم در صنعت برق تبدیل شده‌اند.

  • مقاومت بالای لوله خرطومی برزنتی در برابر اسید و مواد شیمیایی موجب به‌کارگیری از آن در سطح کارگاه، شرکت، سیلو و آزمایشگاه‌های پتروشیمی شده است.
  • لازم به ذکر است که محل نگهداری و نصب این لوله‌ها از اهمیت بالایی برخوردار است و بهتر است در ارتفاع و یا در زیر زمین با فشار کم نصب و محافظت شوند.
  • نکته حائز اهمیت در نصب این نوع محافظ کابل تخمین میزان طول مصرفی لوله فلکسی قبل از شروع است.
بخوانید:  بلا فرشته - برنده بهترین عروسی 2024

به همین منظور عمدتا برای اینکه محدودیتی برای استفاده از این نوع از لوله ها در تاسیسات برقی وجود نداشته باشد، لوله های فلکسی برق در سایز های ۴، ۶، ۱۱، ۱۳، ۱۶، ۲۱، ۲۵، ۲۹، ۳۶، ۴۲ و غیره تولید می شوند. این نوع لوله از ساده‌ترین و پرکاربردترین انواع لوله‌های فلکسی است. این نوع لوله از چند مارپیچ به‌هم پیوسته فلز ساخته شده است که در جدول اختصار جهانی با نام اف ام سی شناخته می‌شود.

لوله خرطومی گالوانیزه با روکش (فلکسی بل) سایز 36

از آنجایی که در ساختار این دسته از تجهیزات برقی، از فولاد استفاده شده، این لوله ها در برابر ضربات و همچنین سایش مقاومت زیادی از خود نشان می دهند. لوله فلکسی برق قابلیت اتصال به زمین را داشته و در صورتی که سیم زخمی شده و با لوله تماس پیدا کند، جریان برق را به سمت زمین هدایت می کند. به طور کلی اصلی ترین وظیفه لوله های برق محافظت از کابل ها و سیم های موجود در تاسیسات برقی است. اما لوله فلکسی به دلیل ویژگی های به خصوصی که دارد، بیشتر به منظور محافظت از کابل ها و سیم هایی مورد استفاده قرار می گیرد که در محیط های غیر مسقف قرار دارند.

لوله فلکسی بل بدون‌روکش

این لوله‌ها نصب بسیار ساده‌ای دارند و قادرند به طور خودکار الکتریسیته ساکن را تخلیه کنند. توانایی تحمل در شرایط سخت دمایی بسیار گرم و بسیار سرد و… سبب شده این لوله‌ها بسیار محبوب باشند. همچنین برای بستن این نوع لوله به دیوار باید از بست‌های مخصوص این کار استفاده کرد. با توجه به نام آن، لوله فلکسی یک لوله فلزی منعطف است که از آن به منظور محافظت از کابل های الکتریکی استفاده می شود. مقطع لوله فلکسی گرد است و یکی از تجهیزات مورد نیاز در نصب دوربین مداربسته محسوب می شود. شرکت صنعتی نظری تولید کننده انواع لوله خرطومی مناسب واحدهای ساختمانی مسکونی، اداری، تجاری و صنعتی است.

بخوانید:  ایده های سبد عید پاک برای عاشقان آرایش

نصب لوله فلکسی بسته به محل استفاده در دو حالت داخل دیوار و بر روی دیوار امکان‌پذیر است. نمونه داخل دیوار و توکار لوله فلکسی با قرارگیری در درون دیوار آماده حفاظت از انواع کابل برق شده و برخی دیگر از انواع فلکسیبل با سایزهای متوسط و رو به بالا جهت تهویه هوا در قسمت‌های توخالی و سقف کاذب بنا مورد استفاده قرار خواهد گرفت. برخی دیگر از لوله‌های خرطومی به شکل روکار جهت تهویه هوای هود، هواکش، تهویه هوا و حفاظت از قطعات خاص الکترونیکی و صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت.