سایه چشم رنگارنگ به دنبال بهار است

بهار فرا رسیده است و زمان آن رسیده است که رنگ های خنثی زمست، خود را کنار بگذاریم و مقداری از آن رنگ را بیرون بیاوریم! این می تواند برای افرادی مانند من که تمایل دارند از پالت های رنگارنگ سایه چشم دوری کنند، ترسناک باشد. چه رنگ هایی را انتخاب کنم؟ کجا باید بروند؟ به طور کلی، من تمایل به استفاده از سایه های خنثی تری دارم – چیزی که کمی راحت تر و به هم ریختن آن سخت تر است. بنابراین، برای ماه آوریل، خودم را به چالش کشیدم تا از رنگ ها در زندگی ام استقبال کنم.

به نظر می رسد سایه چشم رنگارنگ

سایه چشم بهاری شماره 1

پالت سایه چشم خالص با شعله ی خورشیدی jane iredale

ابتدا با شراره خورشیدی پالت سایه چشم PurePressed. این پالت یک تعادل عالی از رنگ‌های خنثی با رنگ‌های پررنگ و اولین قدم عالی برای فرو بردن انگشتان پا در این چالش رنگی است. سایه ها خیلی نرم ادامه یافتند و به خوبی چهره من را تکمیل ،د. من استفاده کردم لکه خورشید روی درب، فلاش در گوشه بیرونی، کیه، برای یک خط نرم برای مشخص ، چشم و مدار برای ایجاد رنگ در خط مژه پایین.

سایه چشم بهاری شماره 2

سایه چشم سه گانه جین ایردل کوارتز صورتی خالص

بعدی داشتیم کوارتز صورتی سایه چشم PurePressed سه گانه. سایه ها با رنگ چشم من خیلی خوب بود. این سه نفر ایجاد یک ظاهر را بسیار ساده می کند و من در طول روز تمجیدهای زیادی دریافت کردم. کوارتز صورتی در نهایت پالت مورد علاقه من از سه موردی بود که امتحان کردم. جفتش کردم طلسم شده Glow Time Blush Stick برای ظاهری کاملا براق.

بخوانید:  پالت سایه چشم Pat McGrath Luxe Bronze Borealis Lunar New Year Edition - BeautyVelle

سایه چشم بهاری شماره 3

سایه چشم خالص سه گانه jane iredale blue ،ur

در نگاه اول، ساعت آبی PurePressed Triple ،ره آور بود. وقتی سه سایه دیدم که یکی از آنها مشکی بود، خیلی ترسیدم! اما، وقتی برای اولین بار این سه گانه را امتحان کردم، شگفت زده شدم. من با اسپری ، برس شیدر دلو، خود با مقداری اسپری هیدراتاسیون شروع کردم تا کمی رنگدانه بیشتری جذب کنم. به‌جای استفاده از سایه متوسط ​​به‌،وان پایه، روشن‌ترین رنگ خا،تری/آبی را انتخاب کردم و درپوش‌هایم را با سایر سایه‌های باقی‌مانده قاب کردم. ،یب های زیادی برای انواع ظاهر وجود داشت، من متوجه شدم که چقدر می توانم خلاق باشم!

درس آموخته شده: برای پوشیدن رنگ به موقعیت خاصی نیاز ندارید! من دوست داشتم این فرصت را داشته باشم که ببینم اینها چگونه می توانند در ظاهر روزمره کار کنند و چقدر ساده استفاده از سایه های پر جنب و جوش می تواند باشد. هدیه دادن رنگ به خودم بهترین تقویت اعتماد به نفس بود و اکنون برای بهار آماده هستم!

منبع: https://janeiredale.com/blogs/makeup-blog/spring-eyeshadow-looks-dont-be-afraid-to-use-color