پالت سایه چشم چشم نواز – وبلاگ چیزهای کوچک

پالت های سایه چشم با سایه های با کارایی بالا، ،یبی از پوشش های درخشان و پایه های مات، و حتی شامل ، ها بهتر از همیشه هستند! این چند پالت است که من دارم و دوستش دارم. چرا آنها را دوست دارم در شرح زیر هر ع، بخو،د.

من معتقدم که این پالت چشم طبیعی بیش از حد چهره قدیمی ترین پالت این دسته است. این یکی از آن پالت هایی است که نمی توانم از شر آن خلاص شوم. من قهوه‌ای ملایم و سایه‌های تیره‌تر را برای مواقعی که ظاهر چشم‌گیرتری انجام می‌دهم دوست دارم. “ترمه اسم حیوان دست اموز” و “استریپ پوکر” سایه های مورد علاقه من از این پالت هستند.
یکی دیگر از پالت های Too Faced که من دوست دارم پالت Born This Way Natural Nudes است. این گزینه‌های درخشان‌تری دارد، اما هنوز هم شامل برخی از سایه‌های مات اصلی است. “برهنه” و “کاکائو” با هم روی چشم ظاهری طبیعی زیبا ایجاد می کنند. “برف درخشان” درست در مرکز درب شما زیباترین پاپ را اضافه می کند!

پالت Patrick Ta Major Dimension III مملو از سایه های مات است که واقعاً در سطح جه، جذاب هستند. ،یبی از گرم و خنک و حتی دو سایه ، در انتهای آن برای پایه یا خط چشم دارید. سایه ها رنگدانه و غنی هستند و این پالت واقعاً لو، است.

این پالت Danessa Myricks Groundwork: Defining Neutrals بسیار منحصر به فرد است. این فرمول مانند یک ، مخملی است که می تواند روی چشم ها، ابروها یا هر جای دیگری که در حال اضافه ، آن هستید استفاده شود. سایه های خنثی روشن تر ترجیح من در این پالت است.
Patrick Ta Major Dimensions یک پالت زیبا است. ،یب 50/50 درخشنده و مات گزینه‌های زیادی را ایجاد می‌کند، و همچنین دارای دو سایه ، در انتهای پالت است. اینها برای ترجیح شخصی من بسیار گرم هستند، اما هنوز هم یک پالت زیبا هستند!
آ،ین اما مطمئناً کم اهمیت، پالت آرایش چشم ماریو اتریال است. از گروه، این مورد علاقه من در حال حاضر است. من عاشق سایه‌های مات هستم، گزینه‌های درخشان را دوست دارم و متوجه شدم که اندازه این پالت کار ، با آن آسان است. پرداخت رنگ زیبا است و چیزی در مورد این سایه ها باعث می شود چشم ها ابعادی و چشم نواز به نظر برسند.

آیا شما از این پالت ها دارید؟ همه آنها زیبا هستند و بر اساس ترجیحات سایه چشم شما گزینه های مختلفی را ارائه می دهند و من واقعاً فکر نمی کنم با هیچ یک از آنها اشتباه کنید.

منبع: https://www.thesmallthingsblog.com/2023/11/eye-cat،g-eyeshadow-palettes/

بخوانید:  رنگ مایع لب براق کننده CHANEL Rouge Allure Laque
منتشر شده در
دسته‌بندی شده در اخبار برچسب خورده با